Bah Fidel wat een rotnieuws, gun je ook niemand Ben qua dat loopse hondjes wel blij dat ik een castreerde reu het rondlopen, geen problemen hier
Hallo iedereen! Ik ben er weer, heb mijn minilaptop maar opgezocht! En zowaar.... hij doet het nog! Gister is bij mij de ongi doorgezet, ik had zooooo ontzettend veel pijn! Ik had de HA nog gebeld, hij heeft gelijk een bloedonderzoek aangevraagd omdat ik zoveel vage klachten kreeg op laatst en geen ongi te bekennen dacht hij dat ik toch zwanger was maar heb het toch maar weer afgebeld. En nu zit ik echt in dubio!!!!... het is namelijk zo, mijn beste vriendin is verloskundige opleiding gaan doen. Nu zoekt haar vorige baas, (tandarts) een nieuwe assistente. Ze heeft een goed woordje voor me gedaan en nu mag ik komen solliciteren! Echt super want zit op mijn huidige werk niet meer lekker in mijn vel. Maar wat nu??? Gewoon eerlijk zeggen dat we voor een kindje bezig zijn? Dan heb ik minder kans... maar als ik niks zeg en opeens toch zwanger ben? Das ook een probleem... En ik wil zo graag bij die nieuwe baas gaan werken... Wat zouden jullie doen? Sorry voor het lange verhaal...
@MsRock: niet zeggen dat je zwanger wilt worden hoor, want daar hebben ze niets mee te maken. Ook mogen ze zelf de vraag niet aan jou stellen, dus dan ook geen antwoord geven hè! Als je toch snel zwanger wordt, zie je dat toch dan wel weer. Hoeven ze toch niet te weten dat je ermee bezig was. Balen dat je toch ongi bent geworden ... Nou,succes met je sollicitatie! groetjes, Moontje
Hoi Moontje! Dank je voor je antwoord! Ja, is eigenlijk wel zo he! Ik voel me zo ongelukkig op mijn huidige werk. Ik zal maar niet in detail treden maar er is veel gebeurd daar. Daarom heb ik ook zo´n zin in die sollicitatie! Eigenlijk weet hij alles al van mij omdat mijn vriendin constant over mij praat haha! Dus wat kan er nog misgaan zou je zeggen... XxX
Klopt! En iemand afwijzen omdat ze zwanger is of wil worden ook niet Zou er gewoon je mond over houden tijdens de sollicitatie, als je zwanger bent, is het met een week of 12-16 vroeg genoeg om het ze te vertellen!
@Nooy, balen meis dat je bloedverlies had... weet je zeker dat het een ongi was?? Sterkte met wachten op de uitslag! @Fidel, wat een verschrikkelijk nieuws!!! Sterkte meid! Knuf!!! @ukkie van CM... groeien jij!!! @Bezigbijtje, spannend weer voor je meid! Jij kent je lichaam het beste... heb je dit nog nooit eerder gehad??
Nee, dat mag niet. En je dus ook niet afwijzen omdat je zwanger wilt worden, maar zoals ik al zei....ssssttttt!! Wanneer mag je op sollicitatie? Wel vervelend dat je nu niet lekker zit op je werk. Heb ook een keer een hele vervelende werkgever gehad en het nog 2 jaar uitgehouden (maar vraag niet hoe) en was zoooo ontzettend blij dat ik daar weg was. Dus succes!!
Dank je wel! Ik heb nog geen datum gekregen voor het gesprek. Komt nog wel, heb gister mijn brief en CV de deur uit gedaan. Maar positief is dat die tandarts zelf persoonlijk belde naar mij gister erover, dus das wel heel cool! Maar ik ga mijn bedje opzoeken. Truste dames! X
Hoi MS, je bent er ! Wat balen dat je ongi is doorgezet zeg...idd al je kwaaltjes leken er toch op! En m.b.t. je sollicitatie. Ik zou het niet zeggen tijdens je gesprek. Op het moment dat je zwanger bent is idd met 12 weken vroeg genoeg (wettelijk gezien zelfs 3 maanden voor je verlof, maar dat vind ik zelf nou weer niet zo netjes). En dan werk je er dus al weer een tijdje, heb je jezelf VOLLEDIG ONMISBAAR EN GELIEFD gemaakt en vind de tandarts het heel erg leuk voor je! Ga ervoor! Die baas van jou, als ik nadenk over hoe hij reageerde op je verlof aanvraag ivm je kat word ik weer kwaad !
@nooky: en weet je al wat? @fidel: jeetje meid wat een rotnieuws! sterkte!! @bezigbijtje: ik weet niet waarom, maar ik heb een goed gevoel bij jou deze maand maar ja, wat zegt mijn gevoel nou? @nouvy: dat je broeken strak zitten kan te amken hebben met je darmen. die zetten in het begin heel erg op! maar als ik naar mezelf kijk paste ik met 8 weken mijn eigen broeken niet meer en moest toen dus al over op zwangerschapsbroeken. bij de ene gaat het gewoon sneller als bij de andere @msrock: ik zou gewoon gaan solliciteren en er niks over zeggen. ik was ook pas net bij deze baas in dienst toen ik zwanger raakte. maar mijn baas vertelde mij dat zwangerschapsverlof een baas niks kost, omdat de overheid dat betaalt. mijn contract zou volgende maand aflopen, dus had vorige week al geinformeerd over hoe of wat en mijn contract is toen met een jaar verlengd ligt denk een beetje aan jezelf, hoe jij met je zwangerschap omgaat en ik mag dan ook niet klagen over mijn baas, want dat is gewoon een goeie vent ik zit nu lekker met mijn voeten in een voetenbadje, want kon gisteren bijna niet meer lopen van de pijn in mijn voeten, denk dat het komt omdat mijn voeten dat extra gewicht niet gewend zijn, want ben tot nu toe al 10 kilo aangekomen
@ all thanks thja het is echt wederom weer balen, vorig jaar had die vriendin hetzelfde probleem alleen niet tot zo ver... oorzaak onbekend, zal wel tussen de oren zitten, jah uhuh vant ene op andere moment heb je gewoon geen gevoel meer in je benen en je rechterarm... en nu dus vanaf het middel.... precieze details weet ik nog niet morgen of vanavond even langs gaan denk ik... extra lullig, ze is pas 16 jaar !!!! @ msrock BALEN !!!!! dikke knuff @ jesje 10 kg ?????!!!! pffffff hihi je moet er ook echt wat voor over hebben he ohja en dan nog bij mij niks te bekennen, voel me nog steeds niet anders als anders.... ik hoop zo op wat regelmatigs bah bah bah...
hey meiden! fidel wat een nieuws, heel veel sterkte voor je vriendin. ms niks zeggen bij je sollicitatie hebben ze niks mee te maken. ze mogen je idd niet ontslaan vanwege je zwangerschap. en geloof me dat is gezeik die ze niet willen aangaan. wel is het zo om je relatie met je baas goed te houden enige openheid wel goed is denk ik. in mijn geval was ik zoooo ziek dat ik het wel moest zeggen hehe. nooky nog geen nieuws? en wat zag ik nou over loopse honden? vruchtbare tijden??
jep hier een hond loops, teminste die van me moeder dan... ja daar is de buurt heeeeeeel blij mee, meeerdere reuen willen dan echt niet meer eten ofzo.... en er zit er nog een aan te komen, maar dat is afwachten en dat wordt daarna knippie knippie
NOD: oktober: Nouvy: 12 oktober 2010 ----> positieve test, ZWANGER MsRock: 12 oktober 2010-----> rode duiveltjes, volgende ronde Babyboom: 14 oktober-----> rode duiveltjes, volgende ronde An1985: 14 oktober 2010-----> rode duiveltjes, volgende ronde NookY: 16 oktober 2010------> rode duiveltjes, volgende ronde???? fidel2010: 25 oktober 2010 bezigbijtje : 27 oktober 2010 november: DeniseG1986: 5 november 2010 Baby Boom: 12 november 2010 Wolfje22: 28 november 2010 Zwanger: CM1978, 24 mei 2011, echo 15 oktober en 12 november, VK 18 oktober Ikkedus, 6 januari 2011 MEISJE jesje1982, 26 maart 2011 MEISJE Nouvy, 19 juni 2011 zo even ons lijstje erbij gepakt, bezigbijtje er aan toegevoegd. dames voor de nieuwe rondes vullen jullie de datums even weer in ( an en ms) ??? en wie er nog ontbreekt even aanvullen??
@fidel: ja erg he 10 kilo haha nu maar hopen dat al die kilo's er straks ook weer afgaan haha en het stomme is, ik snoep bijna niet, eet misschien 2 boterhammen meer, maar dat is het ook wel, dus weet ook niet hoe het komt haha ik hoop dat ze dan iets vinden bij je vriendin! en nog ff over dat vertellen: ik heb het ook vrij snel tegen mijn baas verteld dat ik zwanger was, maar heb best wel een goeie band met hem en voelde me zo'n leugenaar! de rest van de collega's heb ik het later verteld.
haaij op de dag dat ik dus ging bloeden was me hcg 12...normaal is dat 3 moet ff afwachten over 3 a 4 weken een test doen van de huisarts...of zal ik eerder bellen om nog keer bloed te laten prikken?hier alles voor de rest goed verder hoor nog wel ongi maar niet zoals het normaal hoort te voelen...