Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    zeker een man....:p die snapt niet dat een vrouw zo ongeveer uit elkaar springt van de spanning bij 1 dag overtijd en dan even 2 weken wachten en dan pas testen....natuurlijk...
    WEL is het zo dat idd spanning ook uitwerking kan hebben op je hormoonhuishouding wat kan zorgen voor nega testen terwijl je zwanger bent of uitblijven van ongi.
    maar dan nog had je ha niet zoiets van dat meidje staat al zo onder stress laten we haar helpen duidelijkheid te krijgen en we doen een bloedtest? beetje gevoelloos sorry dat ik het zeg.

CM SPANNEND!!! en? en? en? al hints? een gevoel? wanneer testen?

jesje oh kun je je kleintje snel weer zien :D
    ja volgende week 20 weken echo. en ja we willen weten wat het wordt. we zullen dat niet delen met onze familie en vrienden maar JULLIE krijgen natuurlijk wel het nieuws te horen :D

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

@ikkedus en jesje. Ga morgen zeker een testje wagen als er nog geen ongi is. Had ma/di/wo steeds krampjes in m'n buik dus had m eigenlijk al wel verwacht. Nu voel ik al 2 dagen niets meer, gek hè? Maar goed, bezigbijtje zei al dat ik daar niet teveel van moet denken aangezien het lichaam ons vaak voor de gek houdt... Een paar vroege testjes gedaan, laatste keer 3 voor NOD. Allebei wit en heb me dan ook voorgenomen niet meer voor NOD te testen in het vervolg :)! Was zo nieuwsgierig! Jullie horen het morgen!

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Rare HA! 2 weken om echt zeker te zijn ofzo maar verder heb ik er nog noooooit van gehoord. Het stressverhaal m.b.t. uitblijven ongi wel, maar dan nog 9 dagen is wel lang dan!

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leuk ikkedus 20 weken echo! Ben benieuwd wat het wordt! En leuk dat het zo'n druktemakertje is! Ach en je mannetje heeft wel begrip voor je hormoonwisselingen toch :)?

5. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ja hoor maar hij moet er net zo aan wennen als ik :) mijn mannetje is gelukkig de geduld zelve dus die laat me dan even uitrazen of uithuilen en dan is het weer goed :D

6. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden behalve dat ik zere borsten heb heb ik nu ook een hoge temp 37.3 is dit herkenbaar voor iemand?

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Joyce: Ik heb nooit gepemt......dus ik kan je daar niet meer helpen.
    zere borsten heb ik ook.

8. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    37,3 is een hoge temp. Maar je kunt niet van 1 temp uitgaan. Je moet altijd een vast tijdstip pakken en temperaturen. Het liefst in de ochtend voordat je opstaat en rectaal anders heeft tempen geen meerwaarde. Je weet namelijk niet wat je beginwaarde is en wat je temp rond je ei is geweest. Dus helaas zo kun je er niets van zeggen.

xxx Joyce

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @an: nou wat stom zeg van je ha:x vind het nergens op slaan! als ik jou was zou ik morgen gewoon nog een testje wagen. je bent niet zomaar 9 dagen overtijd lijkt mij.

@ashley rose: ben je nog niet thuis hihi ben benieuwd naar jou!

@ikkedus: en heb je een gevoel over wat het wordt hihi en heb je een voorkeur of maakt het jou niet uit?

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Pas als je elke ochtend, voor je het bed uit gaat temot.
    En dan ook nog elke keer OF vaginaal OF rectaal EN vanaf begin van je cyclus, pas dan kun je er iets over zeggen meis....
    37.3 kan bij sommige hoog zijn, maar kan ook normaal zijn?
    37.0-37.5 is namelijk n normale lichaamstemp;)

Je kunt er pas iets over zeggen als je n ronde lang je cyclus gevolgd hebt.... en zeker pas als je voor je ei gemeten hebt, nu dus helaas niet..... Jammer he?:(

succes!

11. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Mijn temp is voor ei rond 36,2. Na ei is hij veel hoger. Zit al zeker 3 weken nu boven 37

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

God meid.... hoe hou je het toch vol?
    Ik zou nu toch echt wel duidelijkheid willlen.... en ook echt eisen
    bij zo;n vrouwonvriendelijke dokter als die van jou!!!!

13. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    idd ik zeg het je is zeker een man....:p
    an lieverd al 9 dagen! of misschien dus zelf 5 en halve week zwanger hoe mooi zou dat zijn :D

14. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    mijn temp rond ei was 36.6, ik heb het opgemeten maar inderdaad niet de hele cyclus lang... maar ik las ook dat je temp na je ei tot aan je nod hoog kan blijven en als je menstruatie uitblijf het pas een teken kan zijn van zwangerschap! Ach we zien wel, ik blijf wel een gek gevoel houden in mijn buik beetje ongi gevoel met een steekje her en der maar ach we houden het er maar op dat ik gewoon ongi word straks, kan eigenlijk ook niks verwachten zo'n eerste ronde

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    goedemorgen dames

hoe is het hier? wat is het stil hier zeg!
    ik heb eigenlijk ook niet echt iets te melden haha

fijne dag allemaal!!:)

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Mijn temp zakt altijd pas de dag van de ongi of de dag ervoor.... en daarvoor hoog... dus ook dat zegt niks, helaas...

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

mijn ei is gespot!
    vandaag denk lhpiek, of mrogen....;):D

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou dan weet ik wel wat jij gaat doen dit weekend hihi:D
    klus ze!!

19. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Het is idd stil hier..

Moet ook eerlijk toegeven dat ik expres wat rustiger aan doe..

Nog steeds niet ongi :(

Heb vandaag alle testen waar een streepje op stond weggegooid. ik heb geen zin meer om er continu aan herinnerd te worden..

Hoe is het met de rest van de dames hier?? Nog veranderingen?? is er al roze gespot??

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    maar heb je niet zoiets van: toch nog maar een testje wagen? vind het namelijk echt raar. ik zou toch nog maar een testje wagen, want als je naar je huisarts moet luisteren, moet je nog een tijdje wachten met testen.

Deel Deze Pagina