leuk nog meer meiden heb ergens op het forum gelezen dat dat natte gevoel heel positief uit kan pakken..hihi i hope so loop ook steeds naar de wc als het voel lopen.. alleen nat geen bloed liefs loekie
Begrijp wel dat je nu twijfels krijgt.... maar gelukkig geen bloed... Postitief blijven denken meid...hoe lastig en moeilijk das soms ook is
ooh hmmm meid, hoeist nu??? hier gaat alles goed... beetje zere boops met sporten straks, en af en toe ff flink licht gevoel in me hoofd.... verder weinig... dus misschien voor mij ook over???
hoi meiden ff een vraagje: bij het testen met kruidvat moet je in een beker plassen toch? toen ik dat vanmorgen deed zaten er allemaal witte wolkjes in mijn plas. ik vroeg aan mijn zus wat dat kon zijn en had haar ook een foto ervan gestuurd en zij zegt dat je dat hebt als je zwanger bent toevallig zat mijn zwager mee te kijken bij die fot hihi en zelfs hij zei dat mijn zus dat had toen ze zwanger had en hij wist niet eens dat dat MIJN plas was hahaha. maar hebben jullie dit ook? of misschien zwangeren die dit hadden/hebben? maar dan snap ik nog niet waarom ik dan maar niet positief test:x loekiemonster en mandii hoe is het met jullie? loekie: zolang het niet helderrood is wil het niks zeggen he!
Ik heb al een paar dagen last van vlokjes en afscheiding. Normaliter heb ik dit niet. Vond het ook al vaag... Maar ja ik heb nog 10 dagen te gaan en vond het wel erg vroeg om te denken dat dit een symptoom is. Maar lees dat dit bij veel zwangeren voorkomt. Weer stukje hoop bij mezelf geplaatst
ja ik wist ook niet dat dat iets was haha ik ging vanmorgen in een beker plassen en dacht getver wat zit daar nou in hihi. dus ik belde mijn zus om te vragen wat dat was dus vandaar ben benieuwd. hoop dat er zwangeren een antwoord kunnen geven op mijn vraag
hey, zat net wat bruin op inlegkruisje, en wat bruin met afvegen, zeker geen rood gelukkig dus weet ff niet wat ik ervan moet denken, normaal met ongi is boem knalrood, nu dus niet het geval.. ff afwachten maar liefs loekie
ik vloog net ook naaqr de wc omdat ik wat voelde lopen... maar het is waterig kleur met beetje wit erutssen en beetje n korreltje ertussen... kweet t ook niet
ik hoop voor je dat het niks is loekiemonster! maar je hoort vaak zat dat zwangere mensen bruin/roze verliezen en dan is er ook niks aan de hand.
donker rood is toch oud bloed? misschien van het innestelen? Heb ook wel gehoord van mensen die zwanger zijn en toch een soort van ongesteld zijn. (wel anders dan normaal maar ik weet niet of het dan donkerder is...) mijn duimen draaien voor je en voor de rest natuurlijk
heb idd wel gelezen dat een innestelingsbloeding vlak voor NOD kan komen.. ik hoop dat dat het is, dat het niet zo ineens in rood overgaat liefs loekie