@ Jesje ja echt spannend ik hoop ook dat ze het kunnen zien soms wil de baby welleens in een positie liggen dat ie het nog even spannend wilt houden hahaha. @ an hahahaha jah ik ga morgen ochtend nog onder de tong kijken wat het mij dan geeft als ie laag is laat ik al mijn hoop varen en volgende ronde temp ik van achter hahaha en maak em goed schoon doe ik zoiezo altijd na tempen (gadver moet er niet aan denken hahaha) hoe is het nou bij jou ook nog 2 dagen? wat voel jij? al kwaaltjes of iets anders dat anders is?
@MS ik heb al 2 weken t idee dat ik ongi moet worden?! Mijn borsten doen ook al zolang pijn, maar ja ik heb nu na afgelopen maanden een beetje angst gekregen voor weer een roze streep die dan weer met flinke pijnlijke krampen verdwijnt. Stom hè?
nee begrijp ik juist heel goed, ik denk ook dat ik zou wachten tot ik in ieder geval overtijd ben. Zere borsten heb ik sinds vandaag ook. maar bij mij is dat steeds voor mijn NOD en dan op OD dan trekt het weg
Oh wat spannend meis. Ik heb t ook weleens voor mijn NOD, maar heb t nu al 2 weken non stop! Je zou bijna denken dat dat een goed teken is toch? We zullen flink duimen de komende dagen want volgens mij zijn er veel dames die moeten testen aankomende week!
ja is idd 1 van de verschijnselen ja we duimen over uren hier hahaha nouvy en ms konden vandaag geloof ik al testen wij over 2 dagen en nouky over 3 dagen en de rest ben ik even kwijt
Ach ja we zullen het allemaal zien. Heb goede hoop voor allemaal en zal flink duimen!! Fijne avond dames
Pfff nou meiden net thuis van die stomme cursus... kan ik weer ff lekker bij me katje zitten, het gaat niet goed... ik denk dat we hem moeten inslapen , maar we wachten maar even af tot de uitslag van zijn onderzoek volgende week... hij lijdt niet op dit moment dus dat scheelt!!! Ik heb verder echt van die rare blobjes in mijn buik, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Zeker geen ongigevoel! Goed teken , verder merk ik niks aan mijn lichaam... Tis voor veel dames spannend hoor vd week!!! Ik duim!!!!
kan gebeuren hoor, blijft alsnog spannend.... je weet teminste met een beetje regelmaat wanneer je NOD is, met erg wisselende cyclussen is het altijd weer een verrassing, ik mag voorlopig ciepie gezeldschaphouden op het wachtbankje, ( ervan uitgaand van 34 dagen) hoop dat het nu weer meteen regelmatiger wordt....
Goedeeee morgen damesss!! MsR: vandaag je NOD, dat ze maar snel weg blijven die rode duiveltjess...!! WEGWEGWEGWEG.. Ciepie: spannend, hopelijk in het soort ongi-gevoel idd een goed teken!! spannnede dagen worden dat voor je!! BB: mss beter om te temperen van achteren.. die kan idd niet snel een kou oplopen whaahaa.. Jesje: ze zeggen meestal als je voor geslachtsbepaling gaat en op de echo kunnen ze het niet meteen zien door verkeerde ligging dan zijn het meestal meisjes mijn moeder zegt dat altijd, geen idee of dat ook zo is (maar de vorige 3x dit jaar van vriendinnen van me had ze gelijk ..) leuk vooruitzicht igg An: die onzekerheid kan ik me goed voorstellen.. suc6 meid!! en verder met de dames hier? nog nieuws....? hier krijg ik behoooooorlijk de testkriebels!! maar ik heb voor mezelf gezegt morgen pas testen.. op de een of andere manier durf ik het gewoon niet.. gisteravond op de bank had ik behoorlijk last van mijn borsten voelde aan alsof ze bond en blauw waren pff.. en mijn vriend zegt ineens: wat zie jij er sexy uit vandaag? mannen!! test-dames: succes!! duimen draaien overuren en voor de klussers onderons, klus ze erop los
MS spannend!!! ga je vandaag testen of wacht je nog even af? jesje voor jou ook spannend. bij ons konden ze idd niet goed zien wat het was maar de gynecoloog gokt toch op een meid. we hebben straks nog de liggings echo en dan kunnen we het geslacht nog even bevestigen. we hebben voor de zekerheid wel 2 namen en nog geen roze gekocht hehe. nouvy HAHAHAHAHA mannen idd ja! gek genoeg vind mijn man me sinds de zwangerschap ook extra mooi. zit denk ik toch een stukje magie voor hun in
update: Ja hoor ze zijn op bezoek, me gevoel had gelijk ook al wou ik er niet aan geloven haha helaas. Tempen is echt zooooo handig voor de dames die nog niet tempen echt een aanrader. Mijn temp heeft me al verteld dat ik on zou worden en inderdaad hoef ik ook geen geld uit te geven aan een test die toch negatief zou uitslaan. heeel veel succes voor de testers en wachtende dames stuur die rode gasten maar naar mij bezoek daagjes zijn begonnen. ik ga me bedje in lekker naast mijn grieperige hummeltje liggen.
Babyboom, wat ook kan, en ik vond het een supertip...is vaginaal tempen! Net zo nauwkeurig en geen pijntjes niks . Komen de duivels er aan bij jou? MS oooo spannend van het testen . Zielig voor je kat, sterkte daarmee!! Knuffel maar lekker! An, die onzekerheid is vast heel naar. Maar ik hoop toch op een roze knal en een plakker! Nouvy, Nooky succes nog even, sterk hoor niet testen! Fidel, fijn dat het beter met je gaat, hopelijk idd gelijk weer een regelmatiger cyclus!
hehe jammer meis.. als deze maand er ook niet voor ons erbij zit dan wil ik ook met tempen gaan beginnen, gewoon een idee krijgen van je cyclus.. beterschap met je hummeltje die ziek is..
@msrock: spannend meid, en sterkte met je kat! hoop voor je dat je hem niet hoeft te laten inslapen @nouvy: wauw wat knap van jou dat je kan wachten met testen! nou ik hoop toch wel dat ze het zien hoor! maar anders mocht ik gratis een keer terug komen en ik heb 12 november nog de 20-weken echo dus dan kunnen ze ook kijken
MsRock; wat naar van je kat meid, sterkte! houd ons op de hoogte! Dames me duimen draaien voor jullie
@ MsRock; wat naar van je kat meid, sterkte! houd ons op de hoogte! @nouvy; pff moeilijk zeg, wachten met testen...s6 @fidel ik duim voor een normale cyclus voor je! @ jesje; ik hoop voor je dat je vrijdag weet wat het geslacht van de kleine is! Dames me duimen draaien voor jullie
haaij mensen alles goed hier? hier wel nog nergens last van helemaall niks ik heb wel alleen onwijze last van keel dus zal wel verkoude worden....babyboom dat is minder maar nieuwe ronde nieuwe kansen...mijn vriend zegt ook opeens woow jij bent beeldschoon...en me boobs doen behoorlijk pijn ze voelen zwaar de adertjes worden nog zichtbaarder en me tepels roder en ze doen pijn:0echt niet normaal en ze lijken af en toe beetje paars?meer nog geen buikpijn,geen spierpijn en niet sago voel me echt vrolijk ms rock beterschap met je kat hopelijk hoeft hij niet in te laten slapen