hoi hoi, Jaja, ben nog niet altijd even handig met het forum...haha. Ik heb je ook al een pbtje gestuurd. Maarre, nogmaals een voorzichtige proficiat !! JOEHOE!!!!
Ik had die steken ook. Volgens mij krijg je dat er gratis bij. Anders ff naar de huisarts en dan krijg je een dubbele bevestiging hihi. Net een test gedaan. Kon me niet inhouden na dit nieuws haha. Omo wit, maar dat had ik al verwacht. Morgenochtend maar weer
Dames heb net ook een testje gedaan... omowit.. helaas.. Misschien nog ff wachten?? Heb ook niet het idee ongi te gaan worden. Beetje gek wel. Afwachten is het enige dat ik kan doen...
meid als ik die verhalen van jou heb gelezen, ben ik wel erg bang geworden, morgenvroeg wordt HA gebelt voor een test daar te doen en dan eens kijken wat hun uitslag zal zijn.. mss om de 2dgn een test doen?
meid ik heb me zooooo sterk moeten inhouden om niet te gaan testen dat wil je niet weten!! ik heb ook totaal niet het gevoel gehad dat ik ongi moest worden.. wel krampjes en steekjes maar that's it!! jah oke, de cola die niet smaakte, moe, en dan gisteravond behoorlijk pijnlijke borsten, maar meer ooknie.. kan nog alle kanten op meid!! ik weet wel dat idd de KV testen het beste eruit komen, had een hele set bij Mat Care besteld en die gaf vanmorgen een twijfel jah aan.. en vanmiddag van de KV een posi.. maar nu telkens het idee is het echt/ is die vals? pff..
Ow ja.. ik weet wel dat de kv's heel goed zijn hoor!!! Morgen maar even je HA bellen en daar laten testen, dan weet je het zeker. Komt wel goed hoor meid, ik vond het een mooi testje! Je bent gewoon zwanger! Ik zat over mezelf na te denken, heb wel met middagurine getest, kan zijn dat die niet genoeg HCG bevat toch? Een keer in de ochtend maar opnieuw testen, vrijdag denk ik. Heb net testjes online besteld en die komen morgen. Hopelijk word ik niet ongi tegen die tijd. Heb ook totaal niet het gevoel dat ik dat ga worden, houden maar zo haha! Ik zat ook pas op dag 29, moet zowiezo nog paar dagen wachten omdat mijn langste 31 was.
ik heb vanmorgen met MC getest met 2de urine van me waarbij ik 2 koffie's had opgedronken.. vanmiddag getest en toen over de hele dag 2 thee en 1 koffie gedronken en test heb je gezien.. ik wilde ook niet eerder testen dan tot mijn 1 dag overtijd.. dus als je idd van je langste cyclus even uitgaat en dan 1daggie xtra erbij dan testen, dan duimen voor een 2de streepje te zien!! ik ben benieuwd, ik w8 met smacht op jullie fotokes!!
GEFELICITEERD !!! JE BENT GEWOON ZWANGER!!!! @ bb dikke knuffel, op naar de volgende ronde en idd ik ga straks ook tempen bij ronde 20... ( nog een drempel voorbij) @ de tot nu toe witte testers, geen rode duivels is ook hoop he, vergeet niet en ik blijf herhalen dat ik pas 8 dagen overtijd testen ( 34+8= dag 42) dus houd hoop... @ de dames die de testen kunnen laten liggen, wat een wilskracht!!! en nu blijf ik nog meer duimen draaien, langere zwangere dames strooien jullie nog een beetje, emmertjes worden leeg....
NOD: oktober: Nouvy: 12 oktober 2010 ----> positieve test, ZWANGER MsRock: 12 oktober 2010 Babyboom: 14 oktober-----> rode duiveltjes, volgende ronde An1985: 14 oktober 2010 NookY: 16 oktober 2010 fidel2010: 25 oktober 2010 november: DeniseG1986: 5 november 2010 Wolfje22: 28 november 2010 Zwanger: CM1978, 24 mei 2011 Ikkedus, 6 januari 2011 jesje1982, 26 maart 2011 zo even ons lijstje erbij gepakt hoor en aangepast, misschien ook leuk voor de zwangere datums om de echo en vk afspraken in het lijstje te vermelden ?? tis maar een idee
ja nouvy!!! jij bent zwanger!! gefeliciteerd!! mijn testjes van kruidvat waren de eerste dagen nog veel lichter en je ziet het resultaat die van jou is gewoon hartstikke positief meid, daar twijfel ik echt niet aan!! en hoe reageerde je vriend/man? de mijne geloofde het niet hihi en heb toen na 3 dagen ofzo maar een digitale gedaan, toen geloofde hij het wel en ik vond het zelf ook wel heel mooi om te zien dat er echt zwanger stond voor de meiden met een witte test: zoals fidel al zegt: zolang er geen ongi is, is er hoop! ik zou alleen als ik jullie was wel even 2 dagen wachten ofzo dat als het zo zou zijn, het hcg genoeg gestegen is! oh ja fidel: hier is wat hcg meid en voor de andere natuurlijk ook hihi hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hebben jullie je emmertje er goed onder gezet?
Nouvy, geen twijfel over mogelijk! Mijn eerste testjes waren ook licht! Pas na een week een knaltest! MvM kwam toen langs en die deden nog een testje! Haha de huisarts kreeg ik niet eens een afspraak, thuistest betrouwbaar genoeg zei ze. Tja, nadeel van een grote stad... An en MS: vrijdag 2x roze! *strooit HCG naar alle dames, emmertjes vol*
NOD: oktober: Nouvy: 12 oktober 2010 ----> positieve test, ZWANGER MsRock: 12 oktober 2010 Babyboom: 14 oktober-----> rode duiveltjes, volgende ronde An1985: 14 oktober 2010 NookY: 16 oktober 2010 fidel2010: 25 oktober 2010 november: DeniseG1986: 5 november 2010 Wolfje22: 28 november 2010 Zwanger: CM1978, 24 mei 2011, echo 15 oktober en 12 november, VK 18 oktober Ikkedus, 6 januari 2011 jesje1982, 26 maart 2011
@cm: en ben je al zenuwachtig voor morgen? ik vond het zo spannend de eerste keer! hebben wij allebei een spannende dag morgen @nouvy: en al een beetje bijgekomen van de schrik? het duurde bij mij best lang, voordat ik echt besefte dat ik zwanger was. en zijn er nog dames die vandaag nog gaan testen? ben benieuwd! hopelijk komt er nog meer roze bij deze week
goede morgen dames.. dank jullie wel allemaal!! dikke kussss!! maar zoals ik al eerder zei: ik blijf keihard doorduimen voor jullie allemaal!! mijn vriend was gisteren helemaal van slag hij kon niet meer eens oeh of aaah zeggen, bleef me aan kijken en kreeg alleen maar glinsterende oogjes.. want dit hadden we allebei niet verw8!! heb vanmorgen met hem de laatste test van kv gedaan en een van CB en toen had die zoiets het is echt waar hé!! hij heeft me alleen maar vast gehouden en geknuffelt en we zijn zoooo blij.. maar hij stelde zoveeeel vragen in een keer hahaha.. ddl HA bellen en dan eens kijken hoe en wat.. voor de andere testers..!! heeeeel veel succes en ik blijf HEEL VEEL hoop houden voor jullie!! en omo-wit hoeft helemaal niets te zeggen.. het is al eerder gezegd geworden: zolang er geen ongi is is er hoop!! voor de wachtende onder ons.. klus ze!! voor diegene meta.s echo's: WIJ WILLEN FOTO ZIEN hieronder de testjes van vanmorgen en die van gisteren: bovenste: vanmorgen middelste: gisteren onderste: vanmorgen
NOD: oktober: Nouvy: 12 oktober 2010 ----> positieve test, ZWANGER MsRock: 12 oktober 2010 Babyboom: 14 oktober-----> rode duiveltjes, volgende ronde An1985: 14 oktober 2010 NookY: 16 oktober 2010 fidel2010: 25 oktober 2010 november: DeniseG1986: 5 november 2010 Wolfje22: 28 november 2010 Zwanger: CM1978, 24 mei 2011, echo 15 oktober en 12 november, VK 18 oktober Ikkedus, 6 januari 2011 jesje1982, 26 maart 2011 Nouvy, 19 juni 2011
Ja vind het heel spannend morgen! En dan vooral of alles goed is, een kloppend hartje van 8 weken en 3 dagen... Na morgen ga ik hopelijk op mijn blauwroze wolk ! Voor jou ook spannend hoor, geslachtsbepaling leuk!!