Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    pff balen van die wasmachine...
    nou thja nog maar weer afwachten maar... geduld is een schone zaak...

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Zooooo CD 15, bijna op de helft hopelijk! Benieuwd of er een ei is deze maand, aangezien ik m vorige week al dacht te voelen, maar m'n temp nog steeds 36.2 is...:). Werkse allemaal!!!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

ja heb ik indd.... nu niet echt meer hoor hahaha...
    me cyclus deed/doet zo raar deze ronde....

me cosmo ei is niet gelijk geweest doordat me ei [pas dag 18 is gesprongen.... dus afwachten:)

laat het weten maar test pas as. vrijdag hoor!;)

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou ben wel heel benieuwd, maar weet niet of ik het dan kan lezen, want ik ga vrijdag een weekendje naar roompot, maar dan lees ik het wel als ik thuis kom!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi dames,
    kwam weer eventjes kijken hoe het hier is!
    s6 allemaal, groetjes

6. Ciepie

Ciepie Lid

17 mei 2010
    48
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hey meiden! Alles okee? Hier wel. Elke dag knal ik er een testje tegenaan. Ik weet dat dat niet slim is, maar ik ga het gevoel gewoon niet meer onderdrukken. De enige symptonen die ik heb, zijn heeeeeeel erge honger en een beetje gevoelige borsten. Maar mijn NOD is pas 2 september. Dus met dat testen weet ik nog niks.
    Tempen doe ik niet, maar misschien ga ik daar maar eens mee beginnen. Ik slik al wel foliumzuur... just in case. Fijne dag allemaal.

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi Ciepie! NOD duurt nog even inderdaad, maar geeft niets! Geen ongi is hoop toch :)! Spannend! Foliumzuur slik ik ook, HA zei dat het goed was te starten voor zwangerschap, zodat er genoeg in je lichaam zit.

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Bah, morgen naar de HA. in mijn vakantie een blaasontsteking gehad en nu last van mijn linkernier. Vorig jaar ook nierbekkenontsteking vanuit de blaas gehad. Hoop het niet, ben daar vorig jaar flink ziek van geweest, 40 graden koorts...Morgen dus braaf plasje inleveren :)

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    bah wat vervelend die blaasontsteking enz. gelukkig nog nooit last van gehad ( gauw even afkloppen). hopen dat het meevalt!
    @ jesje hoe ziet de vloer er nu uit ??
    @ bezigbijtje en heb je nu dan al last van symptomen ?? ondanks dat ze je enorm voor de gek kunnen houden....
    2 maanden terug moest ik heel veel plassen, toen was het ook vals alarm, vorige maand moest ik dat ook en toen was het wel raak... maar helaas geen plakbeebie... dus nu kan het beide kanten op.... waarom duren de laatste dagen zolang??

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: zoals ik het nu kan zien, staat mijn vloer niet bol gelukkig. ik was er gelukkig snel bij dus misschien dat dat mijn geluk is geweest.

ik hoop het ook echt voor jou dat je snel een plakbaby hebt! was je vorige maand eindelijk zwanger na zo lang bezig zijn, gaat het mis:(

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Oehh gezellig,,, Nou hopelijk heb ik goed nieuws als je terug komt;)
    maar ben dr bang voor....;):(

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    gelukkig dat het dan meevalt met de vloer;)

en verder thja naja het is niet anders.. gaat gelukkig wel weer beter... ben buiten mijn ongeduld er verder voor deze maand vrij rustig onder.. zo van tis wel goed, zit wel goed, maarja misschien is dat nog het nagevoel van vorige keer... moet zeggen dat me ov teste deze keer ook niet heel duidelijk waren ( vorige maand gave ze al een heel licht pos. streepje, maar was deze maand nog minder...) we zullen het wel zien, maar aan de andere kant wil ik dat de dagen voorbij vliegen.

gaan gelukkig dit weekend weg, lekker ontspannen, dan me vriend vakantie, en dan weer een weekendje weg... ( wel nadelig waarschijnlijk dan NOD, op de camping:x en ik ben al zo weg van camperen:x;))

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik zal voor je duimen, maar ook ik ben het weekend weg..., ben dan wel stiknieuwschierig als we thuiskomen hoor, blijf voor je duimen, zag het in je andere onderwerp, sympt. zien er goed uit!!;)

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoe is het hier allemaal? het is de laatste tijd wel rustig hier zeg!
    wij hebben vandaag de babykamer gekocht. is geen nieuwe, maar van iemand die wij heel goed kennen. hij ziet er nog hartstikke goed uit en is ook van goede kwaliteit. eigenlijk wilde ik een nieuwe kopen, maar deze ziet er zo goed uit dat we het toch maar gedaan hebben. ben er helemaal blij mee!! dus we gaan nu maar snel de kamer opknappen, zodat het er snel in kan hihi:D

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leuk Jesje, dat je nu de babykamer hebt!!! Maar he...wat betekent prenatale diagnostiek :)? Hier een bijna helemaal donkere ovutest! Had er eentje maar, dus kan morgen niet opnieuw testen, maar gewoon blijven klussen de komende dagen!

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    echt een duidelijke ov test, klus ze!!! ( ik wou dat ik ze zo duidelijk had), blijkbaar toch gebrekkige aanmaak van hormonen ofzo, als dat kan...

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    foto's, wij willen foto's !!!!

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ga ik zeker doen :)! Heb jij je ei ook gespot deze maand?

19. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Pfff ik vind er niks aan dat wachtbankje!!

Hier flink aan t gieberen als 2 pubers. Niks rekening houden met ei. Vooral veel klussen met plezier! Ook wel eens fijn hihi

ik zeg trouwens posi ovu test hoor!!

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ja ik denk het ik hou het op 20 aug. dag 12 van de cyclus...
    ov testen blijven bij mij heel licht moet echt turen, maar bij neg. is er echt helemaal niks te zien, ook geen indroogstreepjes ofzo... gewoon blank, dus bij een inimini streepje op komst en de dag er op ietie pietsie donkerder, was de vorige keer ook zo was toen raak... enigste verschil was dat het niet mooi uitkwam met klussen dus deze maand 1 x per dag geklust.. met ongeveer 24 uur er tussen, dus dat moet kunnen.. we wachten af

Deel Deze Pagina