Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik moet het weer even kwijt hoor, ik heb weer zo'n moment dat ik het niet kan uitstaan, dat het bij mensen floep lukt om zwanger te worden... het is zo oneerlijk... ik gun het echt iedereen hoor en gunt het niemand om zo lang te moeten wachten, maar soms wordt ik er ontzettend moedeloos van..., zeker omdat iedereen denkt dat we nog maar net begonnen zijn.. en nog jong zijn, hebben alle tijd van de wereld bla bla bla.. ja wat heb je er aan...

okee de timing ziet er voor deze maand gunstig uit, hopend en duimend dat het deze maand een hele roze maand is... voor iedereen natuurlijk !!!

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    snap het wel hoor meis... jullie zijn ook al zo lang bezig pfff
    hele dikke knuffle voor jou!!

3. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Ik begrijp je ook hoor Fidel en helemaal als je al zolang bezig bent echt op een gegeven moment word het je allemaal teveel al dat geduld dat je maar moet hebben maar anderen lukt het wel pfff is niet niks

Ik hoop ook echt heeeel erg dat het voor jou raak is deze maand
    en voor de rest ook natuurlijk (en mezelf)

4. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    zooo het is echt rustig hier, gewoon niet leuk meer :(

what happend????

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Nou zeg dat wel hoor!! De dokter van mij ook: je bent net begonnen (zit alweer in ronde 5 vind het al lang genoeg duren heb gewoon een kinderwens grr) en je bent nog jong .. :$ grrr kon haar haren wel uit haar koppie trekken ;). Nee vond het even niet leuk was ook zo emotioneel die week toen kon ik dat helemaal niet hebben. Snap je wel hoor meis! :) Ik hoop voor een ROZE maand (fingers crossed).

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ja het is echt heel heel rustig... dan maar eens greys atonomie kijken, vorige week niet gekeken dus eens zien wat ik heb gemist

7. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    haha dat is ook een optie ik kijk wel flopstars en dan leren

8. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

5 nov 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal

heb als het goed is vorige week mn ei gehad ik voelde echt steken aan mn rechterkant, dit voelde ik tot vorige week donderdag dus 4 dgn lang en daarna kreeg ik spierwitte afscheiding 2 dgn lang ( dit had ik bij mn eerste zwangerschap ook, wat helaas is geeindigd met MA na 7 wkn)

Mijnn nod is 6/7 okt. ;)
    dus dit weekend, ben deze maand met clomid begonnen, kon weer niet afwachten heb een testje gedaan, je moet echt heel goed erin kijken en zie je een heeeeeel vaag streepje maar dat zegt niet alles naturlijk dat weet ik uit ervaring , ik ga het over 2 dgn weer eens proberen.
    wat denken jullie?

9. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    je bedoeld 6/7 November neem ik aan :p

ja je kan niet anders dan afwachten denk dat het nog wel te vroeg is voor een test

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik zit ook grey's te kijken

11. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Was weer een mooie aflevering. Laatste tijd dubbel zo leuk aangezien de muziek steeds van een van mijn favo bands is!!

Hier nog steeds geen ei gespot. Manlief en ik zijn bang dat we m niet hebben gespot op de testen. Kan dat? Die van clear clear blue met smiley? Of gewoon langere cyclus?

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    jah het was wel weer een geslaagde afl. soms wel een beetje te, volg het ook niet altijd
    misschien heb je een eerder of een later ei?? temp je ook?? dan kan je zeker weten wanneer je je ei hebt.. hihi zegt deze wijze doos die nu ook pas begonnen is met tempen;)

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo dames,

Heb geen ovutest nodig gehad, ik verga echt van de pijn gister en vandaag... gister had ik de draden slijm, sorry hoor haha, die er zo uit liepen. Eergister voor het laatst geklust, door omstandigheden moest manlief toch weg gisteravond en geen tijd meer gehad :(, ik wilde nog wel een x eigenlijk voor de zekerheid maarja.. ik zie hem morgen weer. Maar wat denken jullie? Zaterdagavond geklust, zondagochtend draden en daarna vandaag nog een beetje cervixslijm maar wel veel pijn in mijn eierstokken. Zou er een kansje in zitten?

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Zo even mijn banner aangepast... hij stond te lang... :)

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    jawel hoor 48 uur he, zoals ik t hoor klinkt het wel goed..., spannend nu maar weer afwachten..

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja ik vind het ook heel spannend, maar vind het oo zoo lastig dat mijn man zo vaak weg is tot de Kerst. dat gevoel herken jij ook wel he. We hebben afgelopen week maar 2 x geklust, omdat hij weg was en vrijdag was ik zooooo ziek van mezelf druk maken om mijn katje dat ik klussen echt niet kon opbrengen. Maar goed 1x klussen zo net voor de vruchtbare periode kan genoeg zijn, dat weet ik wel. Kwam wel goed uit, ik was al bang dat eitje in de week zou vallen maar das dus niet het geval geweest. Misschien morgen nog een x, dan zie ik hem nog even. Misschien wel te laat (denk ik) maarja je weet het niet he... Ik ga mijn bedje opzoeken. Truste!

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik hoop dat genoeg geweest is msrock, de kans zit er wel in.

An, mss is je cyclus wel wat langer en komt je ei vandaag. Ik heb hier al een paar keer gelezen dat de ovu testen van cb worden aangeraden door de gyn

18. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    goedemorgen lieve dames,
    hier ff geen idee meer over mijn cyclus eergister 1dag slijm gehad en alleen bij afvegen...maar wel zo dat je draadjes kon trekken echt niet normaal meer...toen gister niks meer vandaag ook niks....zou ik nu een korte ronde hebben?of klopt er iets niet

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Mss toch nog een testje wagen :(

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ja als de mannen niet elke dat thuis zijn thja dan wordt het echt lastiger, daarom wist ik al meteen dat het vorige maand er voor mij echt niet in zat... misschien dat het daarom ook al zo lang duurd, iedere keer het juiste moment mist, daarbij als je elkaar de hele week niet ziet thja dan kan je ook teveel klussen... ik hoop echt voor je dat 1 x klussen genoeg is.... nu gewoon " rustig" afwachten;)

dames ik ga weer naar mijne moether, daarna training dus tot morge, werk ze allemaal en vergeet niet ons lijstje in te vullen he??!!

Deel Deze Pagina