Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hoi meiden,

Ik weet niet wat het is maar heb het gevoel dat ik zwanger ben, mijn boobs voelen zwaarder en ik ben zo gigantisch moe en kan zo in huilen uitbartsen en heel veel honger en trek. Maar ik ben weer bang voor een teleurstelling:(

Is dit misschien een goed teken??

Liefs,

2. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Gister belachelijk veel gedronken. Maar wilt datzeggen dat ik daarom vanochtend nega testte???

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Oooh meis wat ontzettend naar voor je echt verschrikkelijk nieuws

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik had gisteravond ineens ook iets geks, heel onrustig, kon geen minuut stil liggen, niet slapen ook dus. Raar...

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Jamie! Wat naar nieuws, vreselijk! Succes bij de VK, hopelijk kan zij je beter nieuws brengen toch...en anders heel veel sterkte!!! Er gaat toch wel iemand mee met je naar de VK? Aangezien je vriend van huis is doordeweeks toch?

6. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    kan heel goed. ik ben ook echt van het vele drinken. zeg maar gewoon belachelijk veel. kleurloze plas als ik ga slapen :) maar die tests werken op de concentratie van je HCG. en als je dus al weinig HCG hebt omdat het nog begin zwangerschap is of omdat je gewoon wat minder aanmaakt kan die test dus niet reageren.
    gewoon nu niet meer drinken en plassen voor de komende 3 uur en dan weer testen. ondertussen je ha bellen vond ik ook wel een goed tip :)

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wat raar An, vervelend zeg! Je bent inmiddels al 6 dagen overtijd! Nee ik denk helaas niet dat het veel drinken van gisteren vanochtend voor een nega test kan zorgen. En je HA, zou die iets kunnen betekenen?

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    zou kunnen sommige vrouwen zijn zo gevoelig dat ze elke verandering voelen. net zoals sommige vrouwen exact hun ei voelen en anderen niet. vergeet niet dat je waarschijnlijk ook nog ontpillingsverschijnselen hebt. ik heb toch heel veel teleurstellingen voorbij zien komen en wil je hartje toch een klein beetje beschermen.

durf niet te zeggen of het een goed of slecht teken is. soms 'voel' je gewoon dat er iets is en dan kun je beredeneren wat je wilt maar t is niet te verklaren.

9. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ik ga vanmiddag na t werk testen en morgenochtend ook. Is t weer nega dan houdt t op. Is t posi dan bel ik gelijk de ha

10. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Jamie Ik lees nog maar net mee op jullie forum maar ik vind het echt zwaar ************ voor je! Ergens hoop ik voor je dat het zeldzame in jouw geval is en dat het iets anders was! Je heb alle recht om verdrietig te zijn, boos teleurgesteld en alles nog meer.

AN: drink nu wat minder en probeer zo min mogelijk te gaan plassen tot je echt moet en doe straks nog een test. Overigens is HCG niet zomaar een hormoon dus of je moet zwanger zijn of het is al mis gegaan. in ieder geval je lichaam bevat het hormoon.

Vuurtorentje: Het kunnen inderdaad de tekenen zijn. Het is wel erg vroeg voor een test maar ik denk zoals de meeste dames van ons je niet kan wachten met testen en probeer je het alvast gewoon.

Persoonlijk ben ik een beetje in de war met mijn ovulatie aangezien ik m 2 dagen geleden al verwachten maar nu heb ik toch een posi ovutest en dat slijm. vanmiddag doe ik toch een ovutest van CB so fingers crossed en lekker aan de klus straks.

Ik vind dat jullie (ondanks niet altijd eve leuke berichten) een gezellig forum hebben. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik ineens zo binnen kom vallen

Liefs

11. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
  12. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Meid wat vreselijk :( Ik kan wel janken nu, was je er eindelijk na 17 rondes en dan dit!! Ik leef met je mee meid, een hele dikke knuffel en heel veel sterkte!! Ik hoop dat de vk toch nog goed nieuws voor je heeft :(

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nee hoor, join in :)! Een broertje of zusje voor de kleine meid lees ik! Spannend hoor, welke ronde zit je nu?

14. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zit pas in ronde 1 hoor.... als ik lees dat net zoals jamie sommige al weet ik veel hoeveel rondes bezig zijn heb ik echt respect voor jullie.

Bij mijn dochter was ik echt met 2 keer klussen zwanger. mijn man en ik waren bezig met ons huis verbouwen en hadden die maand maar 2x geklust. waarschijnlijk precies op het juiste moment en met veel geluk. Nu heb ik een prachtige maar ozo ondeugende dochter rond lopen van 2 jaar en 8 maanden.

Uiteraard hoop ik dat ik zwanger ben einde van de maand net zoals bij mijn dochter maar ik weet net zo goed dat ik er nog niet op hoef te rekenen.

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wauw, das snel gegaan dan vorige keer bij jou. Hoop dat dat deze keer ook zo is!

Vind het ook erg spannend allemaal :)! Had gister wat ongikrampjes, maar nu niet meer...hoop dat ze wegblijven deze maand. 2x te vroeg getest en spierwit, dus ben nu braaf aan het wachten tot het zaterdag is....! Fijn zo op het forum om met elkaar mee te lezen/mee te leven.

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo dames,

Ik had weer veel bij te lezen, en wat een verschrikkelijk nieuws!!!
    @Jamejozie, sterkte meid, ook voor je vriend/man. En toch... hopelijk heeft de vk goed nieuws voor je vanavond. Echt shit!!! :(

@An, indd nog een x testen en niet teveel drinken. Echt raar, al een reeks posi testen en nog steeds niet ongi

@CM1978, ok weer wat gevoeld dus, ik let daar ook allemaal op maar voel me niet echt anders ofzo. Afwachten maar weer.. Ik droomde vannacht wel dat ik verschrikkelijk ongesteld was geworden! Zou dat een voorspellende droom zijn geweest??

@Denise, die laatste week is killing he, I know!!!!!

@Floortje... heb jij nog een testje gedaan?

@Joyce welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

@bas, ook Joyce denk ik he, balen dat je ongi bent geworden. Volgende ronde beter! Knuf!

17. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    CM: wat ik weet van mijn zwangerschap is dat ik wat krampjes enzo had voor mijn NOD en dus dacht dat ik gewoon ongi werd. Dit kan ook horen bij de beginnende zwangerschap. Ik hoop dat dit het in jouw geval ook zo is! Nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was, was ik ook echt gelijk heel erg moe en had ik hele erge steken vanaf mijn baarmoeder tot in mijn lies door naar mijn rug. Dat vond ik echt super eng. Dit was bandenpijn.

Voor alle dames die snel hun NOD hebben hoop ik echt dat jullie zwanger zijn

18. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden wat denken jullie zwaar positief of niet :(?

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja! Die is wel positief!!!

20. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Dit is een OVU test hoor van CB..... Had namelijk KV maar volgens een aantal meiden was die zeer onbetrouwbaar

Deel Deze Pagina