Voor feesten, en in de auo is het meestal hardcore, maar thuis is toch wel van alles. Ik ben half surinaams dus luister ook wel veel salsa, ik ben van alle markten thuis hihi. Vriendlief hoopt op een klein gabbertje en ik een mooi kindje met mooie bruine krullen. Eerst maar eens zwanger worden, heb nu toch wel last van mijn eierstok, voelt een beetje als ongikramp maar dan alleen rechts
uhm ik heb laatst cd gedownload van qbase enzo en wat vind je leuke artiest dj chuckie?shakira?dj korsakoff?
Als we echt richting hardcore gaan dan kies voor Noise suppressor of partyraiser, ik vind korsakoff de zacht, veel te vrolijk. Chuckie is idd ook wel leuk
vriendlief is verkeerd gereden hij was in friesland beland in plaats van waar die wezen moest whahaha kut navigatie
hahaha ja hij vertelde dat ik lag in een scheurze hadden de naam verkeerd in getoets nu is alleen het feit dat hij nog dik 3uur moet rijden om hierheen te komen
@jane: zijn er bij jullie geen supermarkten op zondag open dan? Hier zijn de emte, super de boer en jumbo open van 4 tot 8 en die verkopen ook testen. Misschien een idee
@jane: bij ons verkoopt de albert heijn wel testen hoor! van clearblue en predictor. dus als je besluit om toch te gaan kijken of ze ze bij jullie ook hebben, zou ik wel die van clearblue halen, predictor hoor je zoveel slechte verhalen over! @nooky: heb jij nog een test gehaald en gedaan gisteren? @all: ik heb gisteren een doppler besteld, kan ik lekker altijd naar het hartje luisteren
Heej lieve meiden, hier weer even een berichtje van mij Misselijk, maagzuur, moe, buikkrampen, pijnlijke liezen, ongi gevoel in me rug..... tjah dat is wat ik te melden heb hihi.... zit nu op 8 dpo nog 5 daagjes te gaan!8)
Bij ons verkoopt de mini ah ook testen, je kan iig even kijken. Ik zit weer op het wachtbankje, de eerste week is altijd heel ontspannen dus daarover niet veel te melden. Heb nu wel een beginnende blaasontsteking dus ik zuip me suf om 't uit te plassen ik wil echt niet naar de huisarts voor een kuur
spannend hoor! hoop voor je dat het nu eindelijk wel raak is! klinkt goed allemaal! wanneer ga je testen dan? vrijdag?
Klinkt goed, maar ik voel me alles behalve goed hihihi.... als het voor het goede doel is maakt het me natuurlijk niet uit! maar ik weet het echt niet.... (al heb ik wel beetje hoop) Maarjah je kent me lichaam inmiddels ook he ja vrijdag denk ik of donderdag als me temp zo hoog blijft