An: balen zeg van je ongi maar we fijn dat het doorzet Nooky: ben echt benieuwd naar je morgen, het wordt een knaller Ms: wakker worden, heb je al getest, ik hoop op een mooie roze streep
hoe is het hier ik krijg het op me stuipen...ik hoop zo dat in zwanger ben maar ben zo bang dat ik ongie word...
nooky als je je zo voelt zou ik nog een test doen gewoon voor je eigen rust. voor die 2,50 hoef je het niet te laten. an wat ontzettend spannend en eng helemaal voor jou. heb je al getest...? nog geen nieuws van ms?
heb je net weer getest dan? anders moet je even een foto maken met allebei de testen erop, dan kunnen we vergelijken
In het begin maakt het wel heel veel verschil of het ochtendurine is. Of nu ff 3 uur ophouden en niet drinken !
Hej dames, Heb indd lang liggen slapen haha , maar mijn test was weer omo-wit vanochtend, niet leuk!!!! :x
Hè wat jammer MS waar blijft die streep nou?? Zit je op dag 33? An, krampen nog weg? Op zich zeggen die krampen ook niks, heb ze nu al weken! Hoop dat het bij jou hetzelfde betekent, en Anbeebje DENK EROM: Plakken!
die had ik ook de eerste weken van mijn zwangerschap, hoort erbij msrock: op welke dag zit je nu dan?
oke hopelijk is men streepje morgen duidelijker met ochtend urine..en zal minder drinken volgens mij had ik veel gedronken....
Snap er nu niks meer van. Nu gewoon afscheiding terwijl ik de dagen voor mijn ongi droog ben. Geen krampen meer. Vanochtend echte ongi krampen dat ik dacht van eindelijk daar zijn ze. Over een half uur de duivels. Net een test gedaan. Omo wit. Hoezo bizar!!?? Kom op ongi of plakbeebje