ooh spannend meid!! ik ben benieuwd @ BB: blegh! wat balen toen ik je berichtje las dat je ongi bent geworden, niet normaal!! wrom nou? ik was je temp al aan het bekijken elke dag en had goeie hoop!! dikke knuffel!! @ jesje: wowie wat een geweldige echo!! en goed om te lezen dat alles naar wens loopt.. @cm: ook voor jou geweldig om te lezen dat alles goed gaat en dat je nu de 12weken gepasseert bent, poeh!! netjes!! geniet ervan jullie meiden!! voor de testers onder ons: succes en we willen streepjes zien voor alle andere meiden die ik vergeten ben -sorry! maar moest weer zoveel lezen altijd gezellie!! maar dan vergeet ik weer zo snel wat en bij wie wat stond nogmaals sorry!! maar ben jullie niet vergteten hoor kleine update hier: mijn gevoel zegt: je komt er volgende week weer een testje ertegenaan te gooien!! zo stom dit gevoel!! nog 6dagen te gaan en dan eens kijken of het is allemaal erg 'toevallig' dat ik weer van alles voel wat ik bij de vorige ook gevoelt heb een week voor NOD (denk telkens dat dit mss ook kan komen door mijn mk van vorige maand?).. dus we w8en af.. iedereen fijne weekend!
WoW meiden! Wat had ik veel bij te lezen van 3 dagen! Das nou het nadeel als je man van huis is en hij de laptop meeneemt! @Babyboom, balen dat je weer naar de volgende ronde bent, erg he die teleurstelling! @Jesje! Ik smelt weg bij je foto's. wat lief!!!!!!!!!! @CM, wat goed van jouw echo, gelukkig goed nieuws!!! En nu weer naar 12 weken gezet las ik, super!!!! @Fidel, he bah wat een naar verhaal, dat snap je toch niet he, die mensen zetten een mensje op de wereld! Beseft zij dat wel, denk het niet he!!! Walgelijk! Bah! Ow en Jesje, dat verhaal van jou van die,, vrienden waren het?? Heb er echt een dubbel gevoel bij, ik wil graag zwanger worden en zij hebben het en dan denken ze er zo over , wordt er verdrietig van! Nu over mij hihi Jaaaaa heb ontzettend veel zin in de nieuwe kitten! 24 nov hebben we een afspraak bij de fokker, dan gaan we voor het eerst kennis met hem maken!!! Ik zal zometeen even een foto erbij zetten! Verder voel ik niks aan mijn lijf, noppes!!!! Heb geen idee of het weleens raak kan zijn, op een of andere manier heb ik er niet echt aan gedacht deze maand! Ow wel super! Ik was gister bij mijn kapster, ze is 37 weken zwanger en had al 1 cm ontsluiting, het zit eraan te komen. Mocht aan haar buik voelen! Echt super, ik kon het hoofdje, voetjes en het kontje voelen hihi!
Ja lief he!!! Het is een jongetje en hier had hij voor het eerst zijn oogjes open, hij is nu 3 weekjes!
das een aparte naam maar wel erg leuk! en niet iedereen heeft zo'n naam, heeft het nog een betekenis?
Nee hoor geen betekenis vindt het gewoon mooi klinken, wij houden wel van aparte namen... onze kat die er nog is heet Ramses en de mijne heette Banshee...
@msrock: ah wat een dotje zeg!! enne... ik smelt zelf ook weg bij de foto's van mijn meisje hihi, ik blijf er maar naar kijken! en die mensen waar ik het over had die jongen is een vriend van mijn vriend, maar geen hele goeie zeg maar en zijn vriendin heb ik 2 jaar geleden ofzo een keertje gezien. maar jij bent niet de enige die er verdrietig van wordt hoor! ik snap het gewoon niet, komt misschien ook omdat ik nu zelf zwanger ben. er zijn zoveel mensen die zo graag een kindje willen en dan worden zulke gelijk zwanger en dan willen ze het niet omdat ze er niet aan toe zijn. zo oneerlijk.... maar voor jou worden het ook spannende dagen zie ik!!
Dank je wel! Ja worden zeker weer spannende dagen, denk niet dat het raak is hoor... voel niks bijzonders ofzo. Voelde jij wat Jesje al voor je NOD??
Hi jesje. Wat een mooie foto's! Kan me voorstellen dat je op een wolk zit. Morgen lekker shoppen in Breda. Weer behoefte aan mijn oude stad! Hier alles rustig, maar ben toch nieuwsgierig!!
hey lieve meiden! spannend morgen ikkuh. zag net een prachtige foto van de kleine meid van jesje volgens mij. WOW je zou toch zo even dat neusje aanraken *kwijl* en het bewijs van een meisje, kei leuk ik hoop die maandag ook nog te krijgen en dan die enorm schattige kitten!!! soooo cute! rest weet ik helaas echt niet meer is deze week zoveel gebeurd eerst ging de wasmachine kapot. toen maandag naar de vk was mn bloeddruk veel te hoog 95/140 moest ik donderdag terug komen met urine. donderdag teruggegaan met mn schoonmoeder en weer 90/135 gelukkig geen eiwitten in mn urine (zouden op zwangerschapsvergiftiging wijzen) ben vervolgens direct doorverwezen naar het ziekenhuis. daar een half uur aan de hartmonitor gelegen om het hartje en de beweging van hannah te meten. ondertussen bloedonderzoeken en weer urine onderzoek. en een echo. alles onderzoeken waren goed dus met kleine hannah is alles goed en met mij ook behalve mn bloeddruk... nu heeft het zh de begeleiding volledig over genomen . t is fijn dat ze het zo goed in de gaten houden hoor maar ik had zo gehoopt te bevallen in het kraamhotel maar dat wordt dus nu het zh...en ik moet per direct stoppen met werken, ga maandag nog even werk overdragen en dan heb ik dinsdag een afscheid en dan ga ik de ziektewet in een week voor mn geplande verlof...man schoot even vol toen mn baas me aankeek en zei "je baalt ervan he?" had t zo graag goed willen afronden en overdragen en t was even allemaal teveel. maar goed ben nu weet bijgekomen en laat t allemaal maar gebeuren het goede nieuws....ik krijg nu elke week een echo! elke week mn kleine meid zien en hopelijk maandag ook de bevestiging dat t idd een meisje is hahah. vooralsnog geen medicijnen maar moet wel op oma tempo weltruste meiden, hou je in de gaten ikkuh