Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oh echt balen meid:( misschien toch een vmk?

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo iedereen!

Ik ben weer thuis! Heerlijk genoten van het weekend! En lekker verbrand! Au! Maar toch ook weer lekker om thuis te zijn hoor.

@An sterkte meid!!! Jeetje dit nieuws hoopte ik niet te lezen!!!

@CM1978, 2dagen overtijd leest ik? Spannnend zeg! Maar nog wel witte testjes... hmmm???

Hoe is het met iedereen???

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hi! Welkom terug :). Fijn dat je het lekker hebt gehad! En je bent gelijk dichtbij NOD nu! Bij mij idd spierwitte test vanochtend. Ook nog geen ongi, wel al sinds maandag ongi krampjes, heel gek. Rustig afwachten maar... Een vriendin zei dat die krampjes er ook altijd zijn als je zwanger bent, maar daar durf ik niet op te hopen... Rustig afwachten maar! Welterusten

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Jaja vertel mij wat. Ik heb ook al 2 dagen ongikrampjes maar nog geen rode duivels! Is ook nieuw voor mij, normaal als ik dat had zette het door.. dus dacht van het weekend, daar komt de ongi maar nee. Heb ook mijn steken in mijn borsten en mijn tepels zijn wat gevoeliger geworden. Kan ook duiden op ongi natuurlijk maarja, we wachten maar gewoon af.

5. Vinora

Vinora Niet meer actief

#2685 Vinora, 15 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2010
    Ik ben echt zo zenuwachtig!
    Heb net 2 x een mk achter de rug en hoop nu echt dat het gelukt is.
    Ik heb een heel onregelmatige cyclus dus weet ook niet wanneer ik ongesteld moet worden, ik ga gewoon uit van mijn vorige cyclus dan zou ik de 18e ongesteld moeten worden.
    Mijn kwaaltjes tot nu toe zijn:
    - een 2tal weken geleden bruin bloedverlies, heel erg miniem (10tal druppels ofzo)
    - aanhoudende hoofdpijn
    - tandvleespijn
    - veeeeel witverlies al 2 weken
    - enorm jeukende tepels
    - constant willen eten
    - precies wat verkouden
    - gezwollen buik
    - last van gas :D
    - supermoe
    - overgeven (was 1 dag, heb ik echt nooit!)
    - zweten en draaierig
    - én een zwanger gevoel, had ik de 2 voorbije maanden ook en dat zat 'goed' , spijtig dat het 2 x mis liep.

Wil wel nog zeker een week wachten met testen om zéker te zijn.

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Klinkt goed de symptomen! Hoop het voor je meis!!!
    Want 2x een mk is niet niks pfff!!! Ik duim voor je!!!

7. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg

:$:$:$WAAAT!?!?! nee! AN! hoe kan dat nou????:x:(:(

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Kelly spannend meid klinkt goed een heel aantal van die dingen had ik ook :) hoop voor je dat het raak is en dat je kleintje zich goed vasthoudt.

MSRock ook spannend voor jou! ben benieuwd meid!

CM nog steeds witte testjes? soms snap ik er niks van hoor.

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    An: Sterkte!!! Ik had het zo voor je gehoopt!!

10. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

goedemorge dames zo jullie weten het he, weekend weer voorbij, dan meld ik mij hier weer bij..

@ an ohhh nee nou had er zoveel hoop, ik denk ook echt dat je een vmk heb gehad hoor, dat kan haast niet anders...

@cm1978 spannend, maar ehh help even wanneer was je gestopt met de pil?? omdat er ronde 2 staat... kan nog zijn dat je nog niet echt een vaste cyclus hebt.. ( of je lichaam van slag)

@ikkedus spannend.... nou kan het zijn dat ik er overheen gelezen heb maar willen jullie nu weten wat het is????

zo eindelijk begin ik er nu wel vrede mee te hebben, en begin uit te zien naar een nieuwe ronde, er zelfs vannacht over gedroomd.. baal zelf dat ik deze ronde oversla. wachten duurt dan alleen nog maar langer, maar aan de andere kant ook even rust... daarbij gaan we het eerste weekend van sept lekker een weekendje weg, ( 9 pers. moeder,schoonouders, schoonzusjes met vriend en natuurlijk me eigen vriend) 4 jaar alweer dit jaar gaan we naar limburg. dat is onze vakantie en heb er megaveel zin in...

11. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey jamie! fijn dat je je alweer wat beter voelt :) hoop dat je niet veel langer hoeft te wachten en dat je weer snel zwanger raakt :D.

en ja we willen weten wat het wordt en ik kom ook zeker vertellen hoe het is geweest. hebben om 9:30 de echo dus beloof die dag nog online te komen. vertelde net op de andere forum dat ik nu echt op ben van de zenuwen. vind het zo spannend! aan de ene kant zo blij om na 10 weken ons kleintje weer te zien en aan de andere kant doodeng want er is zoveel dat niet goed kan zijn. ben moe en huilerig en doodsbang wanneer ik ukje een tijdje niet gevoeld heb. stond vanmorgen op de weegschal en maar een halve kilo erbij! bah maak mezelf gek dus ga strakjes lekker een maskertje opdoen en nageltjes lakken en zo.

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Goeiemorgen dames!

@an: Je moet je banner wel elke maand opnieuw maken. Tis niet zo dat hij automatisch verspringt. Sterkte meid! Knuf!

@ikkedus:spannend zeg! Een hele gebeurtenis! Wanneer hebben jullie de afspraak?

@Jamejozie: Limburg is heel leuk inderdaad, wij zijn er ook al een paar x geweest. Is goed voor je meid, eventjes rust. Hoe lang gaan jullie en waar ergens in Limburg? Maar kan me wel voorstellen dat het lang duurt. Sterkte!

@CM1978: Hoe is het?

Hoe het met mij is... na 2 dagen ongikrampen zijn die nu opeens weg :( Ik word net kotsmisselijk wakker en met hoofdpijn bah bah! Ik denk dat ik vanmiddag maar wat testjes ga kopen, altijd makkelijk om in huis te hebben. Heb er helemaal geen meer. Als ik niet ongi wordt vandaag gooien we morgen er een testje tegenaan.

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi allen! Nog geen ongi hier. Soms wat krampjes nog steeds verder niets. Gisteren dus een witte test, 1 na NOD. Maar idd zoals Jamie ook al schrijft is het pas ronde 2 dus ik ga er vanuit dat het niet raak is.

@Jamie, gelukkig voel je je iets beter.
    September is hopelijk jouw maand!

@MSRock: hoe gaat het bij jou?

@ikkedus: wanneer heb je de echo?

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Haha MSRock, zijn tegelijk berichtjes aan het posten ;). Leuk dat we ongeveer gelijk lopen in de ronde en cyclus! Spannend!

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Misselijk en hoofdpijn :(
    Geen ongikrampjes meer! :(
    Voor de zekerheid vanmiddag maar even wat testjes kopen.

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Haha ja indd, nu alweer! Spannend he! Maar ik voel me gewoon zo niet zwanger weet je. Volgens mij wordt ik gewoon ongi later.

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Mijn bericht van een kwartier geleden "geen ongi" is oud nieuws. Zojuist in ronde 3 beland. Cyclus van 32 dagen, dus das weer prima. Nieuwe ronde, nieuwe kansen :)!

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

zo heb jullie weer gevonden meid!!!
    Wat zie ik in je onderschrift een vmk meid wat vreselijk, stertke!

19. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey ilse :D

CM en MS hehe handig zo die berichtjes door elkaar. jullie lopen idd wel heel gelijk.
    jullie stelden ook allebei de vraag wanneer ik de echo heb. komende donderdag!!!! :D:D:D

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Leuk!!!!! :D

Deel Deze Pagina