Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    een hele dikke knuffel voor Babyboom, had het je zo gegund. En inderdaad uit alle negatieve dingen kun je iets positiefs halen, dus blijf positief.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

babyboom; knuf meid en veel s6 deze ronde!

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wat balen Babyboom, het leek nog zo hoopvol eerder vanochtend! Knuffel voor jou!

4. Zeepaardje

cm veel plezier morgen!

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zo spannned morgen cm en jesje echo weer he... poeh poeh tijd vliegt voorbij, lijkt wel gisteren dat jullie de positieve test hadden...

maarja ook aan t weer is het duidelijk te merken de zomer is echt allang voorbij ( zover we deze gehad hebben).

lang leven hyves, zo kom je nog eens wat te weten, o.a dat een zogenaamde hele goede kamaraad van me vriend, te minste dat was hij vroeger iig, gaat trouwen volgend jaar op 11-11-2011

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja echt spannend hoor morgen! ik vind de tijd zelf ook heel snel gaan hoor! ik weet nog goed dat ik ging testen en nu zit ik alweer op de helft! ik vond alleen de eerste 12 weken langzaam gaan, maar dan is het allemaal nog zo onzeker he.

ik hoop echt dat jullie dit ook allemaal snel mogen meemaken! ik gun het jullie allemaal zo erg! en sorry voor de andere dames, maar fidel gun het jou nog ietsje meer, komt denk omdat we eigenlijk tegelijk zwanger waren en je bent al zooo lang bezig, maar gun het de andere dames ook heeel erg hoor! heb gewoon een beetje een zwak voor fidel gekregen:)

@ikkuh: die spierpijn in je buik herken ik niet, maar ik moet dan ook toegeven dat ik tot nu toe een droomzwangerschap heb met maar amper kwaaltjes. maar houdt wel in je achterhoofd dat je pas in je eerste ronde zit meid, je lichaam kan je dan zo erg voor de gek houden!

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dat is anders om ook zo hoor, ik denk idd dat dat komt omdat we gelijk zwanger waren, op 1 dag verschil, thja dat zeg ik jouw zwangerschap is net iets specialer vind ik...hihi en dat terwijl je elkaar niet eens persoonlijk kent ;)

ik hoop ook dat het lukt deze ronde, tot nu toe nog geen ei gespot temp is niet hoger als 36.6 geweest.... kan nog alle kanten op want thja als het weer een langere cyclus wordt thja dan laat het ei ook langer op zich wachten... nu hopen dat hij dan dit weekend rijp is.... en niet midden in de week... dus dames duimen draaien dat me temp dit weekend gaat stijgen

@ ikkuh denk erom dat je cyclus niet meteen regelmatig hoeft te zijn hoor, dit kan nog wel een tijdje duren, ik hoop voor je dat he meteen regelmatig is, maar hoop niet teveel als je meteen de eerste paar keren overtijd bent.... kijk maar naar mijn onderschrift

8. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi allemaal,

ik weet ook dat mijn lichaam me erg voor de gek kan houden. Heb niks vreemds gedaan en erge spierpijn in mijn buik dus vond het zo gek. Vanochtend had ik hoofdpijn en maagzuur, maar ben heel benieuwd. Vandaag moet ik ongi worden, maar voel nog niks en heb nog niks gespot. Heb wel dat ik paar dagen al vocht verlies in mijn onderbroek. Hebben jullie dat ook gehad degene die zwanger zijn?

groetejs

9. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi Meiden,

Ook ik kom even mijn vragen stellen.
    Weet iemand hoe snel je symptomen kunt hebben na de eisprong?
    Ik heb namelijk de volgende klachten:
    - Lage rugpijn en last van mn stuitje (had ik ook bij de eerste zwangerschap door bekkeninstabiliteit.
    - Meer vaginale afscheiding
    - Giga zere borsten en volgens mijn mannetje lijken ze 2x groter. :$
    - Misselijk met vlagen en een honger gevoel.

Ik weet dat je lichaam je echt voor de gek kan houden en ik moet nog ruim een week wachten tot mijn nod.
    Wordt er dus een beetje gek van. :(

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Een mooi dipje op FF Remmar, hoop dat het de innesteldip is. Zelf had ik die niet, maar al wel vaak gelezen. Tja, zou kunnen symptomen op 5DPO, wel vroeg, maar spannend hoor.

Ikkuh! Wanneer gooi je er een testje tegen aan?

An, voor jou schiet het ook op hè?

Ik ga nu lekker slapen, veel te laat met mijn nul energie ;). Ik laat ff weten hoe het was morgen!

Jesje ook veel plezier met zwaaien naar je meisje!

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoe zou het met Nooky zijn?

12. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @CM1978 ik heb afgelopen woensdag negatief getest. Moest gister mijn ongi krijgen maar heb nog geen rode duivels gespot. Wel heb ik iets meer afscheiding als normaal. Dat kan betekenen dat het eraan komt of dat het niet komt. IK ga morgenvroeg als het er niet is nog een keer testen en anders afwachten tot het wel komt. Kan zijn dat mijn cyclus langer is dan de normale 28 dagen, dus dat is even afwachten.

13. Helena26

Helena26 Lid

10 nov 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben heel benieuwd ikkuh86!

Zelf heb ik nu al minder last van de zijkant van mijn borsten, wel zijn m'n tepels gevoeliger. Ook voelt het alsof s*x intenser is en ik ben vrolijk. Normaal heb ik een gigantisch ochtendhumeur en de laatste dagen niet.

Tot slot heb ik sinds ik gestopt ben met de pil een onrustige huid rond mijn kaak en het lijkt alsof dit verdwijnt..

Nog een ruime week voordat ik ongesteld moet worden, dus ik geniet gewoon nog even van al mijn waarnemingen (om hopelijk niet straks keihard te vallen :) )

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Meiden, echo was helemaal goed! Ukkie was in 4 weken bijna 5 weken gegroeid :D! Vooruitgezet nu weer, precies 12 weken vandaag. Wat mooi om te zien, vorige keer nog een vlekje op een foto en nu al helemaal een zwaaiende baby :)

En nu jullie allemaal ladies! IEDEREEN OP ROZE!

*kruipt op haar blauwroze wolk*

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden ook hier was alles helemaal goed!! ons meisje is helemaal goed gekeurd, was alleen wat aan de dikke kant hihi maar dat kon geen kwaad. nou zijn er in mijn familie allemaal wel stevige babies, dus het kon dat het daar vanaf komt haha. hoop alleen niet dat ze net zo zwaar wordt als mijn vader die was namelijk 12 pond toen hij geboren werd:$ mijn vriend was trouwens ook 9 pond:$
    ach ja ze is gezond en daar gaat het om!
    ik zal zo ff een foto plaatsen!:)

@cm: wat fijn dat het bij jou ook allemaal goed was vandaag! nu op naar de 20 weken echo voor jou!
    ik krijg nu met 34 weken weer een echo om te kijken hoe ze ligt. vandaag lag ze in een stuit, maar dat kon morgen weer anders zijn zei die vrouw.

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
  17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
  18. Zeepaardje

cm; wat fijn dat je beeb goed is gegroeid!

jesje; a girl hoera!

19. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames,

Hoe is het met jullie? Met mij goed. De rode duivels zijn nog niet gespot dus ga morgenvroeg er nog een testje tegenaan gooien.
    Fijne avond gewenst en als ik jullie niet meer spreek fijn weekend
    xxxx

20. Zeepaardje

succes met testen!

Deel Deze Pagina