hmmm ikkuh ik herken echt heel veel van je symptomen. wacht je tot het weekend met testen? toen ik net posi getest had voelde ik ook alles lopen ging elke 5 minuten naar de wc om te checken of ik toch niet ongi was. enkel heel veel wit slijm. jesje god meid je hebt je portie verdriet dan ook wel te verduren gehad. dikke knuf voor jou! an hoe is t met jou?
NOD: november: ikkuh86 : 11 november 2010 Baby Boom: 12 november 2010-----> rode duiveltjes volgende ronde an1985 : 15 november 2010 MsRock : 16 november 2010 Nouvy: 18 november 2010 fidel2010 : 27 november 2010 nooky?? bezigbijtje?? december : Wolfje22: 01 december 2010 DeniseG1986 : 03 december 2010 Baby Boom : 12 december 2010 Zwanger: CM1978, 24 mei 2011, echo 12 november, VK 18 oktober Ikkedus, 6 januari 2011 MEISJE jesje1982, 26 maart 2011 MEISJE ff snel het lijstje erbij genomen, aangezien ik even niet meer weet op welke dagen sommige de nod hebben.. zie dat an het gisteren had? hoest met je? en msrock vandaag? hoe gaat het daar? KSSSSSSSSSST!! weg blijven die rode duiveltjes!! :x
Heb mezelf maar even goed geplaatst jeetje wat een spanning allemaal en natuurlijk vreugde voor al het goede nieuws bij de zwangere meiden een oud klasgenootje van mij is over 6 dagen uitgerekent, word haar 2de echt zo leuk om dat te zien...
@ikkedus. Jah zeker tot het weekend misschien wel langer. Ik wil mezelf natuurlijk niet gek maken, maar de verschijnselen die ik heb kunnen natuurlijk ook ontpillen zijn, maar ik wacht wel even af. Heb de spanningen in mijn buik zitten, net of ik zenuwachtig ergens voor ben. Heel raar, maar jah. Hebben er al wat dames getest of niet?
@nouvy haha.. dan moeten jullie nog even wachten. Heb gelezen dat vrouwen pas 2 weken na hun NOD positief hebben getest, dus er is nog hoop haha
alle beetjes helpen hé.. en we zitten hier allemaal om 'proberen' zwanger te worden (sommige zijn et al goed gelukt ..) en dan weet je wat iedereen doormaakt en beleeft en gun je het iedereen van harte.. dus zeker weten duimen draaien voor je
oh zie aan het lijstje dat er voor een paar weer spannende dagen aankomen! mijn duimen draaien overuren hier voor jullie hihi, maar dat heb ik wel voor jullie over hoor en idd an en msrock nog niet getest of is toch de ongi gekomen? wij zijn benieuwd hier!!! wat zou het toch leuk zijn als iedereen hier snel zwanger zou raken he?! lijkt me zo leuk! ik heb vandaag weer wat kleertjes gekocht voor mijn meisje ik denk dat het me allemaal nog veel geld gaat kosten, vind alle kleertjes namelijk leuk!
Hoi meiden, ben de laatste dagen wat afwezig maar ik nu heb ik weer wat raars, gister ineens bruine afscheiding, eitje kan het nog lang niet zijn Fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen, alleen beetje jammer van die kl*te ha. We gaan voor nog meer roze deze maand meiden .....
Volgens mij klopte de eerste test echt niet. Hij zag er vaag uur en had vandaag een witte test. Wachten op de duivels dan maar. Boobies doen wel nog steeds pijn. Ik weet niet meer wie er over begon maar ik ga donderdag ochtend naar mijn nieuwe ha. En ...... Het is een vrouw!! Wilt niet altijd wat zeggen, maar toch!