hahaha nee kado is al rond, een bouwpakket, moet nog zorgen dat het in elkaar komt.. (kippenhok)... ik tot de 11 maar dan nog even kijken wanneer we het vieren voor fam en vrienden, doen we gescheiden want anders is het huisje veeeeeeeeel te klein. had op me eigen verjaardag +/- 15 man en t zat propvol, was blij dat er mensen hadden afgezegt
fidel; wij vieren het gelukkig alleen nog maar voor ouders, dus dat scheelt... Hebben jullie veel kippen? Gezellig, als kind zijnde had ik altijd 2 tamme kippen en daar deed ik alles mee; schommelen...en als ik ging fietsen gingen ze in het mandje voorop, haha geweldig!
nee nog niet ik denk dat je het verkeerd begrijpt, zijn verjaardagskado is een kippenhok, nu hebben we nog niks... worden er ongeveer 4 a 6 maar dan pas van het voorjaar.. thja als ze echt tam zijn is wel het mooiste maar we zien wel, wil wel echt wat aparte kippen en geen gewone legkippen, maar iets van barnevelders ofzo...
fidel; barnevelderss; zijn dat die gevlekte zwart wit bijvoorbeeld of niet...? leukediertjes altijd en lekker eitjes vers van de pers haha
als jullie zin hebben in een nieuw kletsgroepje met wat nieuwe mensen? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/235561-nieuw-kletsgroepje.html
Haha Wolffje, ik hou het nu al niet bij hier en bij de je Pink Ladies...en nu NOG een kletsgroepje ! Hoe is het hier?? Denise, bijna testen, hoe voel je je??? *strooit HCG*
Andere NOD's duren nog een tijdje zie ik! Al symptomen, gekke dingen anders dan anders ??? Met mij gaat het goed. MOE, niet normaal nooit geweten dat ik zo moe kon zijn , maar voor een goed doel ! Verder vandaag op mijn werk verteld en daar werd goed op gereageerd. Ik werk er pas sinds 1 maart, dus opgelucht! Welterusten ladies!
@ikkedus: 8,5 kilo is toch niet zo veel? je bent tenslotte al 31 weken. ik zit nu al op de 12 kilo hoop maar dat het veel vocht en vruchtwater is hihi. en borstvoeding ga ik niet geven, heb teveel nare dingen gezien en gehoord in mijn omgeving, zodat we besloten hebben om het niet te doen, maar alle 4 de kinderen van mijn zus zijn er ook groot mee geworden bij jou begint het nu trouwens aardig op te schieten al helemaal klaar met de kamer? @cm: ik was ook heeeeel erg moe in het begin hoor! maar dat neemt wel weer af, bij mij werd het met ongeveer 14 weken wat minder
goeie morgen dames. even een vraagje het zal er vast wel tussen staan maar ben nieuw hier en kan het niet echt vinden (nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ook niet de 429 paginas heb gelezen ). ik ben pas vijf maanden bezig maar heb nu een heel ander gevoel in me buik. ik heb vrijdag 29 okt me ei gehad hebben rond die tijd veel geklust. nou heb ik dus al sinds zaterdag flink last van me buik net of ik ong moet worden. links in me lies en me rug. verder heb ik nog niet echt kwaaltjes. nou is mij vraag kan dat met een innesteling te maken hebben het is nu dus donderdag en heb het nog steeds wel iets minder. kan nou niet echt zeggen of ik al een echt innesteling heb gevoeld door vorm van hevige krampe en pijn of bloed maar heb gelezen dat dat ook niet echt hoeft. heeft iemand hier ook last van gehad? heb het namelijk nog nooit zo gehad. sorry voor het warrige verhaal. liefs debby
Beetje laat, maar ik voel niks raars. Ook nog hoofdpijn of rugpijn voor aankomende ongi. Mss komt dat nog. Hoe gaat het hier meiden
Hoi Debby, bloed hoeft idd niet hoor! En ongikrampjes horen erbij, heb ik nog steeds en zie mijn banner ! Maar het kan ook toch naderende ongi zijn... Je NOD is 12 november? Dat lijkt wel vroeg voor symptomen, maar het kan... Nog een weekje wachten voor je...
cm wat fijn dat je werk zo posi reageert, stress is wel het laatste dat je nu kunt gebruiken . jesje nee idd 8,5 kilo is niet heel veel. ik wil wel borstvoeding geven, dan geef je je kindje toch net even wat extra's mee maar geen idee hoe lang ik het volhoud hoor . kwa melk productie wordt het geen probleem denk ik ik heb dus nu al lektieten HAHA. loop met zoogcompressen rond hehe. kamertje is nog niet af nee we zitten nog midden in een verbouwing (duurt nog ongeveer 4 weken) en wonen nu dus in de babykamer. de wandschildering is al wel af rest van de muren worden licht. van vk toch tehoren gekregen dat ik nu alvast vluchtkoffertje klaar moet zetten O.O en heb nog helemaal geen kleertjes gekocht omdat ik niet wil verraden dat we een meisje krijgen. maar goed nu maar komende zaterdag met mn schoonzusje naar de stad (die weet wel dat er een hannah in de buik zit ) terwijl mn mannetje op en neer gaat naar de stort. dan toch ook maar vast het ledikantje in elkaar zetten en opdekken just in case onze kleine meid besluit te vroeg te komen. @debbie welkom . ideetje maak even een banner aan dan kan iedereen zien hoe ver je in je cyclus zit . meid ik voelde ook vanalles direct na mn ei. zo'n 5 dagen voor mn nod zei mn man als je niet zwanger bent gaan we naar de dokter want dan ben je ziek hehe. lastige is dat ontpillen heeel lang kan duren zoals we al verschillende keren hebben gezien. dan daarbij de ongi klachten die bijna het zelfde zijn als zwangerschapsklachten. ik had ook geen bloed tijdens de innesteling btw. enige wat je kan doen is afwachten tot je nod helaas. wel zou je kunnen gaan tempen als je nieuwschierig bent. sommige meiden zweren erbij. weet er niet veel vanaf maar dan zou je rond je innesteling een dipje hebben in je temp en vervolgens weer een stijging wanneer het 'geslaagd' zou zijn en zou je temp ook hoog en stabiel moeten blijven. bbtje kan je daar vast mee helpen
hey kan inderdaad me ongi zijn maar heb daar echt nooit twee weken van te voren last van. zo vervelend allemaal en inderdaad kan eigenlijk alleen maar afwachten maar geduld is niet echt me sterkte kant ohja en dan die banner heb ik geprobeert maar krijg het niet voor elkaar. ben echt nog een leek... zou het fijn vinden als iemand me een beetje uitleg kan geven over het tempraturen.. groetjes
Als je op de link onder mijn banner klikt(fertilityfriend) kun je een account aanmaken en kijken hoe zo'n Chart eruit ziet. Het belangrijkste is te starten op dag1 van je menstruatie, zodat je goed het verloop kunt zien. En altijd op hetzelfde tijdstip, 's ochtends voor je eruit gaat. Na je ei stijgt je temp, bij ongi daalt deze weer. 1 dipje is niet erg, kan innesteling zijn of de dag voor ei. Als ie daarna maar weer stijgt! Met bijv onregelmatige diensten lijkt het me te lastig. Maar hopelijk heb jij het helemaal niet nodig volgende ronde Ik heb het 1 maand gedaan uit nieuwsgierigheid, en het is de maand dat het raak was.
Ik ga zondag pas testen als ik nog niet ongi ben, sorry hihi Ik wil er zeker van zijn dat ik over mijn langste cyclus heen ben
nee snap ik...t is ook zo raar gegaan allemaal. heb je getempt of ovu testjes gebruikt? en anders helaas afwachten...en misschien ergens rond dag 40 of zo een testje wagen...
Hallo Dames Debbie ik heb mijn ei ook 29ste gehad, alleen ik voel niks ieder zijn lichaam is anders he. mijn temp is vandaag juist gestegen met 2 graden, maar zelfs dat zegt niks want de dag van NOD kan ie alsnog dalen als een donderslag (laten we hopen van niet)
over de kippen dit is een barnevelder http://www.schutters.net/kippen/images/BarnevelderHen.jpg en brahma's vind ik ook prachtig alleen die leggen nou weer net niet zo veel eieren.. Google Afbeeldingen resultaat voor http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f5/Brahma.jpg/250px-Brahma.jpg