Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    nog 4 dagen....

2. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    vooruit dan, vijf! poeh wat duurt het lang.

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej lieve dames!

Hoe gaat het hiero, jeetje wat een stilte zeg:$

Nou ik heb een mooie stijging dus mijn eitje is geweest.... nu "heerlijk, ahum" 14 dagen wachten op het wachtbankje....poehoepoeh!

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

s6 met wachten mandii...
    de tijd tussen menstruatie en ei is goed te doen, maar die 14dg lang wachten dat is nauwelijks te doen!
    s6 en ik hoop dat de pendels voor juni uit zullen komen!
    Jij 4 in juni en ik 4 in juli (lol)
    doegie

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hahaha jah;)
    ZE KOMEN GEWOON UIT VOOR ONS ILSE;)
    Misschien dat zo'n instelling keer helpt??:p

6. liebrando

liebrando Niet meer actief

wat zijn er weer veel meiden in afwachting van een ei en testen. Spannend hoor lees nog steeds met jullie mee! Kan er nu aan toevoegen dat we er zelf ook voor gaan. We gaan niet gericht klussen maar de pil is echt de deur uit en komt er hier ook niet meer in. We laten de natuur lekker helemaal zijn gang gaan, mocht ik zwanger raken van een 4e wondertje dan zal het met alle liefde opgenomen worden in ons gezinnetje. Mocht er niet meer bijkomen dan zal het wel zo moeten zijn en genieten we lekker verder met ons 5jes!

Succes meiden ik ga heel hard duimen voor jullie!

7. Zeepaardje

haha ja idd
    nou ik ben al zover... 28juni nod dan word ik ongi volgende nod is 27juli maar dan moet ik het dus niet meer worden...ach neem maar maandverband en een testjes mee...whahaha

8. Zeepaardje

s6 meid en geniet van je gezinnetje

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hallo dames,

ben even wat minder aanwezig geweest, had het gevoel dat ik door zp mezelf helemaal gek aan het maken ben geweest de vorige maand, maar vind het toch wel gezellig om hier te kletsen;) ga vanaf nu gewoon proberen rustig te blijven.

@mandii: hoe is het met je? heb je al wat verschijnselen? spannend hoor voor jou is het wachten aangebroken om te mogen testen;)
    ik moet helaas eerst wachten op mijn ei, dus duurt nog ff:(

voelen jullie allemaal jullie ei? zoja wat voel je dan? ik zit nu pas in de 2de ronde en weet eigenlijk niet hoe dat moet voelen en weet dus ook niet of ik hem voel haha

en zijn er al wat dames die al bijna mogen testen? ben benieuwd!! hoop dat er deze maand heel wat zwangeren bijkomen!!

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ik hoop dat ik als eertste op rose kom deze maand8)
    en daarna jullie allemaal:D

Ik heb net een mega steek gehad, maar of dat nou iets zou betekenen denk het net, lkijkt me erg vroeg hihihi.....

We wachten af.... tjah ik weet niet of je door zp er meer mee bezig bent, ik denk het eink niet echt hoor.... het zit nou eenmaal in je hoofd dus je kunt er niks aan doen na mijn mening:p

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja precies, heb nou een paar dagen niet erop gezeten en toch blijf ik er mee bezig, dus kan ik net zo goed blijven kletsen;)

hoop voor jou echt dat je een positieve test mag hebben deze maand, maar als ik naar je pendels kijk....;)

voor mij duurt het echt nog lang voordat ik kan gaan testen. ga morgen maar eens ovutesten halen denk, want weet echt niet wanneer ik mijn ei moet verwachten, aangezien ik vorige maand een cyclus had van 39 dagen;)
    ik ga sowieso deze maand proberen om wat langer te wachten met testen. heb mijn banner op 32 gezet omdat ik het niet echt wist waar ik hem op moest zetten, maar weet nog niet of ik dan ga testen.
    ik ga deze maand wel ovutesten gebruiken dus hoop dat ik mijn ei ga vinden hahaha dus dan moet ik er toch 14 dagen bijtellen?

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag, maar dat zal wel lukken met zulk weer, want ik kom vandaag niet meer op zp, want heb straks een bruiloft en ga zo nog naar de kapper:)
    dus mijn dag wordt leuk!!

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

waarom ga je niet tempen? dan kun je nu zien als je ei geweest is en zal die waars. de volgende ronde rond die tijd komen....
    scheelt hoop testen en dus geld:p

want ik heb dus nu 2e ronde met tempen en deze maand meteen mijn ei goed gevonden heb maar 3/4 ovutesten hoeven doen...

ik zou trouwens op je banner langste cyclus doen, dus 39 dagen

14. Zeepaardje

wens je een hele fijne dag toe!!!

Met tempen heb ik me ei gevonden!!! dacht hem te voelen op dag 16... en daarna gaf menstratienet aan dat ik op dag 16 ei heb gehad! (ff dacht er anders over)

doegie

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Heej meiden,,

Jullie lekker geslapen?:)

Pfff ik ben al vanaf 4.50 wakker! Ik kan gewoon niet meer in slaap vallen.... Heb toen dus ook maar getempt... Temp is flink gezakt (36.79), maar jah wel met een open bolletje helaas... dus of het betrouwbaar is?????????:( Op het normel tijdstoip heb ik ook getempt toen was die 37.06

Viel ik na het tempen van 6.45 uur weer eindelijk ff in slaap, komen ze met veel lawaai in onze straat|(!) een of andere machine neer zetten:x Dus ja toen was ik echt wakker weer! (arme ik:p)

Verder hier nog steeds gek gevoel in ondebuik, met af en toe wat ongi gvoel.....

Hoe gaat het met jullie?

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ mandii: dat is wel balen dat je al zo vroeg wakker bent.
    even over dat temperaturen: het is voor mij heel lastig om te temperaturen, want ik werk onregelmatig dus heb soms dat ik al half 5 uit bed moet voor mijn werk en om nou elke dag mijn wekker zo vroeg te zetten;) als ik namelijk wakker ben kom ik bijna niet meer in slaap. dus dat is voor mij heel lastig. heb het trouwens niet meer gered om gisteren ovutesten te kopen. morgen maar dan, maar ik klus gewoon goed hahaha. mijn vriend vind dat toch niet erg hahaha
    ow ja mandii je moet toch altijd op dezelfde tijd temp opmeten? dat is wat ik heb begrepen en dan is je temp wel hoger dan toen je wat vroeger deed

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja maar als je wakker bent dan moet je wel tempen.... je moet altijd tempen als je wakker bent! Maar meestal word ik dus 6.45 wwakker van de wekker, maar om dat dit deze keer niet het geval was......

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    mandii hoe is het met je? voel je al iets? en hoe is je temp nu?

ik heb net een ovutest gedaan en hij lijkt mij net zo donker als de controlestreep:$
    heb wel een foto genomen, maar vriendlief heeft mijn laptop mee genomen;)

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nou meid lekker kluss vandaag en morgen+overmorgen:D
    Dat zou fijn zijn dan zou je morgen/overmogen je ei hebben en is de kans op kortere cyclus groot:D Deze afgelopen dagen ook nog beetje geklust??;)

Mijn temp is goed! Misschien heb ik gister wel een innestling gehad... er is wel een dip namelijK! Maar ja dat weten we pas over een weekje... helaas....:(

Ik heb weinig last van iets.... alleen me baarmoeder voelt beurs aan wanneer ik er zachtjes op mijn buik druk en af en toe flinke steek in schaambot meer totaal niet:D Maarjah.... daarom zal ik wel gewoon door gaan naar ronde 6:(

20. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Hai ik denk dat ik het zelfde heb ik heb een inestelbloeding gehad en raar gevoel vanaf me navel naar onderbuik....me boobs zijn gegroeid...snelle moe,veel meer plassen....ondanks bruin brood moeite met naar de wc gaan....me buik lijkt volgens me vriend wel iets dikker en gevormder....

Deel Deze Pagina