Hoop dat het je ei was MS Rock, dan heb je lekker een kortere cyclus....en eerder NOD . Bij mij weet ik het niet. Ik had donderdag duidelijk eipijn, dat voelde ik ook toen ik niet aan de pil was, maar eh...ik temp deze maand en daar gebeurd dus helemaal niets mee. Mijn temp is al dagen 36.1 (vanaf woensdag) en daarvoor was ie 36.4/36.3. Dus of het was toch geen eipijn, of mijn temp stijgt niet...kan dat?
heej meiden,, sorry sorry sorry erg druk geweest.... en juillie kletsen hier zoveel dat ik t niet allemaal kon bijbenen... vind ik dan zo lullig hahah dus dan wil ik pas reageren als ik weer alles kan lezen.... maar omdat er na me gevraagd werd ff een update weet niet wanneer me ei geweest is dag 12, dag 15, dag17 dus ja.... ik weet ook niet hoe wat en wanneer ik wat kan voelen en wanneer NOD is..... ik heb een flinke dip gehad in me temp (zie kaartje) en hoop dat een posi teken is (inn???) maar wacht vol spanning af.... ben er eink weinig mee bezig sinds me ei weer is verplaatst door ff.... vbeetje misselijk soms, beetje buikpijn soms, beetje moe soms.... soms ff een ongi gevoel in rug.... dus ja zal er wel aankomen we rhelaas.... en tjah anders 3 sept een testje waqgen
ik heb ff gekeken op je tempkaartje, maar kan dat geen innestelingsdip zijn? ik heb er zelf niet heel veel verstand van, want heb dat maar 1 maand gedaan en toen was het voor mij nog erg zoeken hoe het allemaal zat. ik zal is even kijken bij dat kaartje van mij toen, of ik dat ook had ik hoop voor je dat het dit keer wel raak is!
hihi ik zit net op mijn ff kaartje van toen te kijken en had op dezelfde dagen als jij een dip. op dag 15 en 23 dus tja, wie weet meis
Oh echt?? wat grappig meid.... wil je de link van je kaartje eens sturen? vind het wel leuk om even te spieken Ja er zijn er meer die zeggen dat het een mooie inn. zou kunnen zijn... afwachten.... ben benieuwd! I HOPE SOO
ik weet niet of het zo goed is ik moet er wel bij zeggen dat het vaak andere tijden waren ivm mijn werk, maar wel altijd voor het opstaan.
Hihi.... meis als je in FF zit en dan kies je in de linker kolom my hompage..... als je dan die link boven in kopieert en hier plakt,.... dan heb je hem zeker goed ik krijg nu mijn oude kaartje??
pfff ik had net trouwens ook wat hoor. ik had een was in de wasmachine zitten en nou zat hij waarschijnlijk verstopt ofzo, kwam het water er langs alle kanten uit en is het door de muren en alles heen naar beneden gekomen:x heb net alles kunnen dweilen want heel mijn gang stond blank
Nu krijg ik hem wel! oke indd duidelijke dip jij Jeetje wat balen zeg!!!! hopelijk geen grote schade?
nee volgens mij niet. hoop allen niet dat mijn laminaat krom gaat trekken door al dat water ik heb wel hele dure, misschien dat dat scheelt hihi. en de muren zijn helemaal nat, maar die moesten binnenkort toch nog een keer geverfd worden, maar ja ik schrok wel even! het kwam er echt zo hard uit haha ik ging er gewoon van huilen whahaha, maar ja daar hoef je bij mij de laatste tijd niet echt moeite voor te doen haha ben wel heel benieuwd hoor naar jouw test! vooral ook door dat cosmo-ei en je had al die tijd al een goed gevoel over augustus toch?
Ja daarom, hoop ik ook! Maar weet het niet zeker. Heb verder helemaal niks meer gevoeld. We wachten af! Mijn pendel zei December. Ben benieuwd!!!
Hey ladies, Hier eindelijk richting bed aan t gaan. wat een mega druk weekend.. flink aan de verhuis, feestje hier feestje daar.. pfff en nu is het weekend alweer voorbij!! Welkom @ de 2 nieuwe gasten!! Hopelijk snel roze voor jullie Hoe is het verder met de dames? Ik las iets over waterschade en nog een keer waterschade door de wasmachine?? wat rot allemaal!! Hier alles rustig.. deze maand eigenlijk niet echt bewust bezig.. meer voor de leuke klus slaap lekker alvast!
wat eeen rust hier dames, waterschade ?? balen... nog dames last van de regen gehad?? hier hebben heeft het schuurtje blank gestaan, het is ook niet logisch, schuurtje staat lager... en de afvoer doet het niet, gelukkig geen schade, buiten dan een natte zak portland ( voor beton) pff wachten duurt lang op het wachtbankje, zwangere dames vanaf wanneer moesten jullie meer plassen ? moet nu al meer plassen maar lijkt me aardig vroeg.. maar ja wie weet...
ja mijn wasmachine deed het gister niet meer, dus het water kwam langs de muren en het plafond eruit uhm ik weet niet meer precies vanaf wanneer ik meer moest plassen, maar volgens mij nog niet zo vroeg. ik weet alleen dat ik eerst dacht dat het kwam doordat ik meer dronk omdat het toen zo warm was, maar zal wel om beide redenen zijn geweest