oh an veel plezier morgen en ook voor jou spannende dagen. wanneer wil je gaan testen? woensdag of zo?
heej dames ben ik even snel dank jullie voor alle knuffels dat helpt echt heb gister verdomd veel pijn gehad leken echt weeen joh, ik kan het weten moest gewoon aan de paracetamol... Leuk dat alles goed gaat met de 2 baby princesjes mooie echo ook Super lieve kitten om te ontvoeren hihi en mowgli is zeker een leuke naam mij zoontje heeft die bijnaam (de jongste) omdat hij lang haar had tot zn schouder (stijl haar heeft ie) en zo leek hij veel op mowgli dus vind het xtra leuk die naam nou ik ga weer verder bank hangen met me vent fijne avond dames en nogmaals bedankt voor alle steun en troost
@ikkedus: jeetje meid, wat heftig allemaal! Maar wel fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden! En elke week je meisje zien lijkt mij niet echt een straf! @msrock: ik voelde helemaal niks voor mijn nod, had alleen een rothumeur haha de hormonen gierden echt door mijn lijf! Maar heb tot nu toe sowieso niet echt ergens last van alleen sinds een paar dagen wat zuur Zo ga nu maar even verder met werken, heb nachtdienst tot maandagochtend, maar dan hoef ik gelukkig niet meer, pas weer na mijn verlof. Begint me nu best zwaar te vallen
wat is het hier stil zeg! ik dacht dat ik wel heel veel bij moest lezen, maar er is nog helemaal niks geschreven @ikkuh: meid heb je nog een testje gedaan vandaag? ik ben net pas uit bed die nachten beginnen me wel op te breken nu, ben blij dat ik er na deze nachten vanaf ben!
meiden ik denk aan jullie, maar heb weinig tijd... Sem is ziek nu 39,5 koorts en morgen is manlief jarig! Dus nu druk, knuffel voor jullie XXX
hoi allemaal, vanmorgen test gedaan en was weer negatief. Vandaag en gister veel witte afscheiding en slijm bij urine. De rode duivels zijn nog niet gespot. ben heel benieuwd hoe het eigenlijk zit want ik zit echt in onzekerheid. Fijne avond allemaal xxxx
ikkuh he wat rot dat je geen duidelijkheid hebt. maar ik dacht dat je nog niet zo lang gestopt bent met de pil toch? dan kan het ook gewoon zijn dat je cyclus nog natuurlijk op gang moet komen en regelmaat moet krijgen dus kan zijn dat je idd langer moet wachten. heb je ovu testen gebruikt of getempt dat je weet wanneer je ei was? wolfje gefeliciteerd met je mannetje en dikke knuf voor sem!
ik ben het wel met ikkedus eens, als je nog niet zo lang gestopt bent met de pil kan het allemaal wat langer duren voor je ongsteld bent. Ook lijken ontpillingsklachten veel op zwangerschapskwaaltjes, jammer maar helaas. Ik hoop voor je dat je van de week toch een positieve test in handen hebt en dat het de goede kwaaltjes zijn, laat je iig niet gek maken door alles wat je voelt
ben het wel met de vorige schrijvers eens hoor.. maar natuurlijk hopen we op een posi test van je! maar het kan idd langer duren voordat je ongi wordt na het stoppen van de pil, anyway: succes meid!!
beterschap voor je kleine!! en natuurlijk een dikke proficiat voor je lieffie!! maak er een super daggie van..
@ikkuh: ook ik ben het met de rest eens, als je net gestopt bent is je cyclus gewoon wat van slag. er zijn maar heel weinig vrouwen waarbij het gelijk raak is. maar ik hoop voor jou dat het natuurlijk wel gelijk raak mag zijn! mijn eerste cyclus was trouwens ook 39 dagen en daarna 26 en toen was ik zwanger. en die kwaaltjes had ik ook allemaal de eerste maanden en juist de maand dat ik zwanger raakte voelde ik niks, dus ik dacht toen dat het niet raak zou zijn. dus zo zie je maar, je hoeft niet persee iets te voelen. ik wil hiermee in ieder geval zeggen dat je moet proberen om jezelf niet helemaal gek te maken door alles wat je voelt, anders is de teleurstelling zo groot als het niet raak is! @fidel: en je eitje gespot dit weekend? hoop het voor je!!
hoi allemaal, Vandaag weer last van buikpijn en de hele dag hoofdpijn. Ik ben ook zo moe. Heb ook veel last van stemmingswisselingen vandaag. Met afvegen was het beetje donkergeel. Weet iemand wat dat is? heb wel veel wit slijmverlies maar jah ik laat me niet gek maken in ieder geval. xxx
oh vervelend hoor meid! veel wit slijmverlies heb ik ook (ook aan het begin voor de posi test gehad). donker geel afvegen kan duiden op een ontsteking volgens mij ruikt t ook sterk? hoop echt dat je cyclus nog wat van slag is en dat je in de loop van deze week een posi test in handen hebt hoor! anders over 2 dagen weer testen. volgens mij verdubbelt je hcg elke 2 dagen. let op dat je 's avons niet teveel drinkt want dat verdunt je urine. anders later op de dag eens testen na weinig drinken en 3 uur je plas ophouden. ik had 's ochtens een heeeel licht streepje met kv test en 's middags 'zwanger' met digi cb die toch veel meer hcg nodig heeft.
@ikkedus dat hoop ik ook, maar als het niet zo is, dan op naar de volgende ronde. Het is mijn eerste ronde pas dus het komt uiteindelijk allemaal goed. Ga van de week keer met de clear blue digital testen die vind ik net iets betrouwbaarder als die van KV. Hoe is het met jou? Nog een beetje vol te houden?
Hai Dames ben ik weer even pfff Wat was me dat een telleurstelling zeg en dan hele gedoe met de opvang erbij maakte het allemaal niet zo prettig voor mij, gelukkig ben ik morgen klaar met menstrueren. Ikkuh meid ik hoop het zo voor je echt waar ook al is er kans dat je het allemaal voelt i.v.m ontpillen hoop ik dat je 1 van die weinig vrouwen bent bij wie het gelijk raak is. I NEED SOME PINK!!!! echt deze maand moet er echt roze komen dames... en december ook dat is zo een mooie maand. hoe gaat het met de zwangere onder ons? alles goed met jullie? en de baby's? en die op het wacht bankje? nog de test drang onder controlle? en de klussers natuurlijk lekker door klussen
Hoi Meiden. Zit vandaag op 8 dpo en vanavond ineens buikkrampjes en roze/bruine afscheiding Zou het dan toch?? Heb sinds eisprong al vage klachten, maar ik weet dat het lichaam je heel goed voor de gek kan houden. Maar aangezien ik met ovu-testen heb gewerkt weet ik wanneer mijn ei is geweest. Je kunt toch niet een week na je ei ongesteld worden??? Slaap lekker allemaal
spannend!! en nee mij lijkt het ooknie dat je na je ei ongi kan worden maarja we weten allemaal dat vrouwenlichamen ons behoorlijk van slag maken ipv wijzer maken.. maar heel succes!!
..gelukkig ben je weer van je ongi af morgen, altijd fijn en pff hier eentje die ook behoorlijk wat roze wil zien!! dus kom maar op meiden
Hi dames. Gister een restje gewaagd en binnen de 5 had ik niet. Idee een streepje te zien maar ook geen omo witte test. Nu heb ik later nog een gekeken en zag ik een streepje maar die stond verder naar rechts dan anders. Beetje een twijfeltest dus. (beetje erg) nu wilde ik er vandaag weer 1 doen, maar heb t gevoel dat ik ongi krampjes heb. Als t niet doorzet dan test ik morgen.