Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

moeilijk hoor nooky s6meis!

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
  3. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hahaah ik denk het ook idd fidel:)

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Zeer weten fidel!! Lief van je

gister flink gehuild na de mk van meredith bij grey's.

Na 2 foutjes komt zoiets zo hard aan. Echt raar.

Iedereen gunt elkaar hier zoveel. Echt mooi om te zie ! Weet niet meer wie t zei, maar ze had t over iets voor elkaar doen in t kader van zwanger worden na 2 jaar. Misschien dat wij juist de dames zullen zijn die mee moeten doen aan moeders voor moeders?

Om half 3 een kleine meid bewonderen hier op kantoor. Collega is papa geworden en komt de diva laten zien

5. Zeepaardje

fidel, thanks;)

An hier ook flink mee zitten janken hoor, terwijl ik zelf nooit km heb gehad, maar tis een super serie!

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi lieverds, mooi zo'n grouphug! Ik doe al mee aan Moeders voor Moeders, dat is het minste wat ik kan doen! Ook gelijk het enige maar ja.

Pfff Greys was idd verdrietig hè...:(.

Hoop wel dat mijn vruchtje nu lekker doorgroeit, want een week teruggezet door de echoscopist afgelopen vrijdag en dat is wel veel voor het prille stadium waar ik pas inzit... VK heeft, aangezien ik zeker weet wanneer mijn ei was (temp en ovutest) en dus ook hoe lang ik zwanger ben, nog geen Zwangerschapsverklaring met uitgerekende datum uitgeschreven, eerst 12 november kijken hoe het gegroeid is.

Komt vast goed, maar maak me af en toe een beetje zorgen...groei Ukkie...groei!

7. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Komt vast goed met ukkie hoor! Hoor je best vaak dat t in t begin kleiner is dan verwacht. Wacht maar tot je 8 maanden bent. Dan val je nog net niet voorover hihi ;)

8. Zeepaardje

ukkie van cm blijft goed doorgroeien:) doe je best zet hem op!

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    oh an...ik had jullie misschien moeten waarschuwen ik had de aflevering al gedownload na de uitzending van vorige week. kon niet wachten.
    misschien was een beetje heads up voor jullie wel goed geweest SORRY!
    moeders voor moeders heb ik idd ook gedaan, kan maar tot 16 weken omdat je daarna nog maar weinig HCG aanmaakt. prachtig streven maar wel heel lastig als je om alles over je nek gaat om dan die flessen open te draaien, wat een lucht zit erin zeg!
    weet dat er in mijn straat nog 3 anderen zwanger zijn en meedoen aan moeders voor moeders. (zie overal die blauwe kratjes voor de deur staan op woensdag HAHA).

cm komt vast goed! misschien krijg je gewoon een meisje en is ze daarom wat kleiner :p. plus daarbij ik hoop iedere keer dat het hoofdje niet voorloopt op de groei, denk dan maar "die moet er straks het eerst uit en als die heel groot is....AU!"

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    #3950 fidel2010, 19 okt 2010
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
    idd met grey's ook zitten snotteren hoor...niet eens om alle dooie die gevallen zijn maar idd om de MK, misschien meer omdat je weet wat het is ( eerder had ik daar niet zo last van)

@ cm's ukkie groei groei groei groei groei

ohja ik heb natuurlijk NOD op 34 dagen staan maar ongi zou zich nu elke dag kunnen aankondigen.. zie maar me onderschrift, ik hoop op iets regelmatigs dus geen 40+ dagen ofzo... ( of toch raak al ga ik er niet van uit, dat is nog beter:p:p:p)

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

We gaan gewoon voor RAAK Fidel :)! Hoe voel je je?

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    thja eigenlijk niks bijzonders nog... ook geen aankondige ongikrampen... ofzo dus we wachten geduldig af

wat een stilte hier... stilte voor de storm???

13. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    haaij goedemorgen alles goed?ik ga zo de dokter bellen voor bloed uitslag:)ben best wel beetje nieuwschierig wat me bloed zegt...bloed nog steeds wel hoor heb beetje buikpijn en beetje rare steken

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    tja toch wel een beetje spannend, ehm hoe ist verder met bloeden blijft het bij alleen bloed of komen er ook stukjes sliertjes etc mee??
    er zijn natuurlijk altijd dames die ongi worden ondanks ze zwanger zijn, misschien een idee om voor de zekerheid over een week toch nog eens te testen?? of het aan de HA voorleggen en een nieuwe bloedtest vragen waarbij er dan bij toch pos. een stijging te zien is en bij neg een daling... tis een idee, maar je kent je eigen lichaam natuurlijk het beste,

het is altijd fijn om te weten als het pos is geweest dat je iig eieren hebt en je man/vriend voldoende goed zaad voor een bevruchting;)

15. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    uhu idd en het zijn af en toe kleine draadjes lijkt het wel en(alvast sorry voor de details)als ik veeg is het naja net alsof je weet toch die slijm zeg maar die je heb als je vruchtbaar ben die je uit elkaar kan trekken?nou als ik veeg dan is dat het lleen beetje met bloed:S

16. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    de uitslag is nog niet binnen...

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    mmm eens later op de dag weer bellen dan..

18. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    oh bah nooky nog langer wachten :(
    hoe voel je je? heb je buikkrampen gehad? heb jezelf ook nog een kv testje gewaagd of durf je dat niet meer? kan ik me ook wel voorstellen met zoveel tegenstrijdigheden.
    wanneer mag je weer bellen?

fidel thnx for the grouphug! hoe voel jij je? laatste daagjes voor NoD zijn altijd zo spannend.

19. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    haaij ikkedus,
    ik heb wel een soort kramp gehad weet niet of het me baarmoeder was of me darmen kon het niet plaatsen...
    heb wel het idee dat dit anders is dan normaal maar een test heb ik niet gedaan durf het op dit moment ook niet....en heb het ook niet in huis....heb alleen last van hele erge onderrug pijn

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hoe moeilijk het ook is, misschien toch nog een keer een kv doen, als hij dan echt omo wit uitslaat, dan weet je het zeker....

Deel Deze Pagina