Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0

als je DAT maar weet ;):p

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohhhh dat heb ik weer hoor, jongste hond ligt lekker op de bank te slapen, wordt wakker doet haar bek open en kotst de bank onder... bleek ze had kattenstront gegeten en veel water gedronken... ieuw overal tussen de naatjes door bah bah bah, eerst al met afwasmiddel bezig en keukenpapier... maar de stank bleef, nu met bekledingsreiniger de bank afgenomen, dat adsorbeert ook de geuren... nu hopen dat de stinklucht weg is, bah bah bah ik moest nog eten maar laat nu maar zitten geen honger meer, heb nog die lucht in me neus hangen bah

3. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Gadverdamme nam net een hapje van mijn vruchtencocktail toen ik dit las

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    :Dsolly:D

5. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ah bah fidel hahaha

6. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    hahahahha

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @nouvy: fijn dat je je weer wat beter voelt meid! ook wel fijn dat je lichaam weer op orde aan het komen is!

@fidel: he bah meid! hoop dat de lucht wegtrekt!

hier verder weinig nieuws. ben wel een beetje zenuwachtig voor de echo vrijdag!

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    NOD:

november:
    ikkuh86 : 11 november 2010
    Baby Boom: 12 november 2010
    an1985 : 15 november 2010
    MsRock : 16 november 2010
    Nouvy: 18 november 2010
    fidel2010 : 27 november 2010
    nooky??
    bezigbijtje??

december :
    Wolfje22: 01 december 2010
    DeniseG1986 : 03 december 2010

Zwanger:
    CM1978, 24 mei 2011, echo 12 november, VK 18 oktober
    Ikkedus, 6 januari 2011 MEISJE
    jesje1982, 26 maart 2011 MEISJE

Zo ik mijzelf er toch maar weer bij gezet. Vriendlief en ik hebben besloten om het deze maand even helemaal los te laten, geen ovutesten, geen ei spotten, helemaal niks, we zien wel 8)
    Daardoor zal ik waarschijnlijk ook wat minder aanwezig zijn, als ik jullie kan missen natuurlijk ;)

Wel fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat, ook met jou Nouvy, fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven.
    Cm en Jesje spannend hoor die date met jullie beebje hihi.
    En Fidel bah.......:$
    Babyboom, spannend, ik ben heel benieuwd, mijn duimen draaien
    Wolfje, ik hoop dat het bloeden snel stopt en je weer kan klussen tot je er bij neervalt ;)

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh en babyboom: jullie nod is al bijna zie ik! spannend meiden!
    hoe was je temp vandaag babyboom?

hier verder weinig nieuws

10. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hey jesje jah het is zeker spannend, ga morgen al testen met de test van KV. Ben benieuwd wat eruit komt. Ik heb wel de symptonen, maar kan ook ontpillen zijn. Heb zelf wel het idee dat het raak is, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Het zou wel leuk zijn in ieder geval.
    Hoe wist jij dat je zwanger was?

11. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hey ladies,

hier komen de spanningen weer naar boven! Over 6 daagjes weer spanning en sensatie:)

heb weer gruwelijk veel pijn aan the boobies, maar dat kan ook weer zijn omdat ik ongi moet worden. Heb weer lichte krampjes onderin d buik.

Het kan dus alle kanten op! Maar zit nog steeds met hoop/jaloezie ivm met de zwangere schoonzus. Gun het haar van harte, maar na 2x vmk's mag het nu wel eens lukken!!

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden duimen draaien!!!!!!

13. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hai Dames

mijn temp vanmorgen was 37.5 dus nog hoopvol
    alleen sinds vandaag steeds het gevoel dat ik on ga worden en alsof ik het al ben beetje nattig gevoel beneden maar als ik dan ga kijken is er niks te bekennen en afscheiding is ook minimaal, vorige maand is mijn temp op dag 12 dpo gedaalt dus morgen word het spannend

hoe gaat het met de dames hier?
    en ikkuh hoe voel jij je?

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier even een snel berichtje! Hier alles goed! Niks bijzonders! Voel ook helemaal niks... heb veel twijfels eigenlijk... zo van, het zal wel niet. Maar goed!

Heb het verlies van mijn katje ondertussen een plekje kunnen geven, hebben alweer contact met de fokker voor een nieuwe, echt superrrrrrleuk! :D

Groetjes aan iedereen!!!

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

babyboom, wel spanned hoor meid

ms rock; wat leuk dat jullie al aan het rondkijken zijn voor een nieuw katje!!! als je er een hebt willen we wel foto's he:D

sorry meiden erg druk tot later weer!

16. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    halloo dames,

niemand meer getest vandaag? ;) hehe..
    en euhm ik heb nog steeds het vergeetachtige syndroom volgens mij maaruh.. voor diegene met het verhaal van de bank schoonmaken (volgens mij fidel :p) ruikt het weer fris en fruitig allemaal? :) hihi het moet je maar gebeuren..

de dames die nod dag steeds dichterbij komt, spannend! hier blijven we duimen draaien!! :D want ik wil rose zien :D:p dus kom maar op!!

@denise, soms is even wat afstand nemen het beste zodat het even tot 'rust' kan komen, maar ik mistte toch wel et gebabbel hoor :)

@jesje, spannend de echo voor vrijdag! :)

voor de rest van de meiden,
    heel veel succes!!

fijne avond allemaal! ik kruip lekker het bedje in.. (jaajaaa het is kinderbedtijd hahaha)

17. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0

oooooooh wat leuk!!! :D:D:D

18. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ik heb test drang "VERSCHRIKKELIJK"

maar ik probeer me te beheersen heb nog altijd het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden terwijl mijn temp vandaag weer zo mooi was AAAARGH word er gek van...

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @babyboom: ik snap best dat je testdrang hebt meid! vooral omdat je temp zo mooi hoog blijft! misschien anders als je temp morgen nog zo mooi is toch een testje wagen?

@msrock: oh wat leuk een nieuw katje!!

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Babyboom...je temp is gedaald zie ik...bah! Weg met die rode duivels! Hoop op een eenmalig dipje en morgen weer omhoog...

MS en An, spannend ook voor jullie weer! We willen een PLAKbeeb!

*strooit HCG*

Ik had gisteren flinke buikpijn, niet van die ongikrampen van het oprekken, maar heftiger. Hoop maar dat alles goed is vrijdag, dat het bandenpijn was...

Deel Deze Pagina