Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    o stelletje kletskousen.... net weer thuis drukke dag gehad van hort naar her gevlogen, gaan het weekend weg, dus dan krijgen we een vriendin in huis die dan voor de dieren zorgt, die vandaag alles even aangewezen, weze winkelen met me ma, en nog savonds met me zus op pad geweest... pfff heb het helemaal gehad voor vandaag... zoek ook lekker me bedje op, morge ben ik er overdag ook niet, savonds pas weer.... begin jullie dames nu al te missen, nu ik deze week zo weinig tijd heb om op zp te zitten... druk druk druk

trouwens hebben we al weer wat gehoord van ashley ??? nee he of heb ik daar overheen gelezen, ze was zwanger en zou ons een heel verhaal doen maar waar blijft dan dan??????

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja ik weet het ook niet waar zij is;) wel jammer hoor.

@bezigbijtje: ga je toch eerder testen dan? of haal je ze alvast in huis?

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik heb net ff een pb naar ashley rose gestuurd, dat wij op haar verhaal zitten te wachten hihi

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Goed idee Jesje van het PBtje :)!

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi Fidel, leuk een weekendje weg! Waar gaan jullie heen?

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    limburg, richting gulpen die kant op, gaan o.a naar de bierbrouwerij, kasteel hoensbroek en de mergelgrotten

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ashley is trouwens 16 aug. pas het laatst op zp geweest... die is echt vertrokken op die roze wolk...

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Heerlijk! Het wordt mooi weer ook :)!

9. Lili75

Lili75 Lid

5 aug 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3249 Lili75, 1 sep 2010
    Laatst bewerkt: 1 sep 2010
    Hallo dames, ik heb zo goed als mogelijk een beetje jullie verhalen doorgelezen. Ik heb zelf 2 keer een bericht gepost en ben daarna (door eigen teleurstelling van ongi worden) even niet meer geweest. Ik wilde het even van me afzetten. Soms kan je er ook teveel mee bezig zijn. Inmiddels is ronde 2 officieel begonnen. Ik heb dmv ovulatietesten op dag 19 een pos test gehad en daarna kon het leuke werk beginnen.;) Wij gaan volgende week op vakantie voor een week en bij thuiskomst (14 sept.) ben ik in principe net na m'n NOD. Aan het eind van sept. is m'n vriend jarig dus ik hoop een kadootje in de vorm van leuk nieuws te kunnen vertellen. :) Ik zag dat er wat testers zijn in dezelfde periode (oa CM1978 ), leuk. Ik houd het in de gaten!

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi Lili! Welkom op dit reuze gezellige forum :)! Lekker dat je op vakantie gaat! Veel plezier en hopelijk veel roze als je terug komt!

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ciepie 2 september
    Nicky1973 2 september
    Bezigbijtje 5 september
    DeniseG 7 september
    Fidel2010 10 september
    Floortje24 10 september
    JamieJozie 11 september
    An1985 12 september
    Lili75 12 september
    CM1978 16 september
    Wolffje22 18 september
    MS Rock 18 september

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hoi meiden ik heb niet alles terug gelezen was een beetje veel :)
    Ik zit op het moment een weekje in limburg met vriend en hond. Heerlijk wandelen en een beetje het vakantie gevoel.
    Vorige week donderdag mijn ei gehad maar vanaf daar voel ik helemaal niets in mijn lijf, heb alleen veel witte vloed...we gaan het zien volgende wek donderdag, ik vrees teleurstelling

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hey!

Lagere steken kan ook hoor volgens mij! Ik had gister echt erg buikpijn en steken links.. die heb ik vandaag ook gehad. Betekend dit dat mijn ei al geweest is of nog komt? Heb sinds maandag tot nu flink cervixslijm. Heb 3 dagen geleden voor het laatst geklust... maar als ik me bedenk dat cervixslijm sinds maandag is zit er misschien nog een kans in. mannetje wilde gister niet, voelde zich niet lekker :(
    Ik super teleurgesteld.. echt erg als ik me zo voel en nu ben ik dus bang dat het er niet meer in zit deze ronde. Bah, moet mezelf niet van deze dingen in mijn hoofd halen.

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Volgens mij kunnen steken zowel voor als na je ei! Voelt je vriend zich beter? Gewoon nog even doorklussen dan :)

Ja hoe zit dat eigenlijk met slijm? Dat van mij is nu wit en glad?

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Haha wolffje, komen elkaar ook hier tegen :). Misschien moet ik het niet twee keer vragen, maar was ineens nieuwsgierig ;)! Grappig dat je overal op gaat letten als je zwanger wilt worden, ben me veel bewuster van alles, geloof niet dat ik ooit eerder over slijm heb nagedacht

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    mmmmm net ook dat stukje van het slijm doorgelezen, maar als ik dat zo lees dan ben ik drie keer per maand vruchtbaar. deze maand was het dan dag 7, dag 12 en dag 18... beetje vreemd, of zal ik meer slijm aanmaken als andere???

ohja even tussen neus en lippen door, jamejozie mag uit de lijst hoor... ;)

zo vermoeidende dag, bij me ma aant bezig geweest, daarna trainen, morgen eigen huisje aan kant maken, tas inpakken, en dan vrijdag morgen om 7.30 verzamelen, 8.00 uur rijden..., neem voor de zekerheid wel tamoins mee, vertrouw me eigen lichaam na de mk niet helemaal

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ga je waterpolo trainen ;)? Dan snap ik waar Jamiejozie is gebleven... Zat niet op te letten denk ik :)

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ciepie 2 september
    Nicky1973 2 september

Bezigbijtje 5 september
    DeniseG 7 september
    Fidel2010 10 september
    Floortje24 10 september
    An1985 12 september
    Lili75 12 september
    CM1978 16 september
    Wolffje22 18 september
    MS Rock 18 september

oh mensen heb me pijnlijke borsten heb verkeerd gelegen!

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

tja geen idee fidel....

20. Lili75

Lili75 Lid

5 aug 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend allemaal dames. Handig zo'n lijst CM1978! Ik zie dat An1985 op dezelfde dag haar NOD heeft als ik. Ik ga vanaf volgende week woensdag een week op vakantie (met broer en vriend in een hotelkamer dus heb dan niet echt de mogelijkheid om te testen) ik zal pas (mochten de rode duivels er nog niet zijn) de 15 of 16e september testen.

Inderdaad herken ik dat dat letten op verschillende symptomen van je lichaam. Eerst nam ik het als vanzelfsprekend aan. Slijm tsja dat heb je soms wel eens. Nu ben ik blij dat ik het heb.

Deel Deze Pagina