Jamejozie.... Jezus.. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik vind het heel erg voor je. Ik ben zelf even niet op ZP geweest, omdat ik zo, zo, zo teleurgesteld ben dat het WEER niet is gelukt hier. Ik kan alleen maar chagrijnig voor me uit staren en balen. Maar als ik jouw bericht lees... Jij had het al en bent het kwijt. Ik had niets en moet niet zo zeiken. Ik leer echt te relativeren hier. Sterkte meid.
spannend meid! geniet ervan!!! wel fotootje komen showen he? en als jouw lijf aangeeft dat je moe bent en moet slapen lekker doen! zwangerschap heeft zo zn voor en nadelen en het voordeel is dat we kunnen doen wat ons lijf aangeeft. (heb gisteren lekker een kroketje gebakken had er zoooon zin in)
ciepie ben het gedeeltelijk met je eens. wat jamie is overkomen dat breekt gewoon je hart heb er ook echt een traantje om gelaten vooral omdat ze allen was, mn mannetje zat naast me en vraagt nu ook elke dag hoe het met jamie is zelfs hij was geschokt. maar je moet je eigen gevoel echt niet wegcijferen. elke teleurstelling elke maand doet gewoon pijn! anders dan de pijn van jamie maar het is er wel. wil alleen maar zeggen dat het ok is om je rot te voelen.
Nou ik heb vanmorgen een testje gedaan..........kon niet meer wachten..... Na 5min een heeeeeeel vaag streepje wat na het indrogen toch weer verdween Hopelijk is het wel een goed teken dat er iets verscheen...
Call me crazy, maar ik ben niet gegaan. Ik ben het een beetje beu dat alles om die zwangerschap draait (als het nog zo is) ik wacht nog lekker een week af en ga eens stoppen met die testen. Ik temperatuur gewoon nog en meer f niet. Ik lees nog wel fanatiek mee hoor dames!!
hallo dames, ik had nog wat tijd over dus ik dacht zal ff vertellen hoe het bij de vk was! nou het was echt super!! ik kreeg gelijk een echo en heb het hartje zien kloppen! ben echt zo blij!! ik krijg alleen wel extra onderzoeken, omdat er erfelijke dingen in mijn familie zijn en omdat mijn ouders 2 kindjes hebben verloren en mijn schoonouders ook een kindje. ik word nu binnen 2 dagen gebeld door de gynaecoloog voor een afspraak en waarschijnlijk krijg ik door heel de zwangerschap heen extra groeiecho's, maar daar zit ik niet echt mee hihi. vind het ook wel een fijn idee dat ik onder strenge controle sta, mede doordat mijn zus haar dochtertje ook heeft verloren bij de geboorte door fouten van de vk, dus dit is wel een hele geruststelling! maar wat is dat bijzonder zeg om ineens in het echt te zien dat er echt iets zit en er ook nog een hartje klopt! ik ben helemaal in de wolken nu!! ik zal pas vanavond weer hier zijn, want ik moet nu naar mijn werk. een hele fijne dag allemaal en tot vanavond!!
Hoi Joyce, wel een test gedaan gisteren, dus 3 voor NOD, maar die was spierwit...Als ik over een paar dagen nog geen ongi heb maar eens weer proberen. Voor jou duurt het idd nog een tijdje...voor je het weet is het weer zover, nog 12 dagen!
Hoi Sloppy, spannend hoor! Zit je nu op 7 voor NOD als ik het goed heb? Is nog wel erg vroeg, maar ik hoop dat ie er over een paar dagen weer op komt te staan!!
@An, ja kan ik wel begrijpen hoor, ik doe ook mijn best om er minder aan te denken haha. @Jesje, wat leuk!!! Nu is het echt, echt he! @CM1978, ik weet het ook niet hoor, heb zo het gevoel dat het niet raak is, we zullen zien! Blijft kl*te dat wachtbankje! Pffff!!! @Sloppyslayer, misschien wat te vroeg getest? Gewoon nog even afwachten meid. Ik heb zelf nog niet getest, ga het ook niet doen voor NOD. Vorige maand had ik een licht posi test ongeveer 5 dagen voor NOD en toch ongi, dus wil het mezelf niet aan doen Was zo verdrietig toen!
Ja een beetje wel ja. Gewoon lekker rustig afwachten meid. Ik zou het ook niet weten. Wachten is het enige wat je kan doen.
het is lief dat je het zo zegt, maar ik weet ook wat het is als het WEER niet is gelukt... dat doet ook pijn, op een andere manier, omdat je aan jezelf en aan je partner gaat twijfelen... misschien ligt het niet zwanger worden aan jou( de vrouw) of aan je man, dat je wat je dan gaat denken, misschien aan beiden... de onzekerheid van is het ons wel gegund, is zeker net zo vervelend, maar zoals ik zeg op een andere manier.... dus je mag lekker zeiken hoor... dat doe ik volgende keer ook weer ( hoop natuurlijk van niet) want als het weer niet is gelukt dan is het ook sneu en moeilijk, maar jullie prachtige wondertje komt ook dat weet ik zeker en ik hoop heel binnenkort idd je hebt helemaal gelijk en wat heb jij een lieve man, geef hem maar een dikke knuffel vandaag gaat het weer een beetje beter als gisteren, misschien omdat de ongi alweer afneemt, al had de vk gezegt dat het langer kon duren als normaal.. gelukkig lijkt dat niet zo te worden, want iedere keer het aanzicht van bloed, benadrukt het wel. voel me vandaag ook opgeluchter, omdat ik het gisteren ook aan mijn medeteamgenoten heb verteld, we hebben namelijk dit weekend het grootste waterpolotoernooi van nederland... en thja daar stond me hoofd helemaal niet naar, logisch, maar als ik dat afzeg thja dan vind ik dat dat wel om uitleg vraagt... normaal ben ik niet iemand die de vuile was buiten hangt, maar het heeft wel opgelucht, door alle steun die ik daar ook ontving.. zo genoeg over mij vandaag weer hoor... een ding, verwerking is wel bezig, want gisteravond op bed, keek ik al een klein beetje uit naar onze volgende ronde @ jesje wat moet het gaaf zijn geweest.... super!!!! @ an ehm ik snap precies wat je bedoelt, je wilt nu eindelijk duidelijkheid, ik zou toch een deze dagen een nieuwe test doen... wie weet ben je een laat tester, was ik ook, ook met 8 dagen teste ik positief weet je nog... ik snap wat je voelt als je iedere keer die negatieve test hebt, maar ook geen ongi, dat zorgt voor nog meer onzekerheid.. duidelijkheid is het gene wat je verlangt.... ehm @ all andere sorry ben het al weer vergeten wat er was neergezet... enne sorry voor mijn megalange verhaal
@sloppy spannend meid misschien toch te vroeg? @jesje oh wat geweldig! fijn die goede controle...ik wilde dat ik dat ook had hoor is nu alweer 9 weken geleden dat ik mn ukje heb gezien *snif*. bijzonder he om te zien dat er echt een leventje in je groeit heb je al foto's? @an omg idd 8 dagen overtijd. denk toch dat er een beebje in je buik zit maar denk dat ik weet welk spelletje hij later leuk zal vinden. verstoppertje!!! vind het zo spannend en zo raar voor jou @CM het is niet voor niets dat er gezegd wordt pas op/na nod testen meid er zijn idd wat uitzonderingen die al dagen voor nod posi testen. maar het verdrietige is dat er idd heel veel 'miskramen' zijn die afgedaan worden als ongi maar omdat je normaal gesproken niet test voor je nod weet je niet dat het een miskraam is. om je te beschermen voor dat verdriet en ivm de aanmaak van HCG wordt afgeraden voor nod te testen . @MSrock wordt ook al spannend voor jouw wat zegt je gevoel?