Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Nou meiden, ik heb een flinke blaasontsteking, er is zelfs bloed in mijn urine gevonden. Gelijk een kuur gehd van de ha, wel zwangerschapsvriendelijk. De apotheek heeft nu in het systeem gezet dat vriendlief en ik een kinderwens hebben, dan gaat er bij een nieuw recept gelijk een belletje rinkelen, das we handig.
    Net met sporten een vette steek in mijn eierstok, ik had zaterdag eipijn en een posi ovutest dus ei is het niet geweest. Ook had ik een raar soort rugpijn die ik normaal 2dg voor mijn ongi heb.
    Zal denk wel aan mijn blaasontsteking liggen :(

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: lief van je:) hoop echt heeeel erg dat het voor jou en de rest van de dames natuurlijk ook heel snel raak mag zijn!
    dikke knuffel voor jullie!!

@bezigbijtje: spannend meid!! mijn duimen draaien voor je!!

nou ik heb de doppler binnen hoor!!:D was wel even zoeken waar het hartje zat, maar heb hem gevonden hihi. ik heb het ook opgenomen, dus gelijk naar mijn zus gestuurd!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi hoi,,

Iemand vroeg naar me temp... hij was gister en vandaag 37.10
    morgen zal hij wel zakken ben ik bang!
    Verders wakker geworden met een erg trekkerig gevoel in mijn buik, en giga ongi gevoel in onderrug! game over denk ik door dat laatste... ik ben al helemaal klaar voor ronde 11....

leuk hoor dat je het hartje kunt horen!:D

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ denise beterschap met de blaasontsteking, wel makkelijk dat het dan nu ook bekend is bij de apotheek.

@jesje wat leuk de doppler, lijkt me heel verslavend werken, even iedere dag luisteren...

@ bezigbijtje houd moed!!
    @ all wat is iedereen rustig vandaag... zo weer naar mijne mama toe, dus misschien vanavond nog even op zp en anders morgen
    werk ze dames
    ohja ik vind al heel knap van mezelf dat ik onthoud om te tempen, ik ben echt zo'n doos die dat iedere keer gaat vergeten...

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bezigbijtje: ik had ook rugpijn in mijn onderrug toen ik net zwanger was, dus zolang je niet ongi bent is er hoop! je temp is in ieder geval nog steeds heel mooi:)

@fidel: is idd heel verslavend hihi, het liefst zou ik heel de dag met dat ding op mijn buik zitten haha

ik ga vandaag maar eens beginnen in de babykamer. er zit nu nog allemaal schuim tegen de muren, omdat dat eerst een studio was van mijn vriend, dus dat moet er eerst allemaal af en aangezien hij het altijd heel erg druk heeft, ga ik het er maar afhalen, wil nou onderhand wel eens beginnen hihi

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

wat leuk!!!
    beterschap meid, knuffel!
    spannend meid!
    ah meid wat ontzettend vervelend zeg!
    nu thuis lekker opwarmen!

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Heey wolfje hoe is het bij jou, is je ei al onderweg

8. Zeepaardje

volgens ff ei gehad ovu test nega dus ga gewoon voorlopig uit van ei gehad te hebben

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ooh oke, wek geklust hoop ik?

10. Zeepaardje

ja zeker geklust

11. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo Dames idd rustig kon alles met gemak bij lezen :D

hier gister posi ovu gehad vroeg in de middag en in de avond iets duidelijker mijn temp is weer gestegen dus denk dat ik mijn ei nu wel heb gevonden morgen even aankijken met temp of ie nog hoog is of hoger dan weet ik cker dat mijn ei is geweest.

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo dames!

Hier alles ok! Ik zit op dag 9 en heb nu al steken in mijn eierstokken... denk dat mijn eitje vroeger komt dan vorige maand, gelukkig! Was een langere cyclus voor mij toen. Vanavond maar even aan de klus! :p Ben blij dat mijn man het begrijpt en zo af en toe doordeweeks naar huis komt.

Verder slecht nieuws meiden, mijn katje is dodelijk ziek. Hij heeft coronavirus in zijn darmpjes en dat is gaan opzetten en nu heeft hij een fikse ontsteking in zijn hersentjes. We kunnen het afwachten en met prednison wat rekken, maar als hij nog verder verslechterd moeten we hem laten inslapen... :( :( :(

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @nouvy.. heel erg veel sterkte voor jullie meid met het verlies van jullie vlindertje... ik geef je een enorme mega grooooote digiknuffel!!!

@NookY, nog steeds spannend meid.. of heb ik ergens overheen gelezen? Ga je nog testen?

@BB, ook bijna je NOD zag ik, spannend zeg! Ik las dat je zelf niet zo'n goed gevoel erover had... ik hoop toch op roze voor jou! :)

Veel meiden zijn aan de klus denk ik he, net als ik zelf.. is niet verkeerd haha :p Succes iedereen!!!

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Heej meiden, lief jullie reacties:)

Ik voel momenteel van alles in mijn buik, en voor de 2e x nu dat me broekrand me super iriteert in de avond.. (gister ook al)
    ongi gevoel is helemaal weer weg:D Heb t idee dat ik wat steekjes in liezen voel, maar ben bang dat ik me dat inbeeld;):)
    Verder misselijk nog steeds!

we zullen afwachten, morgen ochtend mijn temp zal het zeggen!
    Heel spannend, stom want mijn gevoel weet dat het niet raak is...

15. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    BB heb je dit allemaal al eens eerder gehad? of is het dit keer anders dan anders? ik hoop het ook echt voor jou zie dat je al lang bezig bent mag nu wel eens raak zijn

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bezigbijtje: ben benieuwd naar je temp vandaag!! hopelijk blijft ie zo mooi:)

verder heb ik niet echt iets te vertellen hihi
    fijne dag allemaal!! (ookal liggen jullie nu nog lekker te slapen)

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik was tijdens jou bericht wel wakker maar ik was druk bezig mij klaar te maken voor werk, daar ben ik nu tot 15.00 :)

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    nou meiden,,
    game over..wachten op de duivels & op naar ronde 11!
    (temp. is gezakt van 37.10 naar 36.70)

STOMME IS: ik ben niet eens teleurgesteld, helemaal op gerekend deze ronde,, was een gevoel denk ik!

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hè wat verdrietig MS Rock van de kat! Knuffel voor m ook van mij!

Bijtje, jammer zeg!! Maar idd als je temp zo daalt zal het wel game over zijn. Ronde 11 al weer wat vliegt de tijd. Denken jullie aan de HA of nog niet? Een vriendin is ook gegaan. Het kan iets kleins zijn, zij had alleen van dag 3 tot 7 clomid nodig en RAAK. Hoop dat het voor jou ook snel komt.

Fidel, ongi lees ik BAH! Wel weer regelmatig, hoop dat dat weer een voorbode is voor een roze streepje :)

Denise hoe voel je je?

Nooky, toch een testje doen? Dan weet je zeker of het wel of geen ongi was.

En een hele dikke knuffel voor Nouvy, we denken aan je!!

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ msrock toch sterkte met de kat, ik moet er echt niet aan denken om een van mijn katten te moeten missen, sterkte

@ bezigbijtje, balen !!! nou gaan we er voor he, deze ronde moet raak worden !!!
    @ all thja heb niet veel te vertellen voor de rest.. bijna weekend gelukkig me vriend komt vanavond weer thuis... begin er wel echt flauw van te worden hoor dat overver werken... van mij mag hij wel elke avond thuis zijn!!!

Deel Deze Pagina