Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ik moet deze week lang komen voor onderzoek bij mijn huisars. Vanaf volgende week is hij voor 3 weken op vakantie.

Vrijdag ontmoet ik mijn manager da dan wil ik echt geen vrij nemen. Misschien morgenochtend dan maar?

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja lijkt me wel, ben je er ook snel vanaf en weet je snel meer. Welke HA heb je in Breda? Misschien zitten we bij dezelfde...

3. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Frankenhuis. Moet altijd opletten dat ik geen frankenstein zeg hahaha

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    He, zit die niet in dat medisch centrum aan het water, ben even het adres kwijt.. In de Haagse Beemden... Ik heb Roothans.. die zit daar ook!!

5. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Nee deze zit aan de arenberglaan. Die waar jij zit is medisch centrum kroeten :)

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Owja dat klopt ja, dacht dat hij daar ook zat omdat hij een keer waarnam voor mijn HA toen hij op vakantie was. Maar dat is wel in de buurt dan.

Hoe voel je je? Geen zwangerschapssymptomen of misschien wel ongisymptomen?? En je bent ook al even overtijd!

7. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Borsten groeien iets. Sinds gisteravond zijn ze een beetje gevoelig. Verder niet t idee dat ik ongi moet worden. Af en toe van mijn onderbuik naar mijn bovenbenen toe een steek. Ben wel iets sjagerijniger dan normaal. En als ik naar bed ga savonds dan heb ik heel ff maagzuur.

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Klinkt wel als zwangerschapssymptomen inderdaad! En je bent ook nog niet ongi, dus klinkt positief! Hoop dat het zo blijft!!!! En kan me wel heel goed voorstellen dat je er behoorlijk sjaggie van wordt!!! Succes morgen! :)

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    spannend An! fijn dat je snel terrecht kan. je syptomen klinken nog steeds positief.
    als ik de verhalen van de andere meiden ook lees die al een zwanger zijn geweest of die nu zwanger zijn hoor ik het groeien van de borsten als een van de meest vroege symptomen die we allemaal lijken te krijgen :)

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Dan zou ik indd vandaag alvast afspraak maken voor moregen;)
    Succes... en spannend!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Zo voelt het wel, maar die krampjes houden bij mijn ongi nooit twee dagen aan, hoop dat er iets zich lekker aan het innestelen is....:). Maar ik wacht rustig af. Zeg, ik doe zomers aan beachvolley, incl. smakken op de grond ;). Vanavond ook weer, zou dat kwaad kunnen mocht er iets positiefs aan het gebeuren zijn in mijn buik???

14. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @CM

ik weet toevallig dat je tijdens de eerste 2 à 3 maanden gewoon kunt sporten.

Aangezien het bij jou nog niet bekend is of het raak is zou ik me daar geen zorgen over maken.

15. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Vrij gekregen op mijn werk. Ik loop morgen tijdens spreekuur binnen bij m

16. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    top! spannend An!

17. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ja echt heel spannend!!

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Mooi dat je zo snel terecht kunt!

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ik had nooit last van mijn ongi voordat ik stopte met de pil.... altijd 1uurtje ervoor kei pijn..en daar was het!
    Nu is dat heel anders, dus meid: ik wil je echt zeggen, pin je er niet te veel op vast dat het nu anders voelt! (bedoel dit niet gemeen hoor) het is pas ronde 2 en er gebeurd van alles daarbinnen... je moet de tijd voor je pil en tijdens je pil los laten meid.... dat is niet te vergelijken! Ik ben er inmiddels heeeeelaaaaasss heeel goed achteer! Soms begint het al 4 dagen ervoor! Soms pas dag dat het komt.... je kunt er niks van maken meid..... (begrijp me niet verkeerd hoor, wil je beschermen)

En ik denk ook echt niet dat het nu al kwaad kan STEL dat, er zijn kei veel vrouwen die het pas weten na 4/5/6 weken en die doen of laten ook niks denk ik altijd maar!;)
    Veel plezier vanavond:D

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Meid, wat spannend! ben zo benieuwd wat eruit komt!
    Je laat het ons vast weten?:)
    Succes meis...

Deel Deze Pagina