hoi ilse welkom terug!! hoe was je vakantie? was zeker wel lekker he?!! ik zie aan jouw banner dat je weer een nieuwe ronde in bent gegaan. balen meid @cm: ah balen meid, hopelijk volgende ronde wel raak, maar je cyclus is wel vrij regelmatig gelijk, dus dat is wel mooi @jamejozie: ben blij dat het weer wat beter met je gaat! hopelijk gaat deze maand snel voorbij en kun je weer met frisse moed verder! hopelijk duurt het dan niet zo lang en ben je zo zwanger!
ja woesdag had ze toch alweer terug moeten zijn toch??? vreemd, nouja ze meld zich vanzelf wel weer... hey ilse ja ik zag je dus al bij de nod september... mooie vakantie gehad?? wie vroeg dat nou, hoe lang we naar limburg gaan?? een weekendje maar hoor, vrijdagmorge vertrekken en zondagavond thuis, kunnen eigenlijk niet langer ivm de koeien en andere dieren... net bij me ma geweest, waarschijnlijk virus op haar pc.., + dat deze vol staat met overbodige rommel....
nou zo zien we nog wat van nederland en de bezienswaardigheden: ffe uitleggen me vriend komt van de boerderij.. en daar was het nooit heel erg breed, daarbij met de boerderij enz ga je niet zo snel op vakantie ( tegenwoordig gaat het al makkelijker als vroeger) toen kwam ik 4 jaar geleden met het idee goh de c1000 heeft nu van die kortingsbonnen voor de efteling.. zullen we daar met zijn alle naar toe gaan.. ook in de buurt overnachten.. zo is het balletje aan de rol gegaan en nu hebben we al gezien : 2007 de efteling en likeurmuseum 2008 safaripark beekse bergen 2009 dierentuin burgers zoo apenheul en paleis het loo en dit jaar is de bedoeling om naar bierbrouwerij brand, kasteel hoensbroek en de mergelgrotten te gaan...
Nou, voor sommigen was de ongi deze maand niet duidelijk... Hier wel...non stop... Ff doorbijten en dan kunnen we weer
het zit duidelijk niet mee deze maand... pfff ik zag asley rose ook in de nod lijst van september staan dus ook rood voor haar... zo mooi als de maand juli ging zo slecht gaat de maand augustus...
@Jamejozie leuk joh! Zo zie je elk jaar wat van NL! We wonen in een keimooi land! Ook om op vakantie te gaan. Ik ben net terug van 3 dagen Ijmuiden. Was havenfestival, hebben we een rondje gedaan op een grote boot, mooi joh!, beneden en bovendeks gekeken. Hij was heel chique met van die grote kroonluchters binnen hihi. Er was ook volop muziek en een braderie. Ja was echt leuk! En gister naar Beverwijk naar de zwarte markt geweest, vind ik ook altijd wel leuk! Ben wel goed verbrand pffff!
Haha spannend hè? Ga je morgenvroeg testen? Hoop dat jij de augustusmaand voor ons allemaal wat moois gaat brengen !
spannend maar gewoon testen morgevroeg, vanavond niet teveel drinken en vannacht niet naar de wc gaan komt allemaal goed en als het negatief is dan is er nog geen man overboord... geen bloed is nog hoop.... pas als je ongi doorbreekt weet je het zeker door naar de volgende ronde... tot zo ver gewoon hoop houden...
@ ikkedus: ik heb steekjes in de onderbuik, zeg maar op de plaats van mijn baarmoeder en gevoelige opgezette tepels, ze zijn iets donkerder van kleur met van bultjes. ik ben moe en doorzichtig slijm bij et afgeven wat tevens een nat gevoel geef tussen de benen. Is dit herkenbaar of voor iemand anders? Ik kan me dit niet meer herrinneren bij mijn eerste x joyce
voor mij wel herkenbaar. alleen kreeg ik net voor mn nod juist veel melkachtige afscheiding maar geloof dat dat beiden een signaal is. alleen geel is niet goed. verder ook veel steekjes links en rechts af een toe een flinke die doorschoot via mn lies naar mn been. ook pijnlijke en dikke tepels maar die bultjes kreeg ik pas later.
hey heel herkenbaar voor mij van de afgelopen maand, buiten de vermoeidheid, ik had juist meer energie... dus dat zijn goede tekens dacht ik zo... duim voor je
Ik sta niet in die lijst hoor meis, maar ik ben er nog haha ik reageer vanavond of morgen even en lees het topic even door.. moet er nu weer vandoor! Ik heb wel aan jullie gedacht hoor Spreek jullie snel!