Zou het. Ik ga er nog maar niet vanuit. Zou wel waanzinnig gaaf zijn natuurlijk. Ga vroeg naar bed als de rd er niet zijn. Is het sneller morgen
hih zei iok gister nog tegen me vriend: kuin je me geen pilletje geven dat ik over 3 dagen wakker word
MIJN TESTEN ZIJN BINNEN MEIDEN!!!!!!!!!!!!! DILLEMMA: wat kan ik nou beste doen, de ochtendurine gebruiken die ik nu uit koelkast gehaald heb en dan half uur erbuiten laat staan. OF NU naar de wc gaan en plassen... (ik moet namelijk echt plassen) hihi ik heb om 8.00uur voor het laatst iets gedronken en net een beetje vla op, verder nog niks vandaag.... HELP MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ik zou er nu ook al een doen had ik de meiden beloofd... maar die is nega Dus ik ga me maar klaar maken voor een ongi... ondanks al mijn kwaaltjes....:x
Meid het hoeft niet zo te zijn dat je niet zwanger bent. Misschien zit er net even te weinig in je urine. Probeer het donderdag nog eens. Ik blijf voor je duimen. Geef de moed nog niet op. Ik krijg nu andere buikpijn. Meer spierpijn.
Zolang je nog niet ongi bent kun je dus nog alle kanten op Zweet normaal niet heel erg maar vandaag ook mee. Vannacht ook pffff
@Mandii, jammer, ik blijf voor je duimen, ik zit in het zelfde schuitje!! Kon ook niet meer wachten en net een test gedaan.... Ook negatief.... Hopen dat het te vroeg was en dat het over een paar dagen wel raak is!!! Gr. Linda
Linnie je hebt ook nog 3 dagen te gaan meid. Wacht nog even twee dagen. Ik weet het het is vreselijk moeilijk
loekiemonster wat klote voor je zeg:x maera ik denk ook dat je echt zwanger bent hoor!! hier nog steeds geen ongi, heb wel last van maagzuur sinds vandaag
Ja klopt maar meestal zit ik zo rond de 30 dagen alleen mijn banner vorige maand iets verlengd... Ga nu zaterdag pas testen..
ja ik hoop het ook! en ga jij morgen weer testen meara? wel spannend zeg!! hoop voor je dat ie dan een stuk duidelijker is!
@ Loekiemonster; een dikke knuffel!! Hopelijk volgende ronde meer geluk, sterkte! @ Meara; spannend! Hopelijk is je test morgen duidelijker. @ nega-testers; balen meiden. Maar jullie zijn allemaal aan de vroege kant dus er is nog hoop!