voor mij is het over meidne... test weer nega.... en me temp is gezakt! Dus ik ga door naar de volgende ronde..... ZUCHT! rot lichaam!! meara jij gefeliciteerd meis! Was je al lang bezig?? Lekker genieten ervan nu
Houd moed Mandii. Je weet het nooit Ik hoop het nu toch dat het echt echt is. Kan haast niet anders Krampjes maken het wel eng maar die horen erbij We waren helemaal niet bezig. Een keer onveilig en hop.
Idd Mandii, kop op! Zolang je niet ongi bent geworden kan het nog. Ik zal heel hard voor je duimen! Gr. Linda
hallo ik ben ook nieuw hier, heb ook al op andere onderwerpen gekeken. Wat spannend allemaal. Weet nog niet zo goed hoe het hier allemaal werkt hoor. Maar ik vind ook mandii zolang je nog niet ongesteld bent is er nog kans he?? Volhouden meid..
Hou vol lieve meis, misschien is het een verlate innestelingsbloeding?? Je hoort het zo vaak ik duim voor je!! knuf
meara spannend zeg. ik duim voor je. maar moet wel zeggen er is duidelijk een streep zichtbaar dus vind ik het positief hoor
oh maera wat vervelend! hoop voor je dat het niks is! maar je hoort het vaker dat zwangere een beetje bloed verliezen, dus hoop voor je dat dat bij jou ook is hopelijk blijft je kindje zitten waar het zit!
Nog steeds heel licht bloed. Niet rood maar roze. Beetje buikpijn maar niet erg. Ik weet even niet wat ik moet denken. Kijken morgen wel weer
daar ben ik weer! nou je wil het niet geloven om 10.00uur tampon ingedaan omdat ik heel mini beetje bruin bloed had met afvegen (bruin?!) en ik voelde me de hele dag niet ongi geen rugpijn niks... en om 17.00 denk ik nou toch maar ns tampon eruit en kijken... er was niks(!) alleen aan het puntje heel beetje bruin meer niet????? Tot nu toe nog niks... af en toe ff rugpijn en nat beneden maar niks bruin/rood? (zal ff verhaal met meer uitleg in ander topic erbij halen en hier plakken..) meiden ik zit ergens mee als ik al mijn vorige ongi's vanaf stoppen met de pil (nu 4x dus) voor me neem en bekijk: uurtje voor de ongi mega erge rugpijn die constant bleef en bijkpijn die het zelfde aanvoelde, zo erg dat ik amper kon blijven zitten/liggen en mega erge bloedverlies zo erg dat ik zelfs door me tampon heen lekte als ik hem nog maar 2 uur in had.... En als ik dan vandaag neem... Niks geen rugpijn of ongi gevoel.... en vanmorgen dan dat bruinverlies (ook geen rood bloed dus) en ik merkte er de hele dag niks van dat ik ongi was voel me nog gewoon zo als de hele week. Ga ik net naar de wc toe (dus vanmorgen om 10.00uur tampon in gedaan) en nu om 17.00uur naar de wc... zit er alleen (sorry misschien vies detail) echt op het puntje beetje bruin bloed verder helemaal niks.... en als ik nu me vinger erin doe (BAH!) dan krijg ik heel klein beetje bruinzig maar vooral weer dat witte waterige... Nou help me even??? hoe kan dit nou weer Dit is echt geen ongi hoor en dat weet ik zeker! Zou kunnen dat het nog moet doorzetten maar normaal is het altijd... uurtje vooraf steek in me rug en dan doe ik kurk in en dan moet ik echt 2uur later kurk vervangen omdat hij al zooo vol zit met helder rood smurrie dat ik anders door lek... WAT KAN DIT NOU DAN ZIJN??? ik heb nog nooit bruin bloed gehad dus! ALtijd meteen ongi met helder rood en veel bloed! en de hele tijd van sec1 tot dag 3 mega rug en buik pijn... nu af en toe ff rugpijn verder niks.... maar denk dat het vannacht wel door zal zetten...
Jeetje meid dat kan alle kanten op. Bruin bloed is oud bloed. Je lichaam kan zoveel veranderen aan je zonder dat je er ook maar iets van merkt. Blijven hopen hoor
net mijn vinger er heeeel ver ingedaan (IEHL!) en nu echt beetje rood bloed eraaan... dus toch maar weer een tampon ingedaan... morgen ben ik ongi!
Ik hoop het niet voor je meid. Maar aan de andere kant weet je wel dat alles werkt en dat is toch een geruststelling. Ik weet ook nog steeds niet waar ik aan toe ben
hoi meara hoe is het nu met je? hoop dat het niet door gezet is! ik heb vanmorgen weer getest, maar weer negatief:x heb er geen vertrouwen meer in, maar misschien ben ik wel gewoon een zeikwijf hahaha
Natuurlijk ben jij geen zeikwijf!!! Ik zou ook gek worden van de spanning... ideetje misschien om de huisarts even om advies te vragen?? Die van ons was bereid toen ik zwanger was van mijn zoontje om een bloedtest aan te vragen toen ik maar geen positieve duidelijke test kreeg. Ik duim nog steeds voor je!!! knuf
@ Mandii, nog steeds niks?? ik hoop het zo voor je!! misschien is het een inestelingsbloeding?? bruin bloed is geen ongi.... hoop voor je dat het niet is doorgezet. @ Marea.... en?? hoop dat je positief nieuws mag brengen... want een streep is een streep he meis!! knuf
ik heb bij de eerste ook bloed verloren. Echt helderrood bloed, hij is nu een gezonde stoere vent van alweer bijna 6 dus alles kan meid!