Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    jamie zal mn mannetje zeker een dikke knuffel geven :D
    fijn dat je je iets beter voelt :). petje af voor hoe je hiermee omgaat hoor. denk dat het wel goed is om idd die maand rust te nemen voor je lijf en voor je geest. om afscheid te nemen en te genezen. maar kan me ook wel voorstellen dat je zsm weer een beebje in je buik wilt hoor. duimen draaien dat het jullie maar snel weer mag lukken

2. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @ ikkedus. Je zegt nu precies wat mijn vriend zei. Verstoppertje hahaha

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @ikkedus, mijn gevoel zegt zoooo dat het niet raak is. Waarom weet ik echt niet, Heb ook niet echt veel symptomen maarja dat zegt ook niet alles, dat weet ik wel. Wat ik wel heb is pijnlijke tepels en pukkeltjes op mijn voorhoofd. Dit beide had ik normaal nooit, sommige vrouwen wel he als ze ongi moeten worden. Verder voel ik niks, geen ongisymptomen maar ook geen zwangerschapssymptomen. Maar kan zomaar omslaan natuurlijk.
    Ik ben er zo vandoor, lekker douchen en mezelf mooi aankleden. We gaan vanavond uit eten met mijn moeder, ze is jarig vandaag :)

Hoe is het met jou beebje? Is het nog zo'n druktemakertje? :p

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hey dames!,

Wil even zeggen... ik ben misschien vanavond na het etentje nog even op ZP maar daarna t/m zondag of misschien maandag niet. Wij hebben spontaan besloten om van het weekend toch maar lekker weg te gaan. Hebben een huisje gehuurd aan in Ijmuiden aan zee.. ff lekker uitwaaien. We blijven tot zondag weg, maar als het goed bevalt blijven we t/m maandag. En dan zit ik aan mijn NOD dames! ;)

5. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Geniet ervan msrock!!

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dank je wel! We vertrekken morgenochtend vroeg al. Heerlijk! Heb er zin in!

7. Ciepie

Ciepie Lid

17 mei 2010
    48
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    MsRock, wat fijn. Geniet er maar van! En terug rond je NOD... spannend.

ikkedus, bedankt voor je reactie. Ik relativeer me suf hier. ;)

An, spannend joh. Ik snap dat je even rust wil. Onzekerheid is niks.

Jesje, wat een leuk berichtje. Het hartje zien klopen lijkt me een heel mooi moment.

Jamejozie, bedankt voor je reactie. Het is wel zo dat het heel vervelend is als het maar niet lukt. Maar 8 ronden is niet eens zo veel en het lijkt me heel erg om in jouw positie te zitten. Je klinkt heel sterk, ik hoop dat je je beetje bij beetje weer goed gaat voelen.

Zo.... en nu weer in baalmodus. Hahaha! :D

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

@ikkedus. Nee klopt idd, ik heb me ook voorgenomen niet voor NOD te testen. Maar omdat het pas de tweede ronde is, nog een beetje op zoek naar hoe t allemaal werkt en vind testen zo spannend! Was dan ook niet teleurgesteld over de witte test, ik ben net begonnen. Mijn tijd komt nog wel :). En uiteraard hoop ik nog steeds dat de ongi gewoon lekker wegblijft!

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Geniet van je weekend MSRock, heerlijk hoor!

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    :D:D:D:D tja wie ben ik om in discussie te gaan met je vriend :D:D:D

MSrock geniet van je weekendje weg. heerlijk! vooral laatste dagen tot je nod even gedachten op iets anders.
    en yup het is nog steeds een druktemaker.
    denk dat zn mama's buik een circus tent is en haar blaas een trampoline. dus het is een voetballen, boxer en acrobaat :D
    moet zeggen dat ik soms 's ochtens even niks voel en eigenlijk meteen in de stress schiet hehe. maar paar minuutjes later laat ie weten ook wakker te zijn :p

had gisteravond nog wel even meegelezen met jullie maar niet gereageerd had een ontzettende jankbui. zijn t huis aan t verbouwen en mannetje besloot ineens dat er geen nieuwe schouw zou komen (tenminste zo voelde ik dat hij was gewoon hardop de mogelijkheden aan het opsommen) schoot helemaal tegen hem uit en haalde alles erbij. dat ik alles uitzoek en regel en dat ik meer ben dan broedmachine en zo (jaja was heel dramatisch) en kon niet meer stoppen met huilen god ben nooit zo'n zeikwijf geweest. dus zie hier mijn eerste echte ervaring met de hormonen.
    btw krijg ik net een mailje van m
    ja inderdaad, we moeten maar eens een keer gaan kijken.

Oh en ik heb een afspraak gemaakt bij het kakelnest voor de kinderopvang komende zondag om 14:00
    Hehe

xxx

:):):) ***schuldgevoel!***

dus CIEPIE en JAMIE
    er is er maar eentje die onterrecht zeikt en huilt en baalt en dat ben ik. (om even te relativeren he ciepie :p)

11. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Wat geweldig meid, ik heb vanmorgen ook mijn eerste echo via de buik gehad! En ja hoor daar lag dat kleine frummeltje dan... tikkerdetik ging het hartje!! Geweldig he!!
    Morgen mijn "echte" inwendige echo!! Zo Spannend!!

12. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ik heb de stoute schoenen vanmiddag aangetrokken. Ben naar de HA gegaan en gelukkig was mijn favoriete assistente daar. Verhaal uitgelegd en ze heeft meteen een testje gedaan.
    Maar helaas kwam daar negatief uit. Maar ze zei kom volgende week donderdag nog een x en dan doen we weer een testje of we laten bloedprikken. Dus dit was mijn story weer so far.

xxx joyce

gefeliciteerd debski

13. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    jesje ook nog gefeliciteerd.
    xxx

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi Debski, super dat je het hartje hebt gehoord :)!

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

He naar voor je Joyce, je had er toch een goed gevoel bij. Hopelijk volgende week beter nieuws.

16. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden behalve dat ik hele gevoelige borsten heb had ik net ook een soort van pijn vanaf mijn baarmoeder naar mijn lies! zou dit een goed teken zijn?

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Nou meis.... uhmz.... jij hebt waars net je ei achter je (gezien de meeste 14 dagen na ei ongi worden.... dan lijkt het me echt nog te vroeg hoor:)
    Je innesteling is 80%zeker nog niet geweest.... :)

18. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahahah dan voel ik hopelijk de reis van m'n (veelbelovende bevruchte) EI........

Toch is het een beetje een vervelend gevoel

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @debski: ja mooi is dat he? echt apart hoor!! ik werd er helemaal emotioneel van, maar dat ben ik nogal snel de laatste tijd hihi.

ik ben trouwens vanmiddag al gebeld door het ziekenhuis en moet nu 2 september op intake komen in het ziekenhuis voor prenatale screening, wel spannend allemaal.

wie vroeg er nou of ik foto's had gehad? in ieder geval is dat niet het geval helaas... dat lukte niet, was nog zo klein en het schoot heel de tijd weg hihi

@msrock: geniet maar lekker van je weekndje weg hoor! dan vliegen die laatste dagen tot je nod tenminste ook zo voorbij!;)

20. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0
    Jeetje meiden wat een geklets hier! Heb niet alles gelezen want ben 2 dagen erg druk geweest! Mijn schoonzusje trouwt morgen en dat vergt nogal wat druktes :) Morgen dus de grote dag dus ben er van het weekend pas weer! Zo gaan mijn dagen gelukkig ook snel :) voor de volgende ronde!

Deel Deze Pagina