Idd volop spanning....maar zoals ze zelf al aangaf, laat ze het mss pas na het weekend weten. Afhankelijk van hoe en wat en hoe ze zich voelt. .
En Nooky, hoe is het met jou? Inmiddels nog een testje gedaan? Of wacht je nog even? Dat is wel het motto....wachten, wachten en nog eens wachten...pfff. Wachten: - op je eisprong - of je symptomen krijgt - op je ongi (nod) - totdat je kunt testen - op goed nieuws (1e echo) - totdat je het van de daken kunt schreeuwen WHAAAAAA ....ze stellen ons vrouwen wel op de proef!! En waar kwam dat ineens vandaan . O ja, frustraties, omdat ik aan het wachten ben totdat ik kan testen...hmmm. Sorry....
hahaha moon geef niet ken het gevoel en nog niet getest normaal bloed ik 4dagen nu op dag 5 en nog steeds bloed..geen stolsels verloren....en nog geen test gedaan ik moet ff afwachten van me vriendje....omdat hij helemaal gek word van idee dat ik nu al weer wil testen...
En is deze bloeding wel te vergelijken met je normale ongi, of is het anders? Ik hoop dat je vandaag of morgen toch een echte knaltest hebt !! Ja, mijn vriend wordt ook gek van me...vandaar dat ik heeeel blij ben met dit forum. Kun je toch een beetje je "ei" kwijt en zie je dat je niet de enige bent. Ik heb ook testdrang, maar hij zegt: neeeuh, dat is nog veel te vroeg...je moet wachten totdat je ongesteld moet worden...zondag of maandag dus pas (of nog liever als ik een week overtijd ben ofzo)...mannen grrrr. Dan zeg ik weer...jij begrijpt dat niet, want ik voel vanalles van binnen en dan wil ik ook weten hoe of wat. Maar ja, af en toe praat je gewoon tegen een muur....zucht...
nou hij voelt anders normaal heb ik er meer last van en veel meer bloed....en moet normaal veel vaker naar de wc nou nu dus niet...en normaal ruik ik anders zeg maar en nu dus niet...echt raar hopelijk idd een knal test maja wacht maar weer af...al weer
Dat klinkt toch positief, moet ik zeggen. Als het misgaat, verwacht je toch juist een veel hevigere ongi met veel pijn en stolsels. Dus....we duimen! Heb je al wel een idee wanneer je wilt testen?
uhm nee geen idee denk zoda ik niet meer bloed en idd dat verwacht je der wel bij die stolsels en pijn
Dus we houden moed !! Ben benieuwd hoe het met Nouvy is.....Ja, daar heb je hem weer...wachten...totdat ze zich weer hier meldt. Mag ik vragen hoe oud je bent, Nooky?