Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Voel niet veel eigenlijk, heb alleen nog een beetje last van me blaasontsteking, hie is het bij jou?

2. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Nou wat meer positieve hoop hier. Streepje wordt duidelijker.
    En uitslag van chromosomenonderzoek en fosfolipidenonderzoek was allemaal ok!

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Dikke knuffel meid, vreselijk...!
    En dan nu wachten, succes meid!

4. Zeepaardje

dat is goed nieuws:D

5. Zeepaardje

meiden ik heb erg last van me rug... bah!
    woeps me telefoon gaat. had al op me werk moeten zijn, pff ben nu toch al te laat! bah
    later

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Haha Wolffje, niet ZPen jij, WERKEN ;)!

Denise, vervelend van je blaasontsteking, antibiotica helpt gelukkig na een paar dagen wel!

Met mij gaat het goed! De hele dag maagzuur..:( maar voor een goed doel! Over 2 weekjes weer echo
    :)

7. Zeepaardje

fjoef was nog net op tijd, pff...
    had echt niet in de gaten dat het al zo laat was!Maar heb het gered haha

cm; vervelend dat maagzuur! hopelijk wordt het snel wat minder... en over 2wk echo leuk hoor!!! Remmies ofzo schijnt goed te helpen en mag je nemen tijdens zwangerschap;)

8. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo dames

ik had gister een over duidelijke posi ovu temp was normaal maar vannochtend is ie flink gedaald hoop dat ie morgen omhoog schiet dan is dat mijn ei vorige ronde daalde hij ook ineens en toen schoot ie pas omhoog dus hoop het nou.

Wolfje heb jij je ei al gespot?

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bezigbijtje: shit meid, klote dat je temp zo gezakt is:( maar als je morgen nog niet ongi bent, ga je dan nog wel testen?

@msrock: heel veel sterkte met je kat!

verder niet echt iets te vertellen eigenlijk...

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nog even jesje en dan zit je al op de helft, wat gaat de tijd toch hard he... wordt al weer bijna nov. waar is de zomer gebleven...

11. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hey meiden.

Heb niet alles teruggelezen maar wilde even melden dat mijn schoonzus na dik een jaa proberen eindelijk in verwachting is!! Tante worden is ook leuk;)

hier bezig met ovutesten om eitje te spotten.

Alles Oké hier?

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: ja gaat heel snel! De eerste weken gingen best langzaam, maar nu vliegen de weken voorbij lijkt wel!

@an: gefeliciteerd meid met je schoonzus! Hopelijk zijn jullie ook snel aan de beurt!

13. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    an gefeliciteerd met je schoonzus! zou leuk zijn als jullie ook snel zwanger raken van een prachtig plakbeebje! gezellig ervaringen uitwisselen en dromen. hoe ver is ze?

msrock was jij dat met je kat? wat erg :(

jesje wat gaat de tijd bij jou ook snel! nog even en jullie hebben de 20 weken echo :D:D:D

14. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    haaij iedereen hier gaat alles wel redelijk nog geen test gedaan ga vandaag toch maar weer urine in leveren bij de huisarts aangezien ik weer gevoel heb van blaas ontsteking......:(
    had eergister ook 38,7koorts en veel buikpijn dus weet wel zeker dat ik een blaasontsteking heb...zal wel ff zeggen dat als hun kunnen en willen testen het mogen doen aan gezien ik nu bijn a2weekjes verder ben sinds ik de huisarts heb gesproken....

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

An, wat leuk voor je schoonzus! En voor Tante An natuurlijk :).

Fidel, ik zie je chart wel! Op de website op het tabje Chart, dan kom ik er.

Jesje, nog 2 weekjes dan mogen we weer! Bij mij gaan ze dan nogmaals termijnbepalen, omdat het vorige keer moeilijk te meten was, ben benieuwd. Ben dan dus 11 of 12 weken.

Mijn buik begint al op te zetten, mensen die me een tijdje niet hebben gezien, zien het meteen. Binnenkort maar eens op zoek naar wat nieuwe broeken die niet te strak zitten ;).

16. Zeepaardje

alleen met temp ovu test niet.. test gewoon nog door. ik weet het ook niet meer

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja nog 2 weekjes ja:) wel spannend hoor! vooral omdat ze het bij mij heel uitgebreid gaan bekijken. hoop dat alles goed is!
    ik moest al met 8 weken geloven aan de zwangerschapsbroeken, paste toen mijn eigen broeken echt niet meer. de ene groeit gewoon sneller dan de andere;)

18. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dank je wel meiden! Doet me goed!

Vanavond om 19:10 gaat het gebeuren... ik ga niet mee naar de dierenarts, ik kan dat niet :( Mijn man gaat alleen... Ik ben een wrak op dit moment..

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Knuffel voor jou MS, bah wat rot!

20. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Jeetje Ms wat erg heel veel sterkte

Wolfje wat raar zeg, even aan kijken en gewoon lekker blijven sexen :D