Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0

haha herken mezelf in jou verhaal haha! De vorige rondes had ik dat ook! Je lichaam maakt je helemaal gek! Dat is wel vervelend he! Tenminste als het om niks is! Eerste ronde echt zo misselijk geweest en zere (.)(.) en dan toch die rode duiveltjes! Elke ronde denk je.... zou het nou wel zo zjin!

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @mama079, leuk nieuws!!!! Gefeliciteerd!!!!! :D En nu lekker gaan genieten!!!

@vuurtorentje!!! Heb niet veel meer aan mijn verjaardag gedaan omdat ik het zaterdag al had gevierd.
    Had wel lekker een extra dagje vrij van mijn werk. Heb lekker geshopt gister haha!!!! :D

EN... zooooo lief!!!! Kreeg vandaag het cadeau van mijn man... een Nintendo DSI XL met een spelletje erbij!!! Ben zooooo blij en weer superverliefd haha!!! Hij had het in het tentje van onze katten verstopt.. gekkie he?! Zie ik opeens dat ding liggen, mijn hart sloeg een x over geloof ik. Wat een verrassing was dat!!! Hij had al gezegd dat zijn cadeautje wat later kwam.

Mijn vakantie zit er weer op, vandaag voor het eerst weer gewerkt, wennen zeg!!!!

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @vuurtorentje... woeps! Beetje bloedverlies gehad lees ik net... is het nu nog steeds helemaal over??? Ik hoop het!! Knuf!!

4. Donutsje

Donutsje Niet meer actief

erg he soms wou ik dat ik overgemaakt kon worden maar mijn borsten doen geen zeer..
    alleen misselijk rare smaak in mijn smoel buikpijn en ga zo maar door

*zucht* ben blij dat ik morgen weer mag beginnen met werken heb ik ff een weekje afleiding!

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    mama079 gefeliciteerd!!

nou meiden ik zou nog steeds een foto van mijn echo van vorige week plaatsen en heb nu dus eindelijk de cd van de scanner gevonden dus bij deze:

Bekijk bijlage 96585

dit was met 8 weken en 4 dagen:D

6. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht

Ohhhhhhh!!!!! wat gaaf!!! :D:D

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja leuk he?!:D ik kan er ook naar blijven kijken hihi, maar vind het zelfs nu nog gek dat dat in mij zit haha. denkt dat dat voor een groot deel komt omdat ik me niet echt zwanger voel

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    WoW Jesje! Wat een super foto's!!!! Echt gaaf!!! :D :D :D

Kan me voorstellen dat het superstoer is om je kindje te zien!!!

9. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

@ mama 079 GEFELICITEERD

@ jesje he he ik dacht al ze is het vast vergeten....
    @ all
    hier zit ik dapper op het wachtbankje... maar deze maand genoeg afleidingen... thja niks anders te doen als afwachten en niet veel te vertellen...

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Mijn ongi was eigenlijk al een paar dagen voorbij maar had vanmorgen weer wat bloedverlies... gek he. weet het ook niet hoor... :(

11. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

daarom hou ik altijd een week aan... vaak stopt het bloedverlies al met 4 dagen... maar soms komt er dan nog wat mee... met een week weet ik zeker dat het over is...

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Het was niet veel, beetje bruinig bij afvegen maar was wel verrast, normaal nooit last van. Zal wel komen doordat mijn lijf het nu zelf moet doen zonder pil. (denk ik)

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi MS! Das toevallig, heb ik ook vandaag :). Mijn ongi is voorbij sinds vrijdag. Beetje ontpillen nog misschien. Vandaag een vriendin hier met haar echo foto, nu 10 weken en uitgerekend op mijn verjaardag. Wil ik oooooook zo'n fotootje :)

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ben trouwens aan het tempen 's ochtends, zodat ik over een paar maanden weet wanneer ongeveer m'n ei is. Ben de afgelopen 9 dagen 36.3 of 36.4, dus als het goed is, kan ik zien wanneer het is geweest. Ben benieuwd!

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja, het is allemaal zo spannend he! Ik weet niet of het deze ronde wat gaat worden, manlief is zo lang weg straks. Maar ja... we zien wel. Hoop het wel! :D

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ik temp al een paar rondes maar telkens schommelde temp...nu al paar dagen 36,5/36,6 dus hoop dat hij snel omhoog schiet...

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

@Wolffje Hoop het ook voor je, vorige cyclus van jou was lang zie ik.

18. Floortje24

Floortje24 Actief lid

3 jul 2010
    167
    0
    0
    Wat is het rustig hier!! Dacht weer even bijlezen maar ver kwam ik niet haha! Bijna iedereen zit op het wachtbankje! Voor mij is het wachten op mn ei! Heb hem nog niet gevoeld! Wel om de dag geklust dus moet goed komen :D Missen doen we hem niet!

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja het is heel rustig hier! ik heb zelf ook niet echt veel te vertellen, maar vind het altijd wel leuk om mee te lezen, maar dat hoeft vandaag niet hihi.

20. Donutsje

Donutsje Niet meer actief

ik snap er echt niks meer van!!!
    heb zo onrustig geslapen als de pest en toen ik eindelijk sliep werd ik om half 5 vannochtend al wakker van een ontzettend raar gevoel in mijn buik echt heeeel raar gevoel brr..
    ben telkens weer wat in slaap gedut maar niet vast.. bleef het ook voelen. en toen ik er om 8 uur uit ging was ik me toch misselijk! dat ging na anderhalf uur weer weg...
    heb de hele dag een raar gevoel in mijn onderbuik gehad wat daarna overging in pijnlijke onderbuik en onderrug pffff ik snap er niks meer van

Deel Deze Pagina