Ik heb ook zin om te testen haha.. maar heb er nog maar 1 liggen en kan niet naar kruidvat... ik zit in de ziektewet nu...
Die is posi!! Zo ha ik ze ook!!! Oooh proficiat lieve schat!! Wat geweldig nieuws!! Morgen mag ik. Ben nu wel bang haha
ik had nog geen geld anders had ik alvast k 3v5 gehaald maar dat word morgen dan..herkend iemand dit? ik heb pijn als ik plas aan de rechterkant van onderbuik niet bij me lies maat daar net boven richting je nier die aan de rechter voor kant zit...het steekt...
Ik heb net een paar testen online besteld.. ze komen ze morgen brengen(als het goed is)... toch wel handy!!! En dan maar hopen dat ze posi zullen zijn hahaha....
weet ik maar heb dr last van en dacht mischien weet iemand wat het zou kunnen zijn en anders ga ik morgen naar de dokter ff urine in leveren kijken of ik toevallg geen blaas ontsteking heb
dames, hier helemaal in een shock toestand.. en voor alle komende testers, succes!! en mijn duimen blijven zeker weten doordraaien voor jullie!! nog meeeeer rose deze maand erbij..!!
meis ik was ook bang toen ik testte en ben nu nog banger geworden!! ook voor jou blijven zeker weten mijn duimen doordraaien!! dikke knuff