oke meiden ik heb getest binnen 4minuten stond er een heeel licht 2e streepje....ik heb geprobeert op foto te zetten maar volgens mij is de streep nog net niet zichtbaar op foto....maar hij zit er wel want vriendlief zag hem ook
Nooky! Wat spannend! Gefeliciteerd! Morgen nog een testje, op de foto voor ons . Een streep is een streep dus ik hoop dat deze gauw donkerder wordt!
Ms en An bij jullie nog geen streepje, ook geen ongi, dus kan nog ! Leuk dat je met een huis bezig bent An! Er staat zoveel te koop! Heb je nu ook een koophuis?
Nooky, toch een fotootje erop zetten? Wij turen wel, wordt helemaal hyper hier voor je, eerst Nouvy nu jij!!! *strooit emmers HCG rond voor iedereen*
Beetje lastig door de schaduw die er over heen valt, maar volgens mij zie ik m hoor. Morgen weer een testje voor je forumdinnetjes, voor nu, GENIET ER VAN !
@ CM Nee nog geen koophuis, maar we hebben nog een huis die we willen bezichtigen. Met oog op de toekomst qua ruimte @ nooky ik zie m ook hoor! Alvast een voorzichtige felicitatie!!
@nooky: oh wat spannend meid, maar ik zie toch ook een licht streepje hoor! bij mij zijn de streepjes ook zo begonnen hoor! ik zou gewoon morgen nog een keertje testen, dan moet hij echt wel donkerder zijn @dames met witte test: jeetje meiden, wat is dat toch irritant he, als je niet weet waar je aan toe bent:x hopelijk zijn jullie ook gewoon late testers! ik snap nog steeds niet dat ik een meisje krijg hihi. ik was er echt zo van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen haha, ik heb volgens mij wel 10 keer gevraagd of ze het wel zeker wist, dat ik echt dacht dat het een jongen was haha. maar ze zei dat als ze het niet zeker zou weten ze het niet zou zeggen en ze heeft toen ook laten zien waar de schaamlippen zaten, nou toen moesten we het wel geloven haha maar jeetje, wat heb ik zitten janken daar zeg haha, een meisje was echt mijn droom, maar doordat ik dacht dat ik een jongen kreeg, was de shock echt heel groot! dus dat wordt jurkjes kopen!!
hier trouwens nog een foto van de echo gisteren het geslacht staat er alleen niet op Bekijk bijlage 101471
Ook ik zie een lichte 2de streep een voorzichtige gefeliciteerd en Jesje mooie echo Gefeliciteerd met je princess in je buikie
Hier wel ok, heb vakantie dus ik ben blij Ik begin wel ziek te worden, maar ik zorg er wel voor dat het niet doorzet. En ben aan het wachten tot ik weer kan beginnen