Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ben even nieuwsgierig... wie heeft er ook altijd net als ik zeker 4 dagen eisprongpijntjes?? Ik vraag me af waarom dat zo lang duurt?.... voel ik dan eerst het groeien en daarna het springen?? Kun je na het springen ook nog wat voelen? Ik voel het elke maand wel een paar dagen en dan kan ik de klok erop gelijk zetten dat ik 14 dagen later ongi wordt.

2. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    dat is wel fijn dat je het voelt ik voel het niet elke keer
    heb het eigenlijk maar 1 keer echt duidelijk gevoeld

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik voel het echt maar 1 dag, gelukkig maar want zo lekker het niet.

En ja die vloed is best hoopgevend maar ik laat me niet gek maken hihi

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja, ik begin het nu in de 5e ronde goed te herkennen. Ook heb ik altijd duidelijk cervixslijm.

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ik voel het nooit:(

maar msrock kan idd groeien van eitjes zijn en daarna spingen hoor, lees het vaker!

6. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    nee begrijp ik
    ik duim voor je (voor de rest ook hoor)

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Maar meiden ik ga lekker mijn mandje in, slaap lekker

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Uhu ja echt vervelend, ik had gister een bruiloft en moest zowat krom gaan zitten van de pijn... niet handig. Vandaag ook nog een paar x steken gehad, maar al wel minder... eitje is weer net voorbij denk ik...

9. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    slaaplekkerr

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Nou dan heb je igg goed geklust, maar nu ga ik echt slaap lekker meiden

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Truste Denise!

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @babyboom: nee is niet dezelfde haha, haar naam begint met een p, maar ze moet wel een paar dagen blijven, ze heeft namelijk keizersnee gehad. het is wel echt een heel mooi mannetje hoor!
    is heel gek, elke keer als ik naar hem keek dacht ik: jeetje er zit in mijn buik gewoon ook zo'n frummeltje! best een gek idee hihi

@denise: oh meid, wordt spannend voor jou!

meiden ik gun het jullie zo ontzettend erg om ook zwanger te zijn he! ik zit nu toch al wel een hele tijd op dit topic met jullie te kletsen en dan helemaal met fidel en bezigbijtje en dan voel je toch een of andere band met diegene, terwijl ik jullie nooit gezien heb. maar zou het zo fantastisch voor jullie vinden als jullie ook allemaal snel zwanger zouden worden!

ik zal nog maar wat hcg strooien:

hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg
    hebben jullie je emmer er goed onder gezet?;)

ik moet om half 10 weer naar de vk, zie er echt tegenop om weer op die weegschaal te moeten staan, elke keer zit er weer een paar kilo bij en ik eet echt normaal:( ach ja, zolang mn meisje het naar haar zin heeft, maakt het ook allemaal niks uit he?!

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    *ja heb het emmertje er goed ondergezet en gecontroleerd of er geen gaatje in de bodem zit hihi

ik snap wat je bedoelt met de soort van band hoor, heb ik ook..
    en geef maar die extra kilo's erbij hoor als ik daarom ook een frummeltje in de buik mag krijgen, dan maakt me dat helemaal niks uit... hihi

en thja dat hopen we natuurlijk allemaal dat het een hele roze maand gaat worden, we gaan er gewoon voor, nog even in 2010 zwanger worden... ( anders heb ik al het goede voornemen van 2011)

over het eitje voelen... nee nog nooit gehad... en door de onregelmatigheid kan ik er ook geen klok op gelijk zetten...
    tempen bevalt me best hoor...

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohja dames met de vriendinnen

GEFELICITEERD.

binnenkort hier ook twee babies erbij in de vriendenomgeving, een teamgenoot van mij, en dan natuurlijk mijn beste vriendin...

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja dat snap ik heel goed fidel, dat je graag een paar extra kilo's zou hebben, als dat zou betekenen dat je dan een kindje zou krijgen.
    wat loop ik nou ook allemaal te zeuren, ik mag blij zijn dat het bij mij zo snel is gelukt, dan maar een paar kilo's erbij, ik krijg er straks wel iets moois voor terug! sorry voor mijn lompe opmerking:)
    het viel overigens mee dit keer. 1 kilo in 4 weken, de keren daarvoor elke keer 3 of 4 kilo.

16. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Jesje ja geweldig is dat he als je dat zo bedenkt :D
    en ja joh over de kilo's moet je je niet druk maken die gaan er weer vanaf.

fidel dank je wel

hier verder niks nieuws

17. Zeepaardje

Jesje; hoe was het bij de vk? en die kilo's dat komt wel weer goed meid! (en anders maar niet je krijgt er iets heel moois voor terug;)

.....Fidel fijn dat tempen bij jou goed werkt! Ikdenk dat ik er na deze ronde mee op houd, krijg er tenslotte niet echt duidelijkheid mee...

18. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meiden heb niet veel tijd maar houd jullie wel in de gaten hoor.

ms voor jou nog een dikke knuf wat triest van je katje :(

dames met de bevallen vriendinetjes gefeliciteerd :D. mijn vriendinnetje is 16-10 bevallen van een prachtige dochter. het zit in de lucht denk ik.

zie dat een paar dames op het wachtbankje zitten, spannend!!!

ik weet niet meer wie het was over eipijn maar ik had dat ook meerdere dagen. beetje zeurderig trekkerig gevoel en af en toe een steek. dan 1 dag heel erg en dan een soort napijn. maar is bij iedereen anders zijn ook vrouwen die niks voelen :)

idd zoals jeske al zegt zo raar dat er ook zo'n frummeltje in onze buiken groeit. ben zo benieuwd naar haar :D
    en die kilo's idd ik eet ook niks raars en toch iedere keer wat kilo's erbij. nu toch alweer 8,5 kilo in totaal :) ach ja ik geloof dat mijn kleine hannah nu toch al stiekem 40 centimeter zou zijn en 1,5 kilo zou wegen O.O ongelofelijk dat in combinatie met je vruchtwater, het extra vasthouden van vocht en je borsten die ongeveer 3 maten gegroeid zijn valt het in kilo's volgens mij wel mee :)
    als je straks borstvoeding geeft neemt je kleintje veel kilo's terug :p

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zo een dagje vrij van me ma, dus nu thuis aan de grote schoonmaak, me vriend is binnenkort jarig, dus dan moet het wel een beetje netjes zijn en heb er nu even tijd voor, al is het zeker niet mijn grootste hobby schoonmaken bah...

20. Zeepaardje

fidel; hier is schoonmaken ook me hobby niet hoor, tis dat het moet maar anders:D
    Manlief is ook bijna jarig, dus moet kado zoeken, pff ach heb nog tot de 14de...

Deel Deze Pagina