Wij hebben allebei stiekem wel een voorkaar naar een jongetje, waarom weet ik niet hihi. Maar goed, het belangrijkste is toch zeker wel dat het gezond is ja! Een meisje is ook heel leuk hoor!! Ik heb 2 oppaskindjes, 2 meisjes, eentje van 2 en eentje van 10 maanden. Ook zulke liefies allebei! Maar een jongetje is gewoon wat stoerder haha.
Zo'n fobie heb ik gelukkig niet, ik ben een migrainepatient en ken de wcpot inmiddels harstikke goed van binnen!! ALHOEWEL... ik wel moet zeggen dat ik geen migraine meer heb gehad sinds ik met de pil gestopt ben... hormonenkwestietje???
vind mijzelf meer een jongens mama kan me nu nog niet echt verheugen op roze en poppen maar dat komt misschien nog haha. of maar denk dat het een jongen is. t is zo'n druktemaker kan echt niet stilzitten
ja dat lees ik ook overal dat je ineens geen migraine meer kan hebben of dat je juist ineens wel migraine kan krijgen.
Ik ben er blij mee iig... ik slikte dozen pijnstillers wow!! Echt niet goed!!! Was ook bang dat als ik zwanger zou willen worden om geen pijnstillers meer te mogen. Maar... ik hou me er netjes aan!!!!, en mooi ik heb ze ook niet nodig!!!! Ik durf echt niet 1 pilletje te nemen.
Heej lieve meidennn,, Ik ben dus ongi geworden, vannacht bijna niet geslapen door de buik/rug pijn, weet me dan een houding te geven, dadelijk naar huisarts voor mijn maandelijkse controle dus wil meteen ff met haar kletsen over mijn ongi EN zwangerschap die nu al 8maanden niet komt Opzich voel ik me erg goed, heb geen baal momenten ofzo, Dus dat laat goed zien dat ik er echt op had gerekend... had echt niet verwacht dat ik er zo goed mee om zou kunnen gaan *is best trots* jullie moeten niet denken dat ik jullie nu ineens ben vergeten hoor Maar ik vind altijd dat je tot je ei in zicht is zo weinig te melden hebt... En nu ik ook zoveel moet werken kost het me ook veel tijd... DUs ik zal zeker met jullie mee lezen, en vast ook wel eens lekker reageren, maar probeer het wel ff te minderen tot mijn ei er weer is Hopelijk begrijpen jullie dit, en vergeten jullie mij niet.... Dikke knuffel!! ((ff kopie uit een ander topic hoor... want wil jullie het zelfde zeggen hihi...))
laat je wel weten hoe het was bij de huisarts mandii? we weten wel dat over het algemeen de artsen zeggen kommar terug na 12 zonder resultaat maar kan best zijn dat je huisarts toch eerder bij jou gaat checken angezien zij je history kent en zo. hoop dat er niks vervelends uitkomt
Zo, ff de stad leeggekocht @ Mandi heel veel succes meid! Begrijp goed dat je ff wat afstand neemt tot je ei er weer is.. We blijven duimen dat het binnenkort mooi roze zal zijn voor jou!!
die heb ik.. hoewel ik heb gelezen dat je bepaalde medicatie kan krijgen tegen de misselijkheid!! ik ga me dan echt melden bij de ha. hahaha
Heb trouwens even een paar nieuwe foto's proberen te plaatsen in mijn album... de bovenste is van gisteravond en de test eronder is van vanochtend.. zoals je kan zien is het zooooo lichtjes....
Ziet er mooi uit hoor, ik zie ze toch wel erg duidelijk moet ik zeggen. Lijkt me ook heel gaaf om over een tijdje zo'n CB test te doen en dan; ZWANGER zien staan!
Haha ja mijn vriend en ik hadden het erover dat we die over een week gaan doen (hoor dat die iets meer moeite heeft met hCG te vinden)
Hallo lieve meiden, Ik ben net terug van mijn voruwelijke dokter, (we hebben er 2 zitten!) ooh wat een schat van een vrouw! Ben helemaal gerustgesteld EN..... IK HEB AL EEN VERWIJZING GEKREGEN Ik ben er zooooo giga blij mee! We hebben gepraat over mijn cyclus, en dat het vaak indd 1jaar voor staat voordat het raak is. En dat ik opzich wel een goede cyclus had..... En mijn ongi pijn elke keer.... En daar heeft ze me aleve menstruatie voor aangeraden (die ik al innam) maar dan mag ik er op haar advies meer voor de nacht, want overdag gaat t ghoed zonder, maar de nacht red ik niet AU!!!!! Ik vertelde haar dat ik me zorgen begin te maken omdat ik altijd zoveel aan me buik gehad heb, dat het dan misschien nu ook hierbij iets mee zou spelen... en ze vertelde me dat ze die kans klein dacht, maar niet uit zou sluiten, en dat ze me om mij gerust te stellen een verwijzing zou geven Dus as woensdag kan ik die opghalen (tevens me enigste vrije dag die week!en de rest werk ik 10uur per dag zonder pauze...!) Belde net me vriend, die vind het maar niks dat zijn zaad word "gevangen" zoals hij het zegt hahah... Ik hoop zo dat er niks uit komt, maar het is afwachten! Hou jullie natuurlijk op de hoogte! Knuffelssss!
Kan door de schaduws komen, maar je streepje van vandaag lijkt lichter dan die van gister???? die van gister is echt duidelijk n streepje hoor
ga zo nog ff nieuwe testen halen.. morgen gewoon weer opnieuw testen.. misschien straks nog eentje.. 2v5 is geen geld he
Oh meid wat fijn! Zal een hele geruststelling zijn voor je.. Nu kun je het laten onderzoeken en als het allemaal prima is dan zul je een stuk rustiger met de situatie om kunnen gaan.. Fijn joh!! ik ga voor je duimen