Vreemd genoeg ben ik er nu juist niet meer mee bezig.. Ik zie het over een week wel.. Heb er nu zoveel testen tegenaan gegooid... tis ff genoeg geweest Ik ga misschien morgen nog een testje wagen.. als dat weer nega is dan wacht ik net zo lang tot in ongi ben.. duurt dat nog extreem lang dan laat ik t onderzoeken zodra ik op controle moet bij de gyn. (huisarts heeft gezegd dat hij mijn dossier in de gaten houdt)
an spannend morgen houd je in de gaten . hoe is t met de rest van de dames? nog geen roze? hier de hele dag weer aan het verbouwen geweest. mn moeder met haar (nieuwe) vriend kwamen helpen. (moeder is 12 jaar geleden weduwe geworden en een half jaar geleden heeft ze haar huidige vriend leren kennen. na 12 jaar alleen te zijn geweest niemand kon aan mijn stiefvader tippen, ben zooo blij voor haar ) maar goed haar nieuwe vriend blijkt ook heel handig dus bijna het hele plafond zit er in zo fijn! heb hier echt een (zware) topdag gehad. sinds een half uur is ukje enorm aan het trappen dus denk dat dat de hint is dat ik maar moet gaan zitten . ben benieuwd hoe jullie dag was meiden
Wij zijn heerlijk met onze kleine meid naar het strand geweest En het is hier nog steeds heerlijk. Morgen hebben we een bbq dus zo kom ik de dgn tot mn NOD wel door Alleen vanaf maandag heeft mijn man nachtdienst en dat is wat minder......
Sloppy nog 4 daagjes..... Dan weet je meer Ikke nog een dag of 10 Ik had vandaag een vaag gevoel in mijn buik, beetje ongi gevoel en zo een vlaag van misselijkheid en niet heel de dag maar zo af en toe, last van mijn borsten en ineens veel witte afscheiding Herken je die symptomen of beeld ik me te veel in Eerlijk zijn
Hoi Joyce, ik herken het wel, maar bij mij had het met ontpillen te maken. Voor innesteling lijkt het wat vroeg denk ik? Weet niet of de dagen voor de innesteling de ontwikkelingen zoals celdeling o.i.d. symptomen veroorzaken? Hoe voel je je vandaag?
@An Ik vind het knap van je dat je even rustig aan doet hoor. Je bent er misschien zo druk mee dat je je volgende ei misschien mist. Het blijft lastig om dit te doorstaan. Die onzekerheid bedoel ik. Ikzelf heb een zeer onregelmatige cyclus. Variërend van 4 tot 6 tot 8 tot 5 tot 9 weken. En dan in deze volgorde. Hoeveel testen ik wel niet heb gedaan en telkens was het niets. Tempen helpt bij mij dus ook niet veel en die ovu-test al helemaal niet. Je eerste test sloeg toch pas na een uur posi uit? Dat was bij jou toch? Eigenlijk mag je die niet meetellen hè? Op zo'n manier maak je jezelf gek. Hoewel het vreemd blijft dat ie na een uur nog kleurt... Misschien dat je er nog één kan doen en die als beslissende test houden. Je huisarts is inderdaad een 'aparte' om het maar even vriendelijk uit te drukken.... Maar ik snap wat hij bedoeld. Je gaat jezelf allerlei kwaaltjes inbeelden. Waar je normaal helemaal niet op zou letten. Ik sta elke dag naar mijn borsten te staren. Kijken of ze donkerder zijn. Maar ik weet niet eens hoe ze er 'normaal' uitzien omdat ik er dan nooit op let ! Ik heb er nu ook weer vier gedaan maar alle vier spierwit. Ben dus vorige keer gewoon maar één dag ongi geweest. Ik heb al drie kinderen dus voor mij is de spanning/ druk niet zo hoog als bij je eerste keer. Dat snap ik heel goed. (bij mijn eerste duurde het twee jaar, bij de tweede één jaar en bij de derde zes maanden) Ik wil alleen maar zeggen, probeer toch te relativeren. Het klinkt zo afgezaagd ik weet het, maar ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel.
Goede morgen lady's Nou CM ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen, ik heb niet lekker geslapen vanacht! ik kon niet de slaap vatten en vanacht was de eerste nacht dat mijn dochtertje zonder speen ging slapen dus ze was een aantal keer wakker. Mijn borsten doen nog steeds zeer en ik had vanmorgen echt buikpijn alsof de duiveltjes eraan kwamen, ik heb geen goede hoop. Hoe is het met jou CM, nog een test gedaan of wacht je nog even x
Ladies. Aangezien ik al geen kwaaltjes had, is t niet vreemd dat ik helaas moet mededelen dat mijn test niet zwanger aangaf. Ook verlies ik nu wat roze achtig bloed en heb erge krampen. Zo zie je maar, 3 posi testen, hoge temp en 10 dagen overtijd zegt niks...
O wat erg An, dan denk ik toch dat je een vmk hebt hoor. Ik bedoel je kunt niet zoveel posi testen hebben en overtijd zijn. Heel erg jammer meid. Hoop dat je het een beetje een plaatstje kunt geven en volle moed met de volgende ronde kunt beginnen. Sterkte. xxx Joyce
Jeetje meis, Wat erg zeg! Had echt nog wel goede hoop erop voor jou! Hoop dat het nu wel doozet voor je want al dat wachten is ook niks! Sterkte meis en hopen voor een volgende maand!
Bij mij schiet het ook niet zo op ladies...gister op NOD niet getest, maar vanochtend wel...spierwit. Wat vreemd is, ik heb nu dus al af en aan de hele week krampjes. Maandag, dinsdag, woensdag, vrijdagavond, zaterdagochtend en vanochtend ook. Maar het zakt elke keer weer weg. Wat zou dat nou toch kunnen zijn? Ongi niet te bekennen, geen druppel.
Hoi Joyce, je dochtertje aan het spoken dus vannacht ? Wel vroeg al voor de duiveltjes op zich, 9 dagen tevoren, maar ja je weet nooit hoe de cyclus weer loopt. Bij mij doet ie ook raar, zie boven
Cm, nou dat duiveltjes gevoel is weer weg, ik had het vanmorgen en nadat ik flink naar de wc ben geweest was het over denk dat mijn darmen en baarmoeder elkaar in de weg zaten ofzo en heb ook een steekje hier en daar hoor dus weet niet wat ik ervan moet denken! Ik snap ook niet zo goed wat er bij jou kan zijn misschien moet je echt een test voor vroege doen of een KV test die schijnen ook goed te zijn. Tjeetje....... wat een tobbers zijn we toch heh als het om een zwangerschap gaat! Niks kan een vrouw onzekerder maken denk ik
@an: jeetje meid, ik dacht echt bij jou dat je wel zwanger was:x is het nu echt doorgebroken of dat nog niet? verder heb ik niet echt iets te melden hihi