welkom terug!!! pff had ik gister in bed erg rommelende darmen en winderigheid (solly) gefeliciteerd Welkom terug, ik hoop het niet voor je meid!!! tja ik heb er de ballen verstand van, maar dan is die zo erg laag vind ik voor innesteling, nou ja afwachten!
Jaaa we zijn er weer ! De lijst is natuurlijk heel oud nu! Alle banners kloppen ook niet meer! Dus we starten hem weer even op!
eindelijk zeg, ben veel topics kwijt omdat ze gesloten zijn... liefs cm; er is wel een nieuwe pink ladies al geopend...
NOD: DeniseG1986: 5 november 2010 Zwanger CM1978, 24 mei 2011 Voor mij jammer genoeg een nieuwe ronde, net bruin/rood gespot
zo daar ben ik weer schrik me toch wel rot dat ik al zooooo lang hier bezig ben haha.. al halverwege de 100e pagina :S
Bah Denise! Ik dacht nog een foutje van je banner, balen! An, voor jou schiet het ook al weer op, hoe voel je je? Nou, ik zal blij zijn als ik vrijdag eerste echo heb, voel me niet zwanger, dus maak me zorgen . Komt vast goed, maar zou toch af en toe graag iets voelen
ik hou em even op 12 misschien heb ik een late ei gehad dan zal ik em wel verschuiven. ben blij dat we weer online zijn jeetje wat heb ik deze site gemist
Ik ook Baby Boom ! als jij die posi ovutest op dag 20 weghaalt, krijg je dan een rode plus van je ei?
ja op de 29ste geloof ik en dan klopt de 12de wel, weet alleen niet als die ovutest mij in de maling neemt of niet ik heb geen ei gespot ook deze maand gister en vandaag beetje last gehad rechts onder, ben ook al een paar dagen lichtelijk misselijk maar de kans is echt heel klein dat het deze maand raak is
Was het maar een foutje idd, het is nog niet echt doorgebroken maar dat komt wel in de loop van de dag denk ik Je leest idd wel vaker dat je niks voelt, zit vast goed allemaal. Ben benieuwd
@cm: ik voelde ook niks hoor! zelfs nu voel ik niks op af en toe een steek in mijn buik en heeel af en toe voel ik hem/haar nu maar dat is altijd erg kort en vlug. ik vind de echo en vk ook elke keer nog spannend hoor hihi. ik was woensdag weer geweest en dan hoor je dat hartje en ben je toch weer helemaal gerustgesteld ik ben wel blij dat de site het weer doet hoor! moest helemaal afkicken gisteren haha
ja gaat idd snel..ben op van de zenuwen want ik krijg vandaag de uitslag!! heb nog steeds die aanhoudende ongi krampen.. echt vreemd!!
Denk het wel Babyboom, 14 oktober, nog 6 daagjes! Je hebt een mooie stijging, dus vast een ei gehad! *blaast temp om temp van Babyboom hoog te houden pfff pfff*