7 dagen voor NOD dan zouden het innestelingssymptomen kunnen zijn denk ik..hoop het voor je!!! Ben je al lang gestopt? Zou anders helaas ook nog ontpillen kunnen zijn...
ja ik ben al 5 jaar ongeveer gestopt! maardie buikpijn heb ik dus wel al een aantal dagen en nu alleen spierpijn in mijn buik en een ranzige smaak waar ik misselijk van wordt.
donutsje die ranzige smaak in je mond heb/had ik ook :S mama079 GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik durf er niet op te hopen maar ik voel me gewoon anders.. al denk ik dat mijn lichaam me misschien weer zo erg voor de gek houdt.. ben ook weer misselijk nadat ik die ranzige smaak proefte..
ik durf er niet op te hopen maar ik voel me gewoon anders.. al denk ik dat mijn lichaam me misschien weer zo erg voor de gek houdt.. ben ook weer misselijk nadat ik die ranzige smaak proefte.. Donutsje, dat wat jij omschrijft: Ik heb het ook! Ik heb deze hele dag een zure vieze smaak in me mond.... Net tanden gepoetst maar het is er weer echt vervelend! Verder erge buikpijn: trekkend, branderig gevoel... lusteloos moe gevoel, maar wel slecht slapen! EN een heel iri drukkend gevoel down under....?????????? Iemand bekend mee hahaha... Is zo iri ik weet dus niet of mijn ei dag 12 of 15 geweest is... ff zegt dag 15 maar lijkt me erg raar dat mijn ovu testen niet voor maar NA me ei posi aangeven????? Ze zijn dr toch juist voor om je naderende ei op te sporen?? whahaha.... hele rare ronde dit... stel dat dag 12 me ei was en dan 15 al een innesteling... dan zou ik nu last kunnen hebben.... als dag 15 me ei was, kan ik nu nog nergens last van hebben,....8) vreemd en iri!
ja ik heb dus ook de hele tijd dat rare gevoel in mijn buik en die spierpijn heb ik ook zeg maar bij mijn bekken/heupen als ik te lang zit ev ik ga staan voel ik me een oma van 85 vandaag. de pest is dat ik volgende week pas ongesteld moet worden dus ik heb 1 hele week om mijzelf gek te maken. wat ik uiteraard ook weer niet wil doen.
Als je graag een beebje wil maakt iedereen zichzelf gek in dit soort tijden en daar zijn wij ofwel dit forum voor, om elkaar te steunen Ik hoop het voor je meis
thanks ik wil er niet aan dat ik mezelf gek maak maar door al die symptomen die ik heb en ook gelezen heb hier van wat hetzelfde is.. gaat het automatisch.. bij ieder symptoom die ik heb ga je weer het intervet op en zoeken pffff.