Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

ben vanaf 7dpo erg misselijk, echt erg, en vanaf die dag ook ongi gevoel in onderrug, verder voel ik NIKS! dat is al aardig relaxt hahaha... gister (9dpo) erg buikkrampen gehad, maar ook weer weg, en ook de misselijkheid is weg, dus het zal wel weer niert raak zijn helaas:(

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

FF twijfelt er zelf over vandaar die stippellijn....
    komt door die hoge tempstijging die je daar hebt.... had je denk ik even verhoging ofzo.... is nog niet geweest denk ik hoor;)

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Wat een wonder voor jullie, wat fijn! Hopelijk is dit een plakbeebje!
    Duim voor je, hoe voel je je/wat voel je?

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik ben er van overtuigd naar ronde 11 te gaan, dus ik wacht rustig af... misselijkheid is weer weg:) gister erge buiksteken en samentrekking gevoel gehad :( paar keer in 2uur tijd... temp weer iets gestegen.... afwachten... ongi gevoel is ook weer weg:)

spannend zo'n ding, en ze kunnen toch bij de buren bezorgen? Want doen ze hier ook altijd:D

5. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Nou streepje vandaag iets sneller van kleur dan gisteren.
    Nog te licht om goede foto van te plaatsen. Maar toch goede hoop. Vandaag zien of we het chromosomenonderzoek kunnen versnellen. Wordt vanmiddag door Prof teruggebeld.

6. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    dag meiden!
    helaas weinig tijd gehad door de verbouwing. heb wel teruggelezen maar weet niet alles meer :(

Melanie wat ontzettend spannend hoop echt dat t een plakbeebje is, snap je voorzichtigheid wel gezien je historie. toch een kleine gefeliciteerd :)

nouvy....:(:(:(:(:(:(...neem je tijd en een dikke knuf voor jou en je mannetje :(.

Nooky nog geen nieuws?

rest van de meiden ik weet t echt niet meer sorry!

7. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Ja hoop ook zo dat het dit keer een plakbeeb is. Zit me continue maar te bedenken wat ik kan doen om het te laten plakken. Durf geen koffie meer te drinken. Wil wel aspirine slikken ....pffff
    Eerst vanmiddag professor maar eens spreken. Moet toch chromosomen en antifosfilipiden onderzoek weer afwachten.

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    haaij hier geen nieuws niet getest durf niet...:(
    ergen heb ik zoiets van ik zie wel...
    maar ik wil ook wel ergens testen maar durf niet...

9. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    hallo dames,

stiekem moest ik vandaag toch even spieken hier.. om te kijken voor nieuws van de testers!! maar ondertussen rollen me de tranen nog volop over de wangen, hoe nuchter ik ook was afgelopen dagen hoe meer het besef nu.. blegh! :( dus ik dacht bij mezelf, eens even kijken of er al meiden eens :) op mijn gezicht kon toveren.. ;)

nou ik ben er weer vandoor..
    succes meiden!!

dankje wel voor alle reacties en over een tijdje ben ik wel weer actief op zp :)

10. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    kan dat??
    hebben we allebei zo een vage ei bij ff
    ik zou gister zijn begonnen met ovu maar toen ik mijn ei zag had ik zoiets van ja laat maar maar denk dat ik er vandaag toch 1 ga doen volgens mij banner is vandaag de dag en volgens ff zou het pas 30ste zijn, maar ja wat je zegt we kunnen alleen afwachten en de liefde blijven bedrijven

11. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    BB ik hoop echt dat het zo is want had echt niet op zo een vroege ei gerekend, en hoop dat mijn banner bij het juiste eind zit,merk het straks wel als ik de ovu heb gedaan.

en bij jou spannend hoor zolang je temp hoog blijft is het spannend :D

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ga gewoon verder eieren zoeken!!

13. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hahahaha gelijk heb je :d

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

tja wat moet ik anders he haha komt goed:)

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bezigbijtje: nee het wordt aangetekend verzonden dus wordt niet bij de buren afgeleverd:( ben nu een half uurtje thuis, maar er ligt nog geen briefje in de bus dat ze zijn geweest, hoop dat ze dan nog moeten komen.
    je temp ziet er trouwens wel goed uit hoor! ben benieuwd en buikkrampen wil echt niks zeggen hoor! had in het begin hele erge buikkrampen en leken heel erg op die van ongi;) dat is nou juist ook het verradelijke: ongi en zwangerschap lijken superveel op elkaar;)

pfff heb het helemaal gehad voor vandaag, was om half 5 uit bed voor mijn werk, was om 2 uur klaar, wil ik naar huis rijden krijg ik een lekke band:x heb ik een uur op de vluchtstrook op mijn vriend staan wachten zodat hij de band kon verwisselen pffff

16. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    haaij alles goed hier?
    hier wel nog geen test gedaan oor...
    ben niet meer misselijk nergens last meer vn behalve de adertjes op me tiet die zo nu en dan duidelijker zijn

17. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @jesje awwwww knuf voor jou!

18. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ok tot wanneer wil je wachten? adertjes op je (. )( .) is een symptoom maar ik had tijdens ongi ook altijd dikkere dus dat gold niet echt voor mij.
    wel spannend hoor!

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    meid ik weet precies wat je bedoelt, je leeft zo met iedereen mee, terwijl jezelf zo'n verdriet hebt... en thja dat blijft ook nog wel een beetje zo hoor.
    ik weet niet of het echt gepast is, maar daarom is de zwangerschap van jesje ook een beetje speciaal voor mij, omdat ze precies 1 of 2 dagen op me voorliep....:)

een ding moet je echt heel positief zien, je kan zwanger worden, dus hebt eieren en je man/vriend heeft goed genoeg zaad... dus binnenkort is het vast en zeker weer raak, alleen nu opzoek naar de bizon plakbeebie kit, als je hem gevonden hebt, geef je dan door waar je die kan halen ???
    tot dan een hele dikke knuff

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    |nu heb ik weer buikpijn|

niet zo met steken en krampen enzo als dat ik gister had, maar soort samentrek gevoel.... en wat me net pas opviel, ik heb 3 dagen ongi gevoel gehad in me onderrug, en die is nu weer weg???

brrr vind het spannend, zo stom, wat ik denk ECHT dat het niet raak is, maar toch merk ik dat ik het spannend vind....:)

Deel Deze Pagina