Ja klopt, en dat is natuurlijk ook zo, staat niet voor niks op de bijsluiter.. maar het blijft toch even schrikken vooral omdat hij gewoon echt roze is! en je 'm niet tegen het licht aan hoeft te houden om hem te zien.. Maar jij hebt dus negatief getest vandaag als ik het goed begrijp? Pff wat balen zeg.. Je had al wel een beetje een vermoeden, toch? Maar het blijft natuurlijk gewoon simpelweg kut!
ik heb indd van begin af aan al geen goed gevoel bij deze ronde gehad was een gevoel. Tot 6dagen voor ongi, toen zoveel rare dingen ineens. Ik ben nog niet ongi, voel ook niks nu. Alleen misselijk enorm! Heb zoiets van ja hou daar nu ook maar mee op dan! Maar voel me gewoon goed, niks echt balen. Komt denk ik omdat ik dat gevoel de hele tijd gehad heb! Ga je nu urine op houden en 3uur niet drinken en dan weer proberen- nu ben ik wel erg benieuwd. Als die zo duidelijk is, spannend!
Ik heb de andere testen aan een vriendin gegeven uit zelfbescherming en had er eentje hier gehouden, maar ik zal later wel even een foto maken.. het is echt een indroog lijntje, maar dus wel roze
goedemorge dames, wat hebben jullie al weer veel zitten kletsen, kom net me bedje uitrollen, heeft soms wel voordeel geen werk hoor, kan je teminste een beetje uitslapen, gister ook weer een afwijzing gehad, voor bij een drogist, 20 uur p.w. leek idiaal, maar helaas, simpelweg ik ben te oud.. ja mijn vader is ook al overleden, 8 jaar geleden.(57 jaar, veel te jong). en het lijkt een soort vervloekking, ik ken ook beide opa's niet en mijn kind(eren) zullen iig maar 1 opa hebben.... @ jesje, beide ouders pfff dat is helemaal wat, dan kan ik me voorstellen dat het best moeilijk nu is, sterkte @ alle negatieve testers, ik blijf het herhalen, geen bloed geeft hoop, alleen bij je ongi thja dan is het echt negatief. anders hoop blijven houden
vanmorgen een testje gewaagd! Kon niet langer wachten haha echt onzin maarja hij is negatief! Misschien te vroeg getest! Baal er wel van maar heb cker nog wel hoop!
mijn temperatuur was vanochtend 37,0 graden.. zo hoog is hij nog niet geweest.. ziek aan t worden? of misschien toch?? nog geen rode duivels gezien!!!
@ flootje gewoon te vroeg getest... nog even een paar daagjes geduld hebben, wij vrouwen zijn daar heel stom in, hoe moeilijk is het om te wachten..... maakt niet uit hoor we doen het allemaal... @ an, spannend!!!!!
ja heel spannend.. net als ik geen testen in huis heb heb me voorgenomen om even een paar dagen te wachten.. heb al wel een paar dagen t stomme gevoel dat als ik op mijn buik lig, er een blok beton in ligt.. dus ik draai maar een beetje.. zo stom
dank je wel!! begin nu wel toch weer te twijfelen.. dat terwijl ik eigenlijk dacht dat t deze maand mis zou zijn woohoo pagina 200
Hey an! Wanneer ga je testen???? klinkt goed spannend!! hopen dat de rode duivels weg blijven! ik duim voor je!
hoi meiden, ben nu ook overtijd... in sept zouden we starten met IUI, hopelijk is dat niet nodig.. Heb al een paar dagen dat ik sochtends opsta met n raar gevoel (niet echt misselijk) maar een een bleehh gevoel (niet fijn) haha.. Ook blijven mn (.)(.) gevoelig.... Afwachte meer, duim voor jullie!! (en een beetje voor mezelf)
Hoi Jesje en Jamejozie, Bedankt voor jullie reacties. Ja, is echt wel moeilijk! Mijn vader is 5april vorig jaar overleden. Hij was 50 . Alles is zo dubbel, onze bruiloft zonder mijn pa en nu proberen om zwanger te worden. Wat moeilijk Jesje allebei de ouders verloren . Af en toe weet ik niet waar ik het zoeken moet, dat zullen jullie ook wel kennen. He bah! Nou genoeg negatief gedoe voor vandaag hoor. Ik heb vakantie en ga er lekker van genieten. Vanmiddag de stad in voor mijn moeder, ga een cadeau halen want ze is volgende week jarig. Morgen gaan we bij de beste maat van mijn man op visite, hij vroeg of we kwamen want ze moeten iets vertellen want er is veel veranderd hihi ben benieuwd! Dusja allemaal wel leuke dingen op de planning.
Spannend hoor ben benieuwd. Mijn misselijk was weggezakt maar komt nou langzaam weer terug, vraag mij echt af waar het vandaan komt
@justme Ik ga eerst even een dag aanzien.. als ik het vandaag nog niet wordt koop ik misschien straks een test.. ik zie het allemaal wel..
meiden, nog geen ongi. Meestal word ik het de ochtend. Maar me lichaam zal me hierin ook wel weer willen neppen! Het is lekker rustig op het werk, vanaf 1uur maar 2 kindjes ben misselijk, verder nergens meer last van. Liefs!
Nou, zelfde verhaal hier. Geen bloed, geen streepje. Dus niet zwanger, maar ook niet ongi. Laat dat dan ook maar komen, dan kan ik het weer opnieuw proberen. Heb weinig tijd om te reageren hoor, dus eeeeerg kortaf.
haai, zo zeg veel meiden die om NOD heen hangen, ik ook nog geen duivels, had ze gister verwacht ivm vroeg ei deze maand, daardoor klopt banner niet helemaal.. dus wacht nog rustig een paar dagen af, dus ook hier erg spannend! liefs loekie