Hoi dames, al een paar daagjes niet gekeken en wow wat een veranderingen. Ik zag ook dat Een paar van jullie de berichten Ashley niet mee hebben gekregen toen ze al terug wad uit parijs. Die is zwanger hoor!! Hier alles heel rustig. Ongi is eindelijk voorbij. Deze maand even geen aandacht voor temperaturen etc. Even focussen op nieuwe job en verhuizen.
goedemorgen dames!! nou ben er 1 dag niet geweest en wat een leuk nieuws allemaal!! @vuurtorentje: gefeliciteerd meid!! is geen twijfel over mogelijk!!! lekker gaan genieten nu! @joyce: oh spannend meid! ik ga je pas feliciteren als je het zeker weet, want je hebt bij an wel gezien he?! ik had trouwens ook 4 dagen voor nod posi getest en met de dag werden de streepjes duidelijker! ga je vandaag weer testen of wacht je tot morgen? @all: met mij gaat het goed, alleen lust ik helemaal geen vlees meer. mijn vriend vind dat niet zo leuk, zitten dingen in die ik nodig heb zegt ie, maar als ik er strontmisselijk van wordt ga ik het toch echt niet eten hoor! nou ik moet zo werken en daarna naar de kapper dus ik spreek jullie aan het eind van de dag wel weer. fijne dag allemaal!!
Hoi meiden Ik heb vandaag nog een keer getest en nu met kruidvat en nog steeds positief en al donkerder
@vuurtorentje, geen twijfel over mogelijk!!! Super! En nu er lekker van gaan genieten!! @Joyce, ja!!!!! Die zijn echt wel positief hoor!!! Laat ze nu elke x maar donkerder worden!! Hier is de ongi ook alweer bijna voorbij, heb er wel knallende hoofdpijn van nog, niet leuk! Heb met me mannetje afgesproken gisteravond dat we flink aan de klus gaan de komende 2 weken dat hij nog thuis is, ik hoop dat het op tijd is voor mijn eitje , als het goed is.. is mijn ei net voorbij als hij vertrekt. Hope so!!!! Nou ik ga er vandoor, moet om 9:00 bij de kapper zijn en moet nog taart halen voor het feestje vanavond. Ben er vanmiddag waarschijnlijk wel weer even. XX
Dank je wel nogmaals MsRock! Ik ga er nu zeker van genieten, jij echt heeel veel succes gewenst voor je nieuwe ronde, want het is alweer bijna voorbij je ong! En gewoon lekker veel klussen voordat je mannetje weggaat! Dan moet het zeker lukken! Liefs,
Hey Joyce, je mag je banner aanpassen, want je bent gewoon zwanger meis!!! GEFELICITEERD!!! Het is gewoon duidelijk! Liefs,
Hoi Joyce, Ja, ik ben waarschijnlijk meer dan 4 weken zwanger, maar ik houd mijn banner even zo, totdat ik maandagochtend naar de huisarts ga. Ik wil wel zeker weten hoeveel weken we zwanger zijn! Liefs,
wat vervelend joyce. helaas kan ik er over mee praten. heb tussen de 7e week en de 12 geen vlees kunnen eten of ruiken. werd er gewoonweg onpasselijk van. had idd ook jouw angst dat ik of de baby voeding tekort zou komen. heb daarom extra vitamine's geslikt. wat ik wel heel lekker vond was Tofu maar je moet weten hoe je dat klaar moet maken als je wilt kan ik je wel wat PB sturen met lekkere ideeen. in principe is het net als kip heeft van zichzelf geen smaak maar met kipkruiden, tacokruiden of zoiets maak je zo iets heerlijks
@joyce012: Heel goed dat je reeel bent voor jezelf. Ik had ook 3 dagen voor NOD een dikke vette positieve test in mijn handen. Dus het kan wel. De vk zei daarop dat ik dan waarschijnlijk toch al iets langer zwanger ben, maar dat hoor ik dinsdag bij de echo. Die testen zijn echt dik positief meid. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippie!!!!!! @vuurtorentje: Wat een knal testen zeg. Geweldig!!!!! Je heb veel HCG in je lijf want de cb geeft al 3+ aan terwijl je banner 4+4 aangeeft. Dus misschien wordt jij na je echo ook wel wat vooruit gezet. Ik zou je banner idd ook even laten staan. Maar echt gaaf zeg die knallers!!! @ Jesje: Lastig zeg dat je geen vlees meer lust. Maar dat kan goed terug komen na de twaalf weken. Dus zeg maar tegen je vriend dat hij zich geen zorgen hoeft t te maken! Hihihi. Er zijn mensen die de eerste 12 weken leven op Yoghurt. @Msrock: Zo is dat ja, Flink aan de klus en wie weet dan heel goed nieuws als je lief weer thuis komt. Dat zou echt gaaf zijn. Hier beginnen de spanningen voor de eerste echo te komen. Nog drie nachtjes slapen. Soms denk ik: Bah als het maar niet zo is dat er toch geen hartje klopt ofzo!! En van de andere kant denk ik dan had ik echt geen symptomen en echt wel al bloed verloren na bijna twaalf weken!! Toch spannend zwanger zijn! Hihihihihi!! Liefs Sjoelke
He meiden, Even over dat vlees eten. Ik ben al 18 jaar vegetarisch en ik heb 1x een B12 tekort gehad daardoor. Maar in principe kan dat echt geen kwaad als je het niet eet hoor!!. En wie weet idd lust je het over een tijdje wel weer. Ik zou me daar niet zo druk over maken. Ik heb een gezond kereltje rondlopen dus je kunt gewoon een gezond kind krijgen. Ik moet wel zeggen dat ik wel vanaf dat de wens er voor een tweede is ik gravitamon tabletten slik. Die zijn speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden/het zijn of bv geven. In plaats van foliumzuur. xxx Joyce
en dit voor joyce zoals beloofd GEFELICITEERD DIKKE KNUFFEL EN DIKKE KUS!!! ik snap dat je het spannend vind hoor meid probeer er toch een klein beetje van te genieten
@An, fijn dat je ongi voorbij is! Snap dat je je deze maand even op de baan en verhuizing richt. Bevalt je nieuwe baan?
Hier is de ongi ook voorbij, was maar 4 dagen . Gister weer voor het eerst aan de klus . Nu weer offline, mijn ouders zijn er nog tot morgen. Fijn weekend allemaal!!
Ja helemaal top! Zo heb ik weer een iets beter gevoel dat t toch niet raak was/ afgebroken. Gelijk zwanger op je nieuwe werk is eigenlijk een garantie dat ze je contract niet verlengen.