Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    lief van je!!

2. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Hmmmzzz.. :$

3. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    hopelijk een beter HA meid!!
    wat raar dat je nu een witte test hebt :( hehe..

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Stom dat je nu een witte test hebt zeg, echt balen :(

Hoe gaat het eigenlijk met nooky?

5. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hahahaha nouvy mallerd lig helemaal in een deuk :D

An wat stom zeg hoop alsnog hoor, en hoop dat deze huis arts wel serieus is.

Denise dat vraag ik me nou ook af, hoe is het met jou? dat is raar nog voor je ei hm even in de gaten houden

6. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Vandaag is het een ellendige dag voor mij. Ben opgestaan met rugpijn in mijn onderrug en stik van de hoofdpijn. mijn bovenbenen doen zeer net of ik spierpijn heb, maar heb niks aparts gedaan. Verder heb ik een vol gevoel, hoef ook geen eten.

maar jah. Hoe is het met jullie allemaal?

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dag dames

zo wat een raar weekje, rooster van me vriend was even anders als normaal, hij is vanmorge pas vertrokken en komt vrijdagavond thuis... en zit deze week in NL.
    voordeel heeft het wel extra klussen, want ben nu echt helemaal de kluts kwijt... die pieptemp wil echt niet omhoog...
    ben ook nog een beetje van de leg van mijn vriendin, ik ben echt heel blij voor hun maar ik denk heel gemeen, die had van ons moeten zijn... zie er een beetje tegen op om op kraamvisite te gaan...

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    an wat vervelend :( wel fijn nieuwe ha :)

ikkuh hmmm of je hebt een griepje of er is iets anders...zou bijna zeggen misschien toch een testje wagen? hou t in de gaten meid!

fidel lekker klussen dan :)

9. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    jaaaaaaaaaaaah toch? :p

10. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    je houdt ons goed in spanning hé!! ;)

11. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    hehe balen dat je temp niet omhoog wilt gaan :(.. mss nog even gedult hebben..
    dat je momenteel zo denkt, is lijkt mij best menselijk, je gunt ze het wel, maar ondertussen wil je het zelf ook graag, dus beetje dubbel allemaal.. proberen even de moed te pakken ervoor..

en.... klussen maar ;)

12. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    ik hou van spanningen he haha.
    Neej ik word helemaal gek van mezelf. Weet niet meer wat ik moet denken allemaal. Ik ga van het weekend weer een testje wagen denk ik. Wordt er helemaal gek van.

13. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    idd :D
    ik ben benieuwd het weekend, wat eruit gaat komen, tot nu toe klinkt het hoopvol allemaal als ik het zo lees..
    maar zolang er geen rode duiveltjes gespot zijn, is er hoop..

14. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Hai hier ben ik weer..ben tijdje afwezig geweest,door dat ik alles ff aan de kant probeerde te zetten en der minder mee bezig zijn te geweest...ik loop in middels al weer tegen me einde van de cyclus zoals jullie zien.....ik wacht netjes af en ga niet te vroeg testen....wou vandaag gaan zwemmen maar heb last van me darmpjes dus ga niet zwemmen...heb wel nieuwe tankini gekocht:) hoe is het hier verder zijn der mooie testjes?ik wil deze maand veel roze zien..

15. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    fijn meid dat je er weer bent!! en idd weer richting het einde van je cyclus..

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: wat raar van je temp:( gewoon lekker klussen als je vriend er is, je weet nooit;)
    en dat je tegen de kraamvisite op ziet kan ik me best voorstellen hoor meid, jullie zijn al zo lang bezig...

@ikkuh: spannend meid, klinkt allemaal goed, knap dat je tot het weekend kan wachten met testen! ik was niet zo geduldig hoor hihi

@an: wat raar dat je geen streepje meer hebt:( misschien toch een mislukte test dan? maar ja je bent nog niet ongi, dus er is nog hoop! had je niet teveel gedronken voor die 2de test? kan zijn dat je hcg nog niet zo hoog is en dat je plas niet zo geconcentreerd is geweest.

17. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje het kan natuurlijk ook ontpillen zijn, heb gehoord dat de symptonen veel op elkaar lijken. Het klinkt voor mij ook hoopvol en inderdaad zolang er geen rode duiveltjes zijn is er nog hoop. Ik wacht gewoon geduldig af.

18. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ikkuh ik zou niet te veel hopen dat dacht ik namelijk ook toen werd ik na 49 dagen ongi....sommige pas na een half jaar.....dus zou rustig f wachten niet te veel testen...zonde van het geld

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    heeft iemand toevallig nu ook de tienermoeders van belgie gezien... tjonge jonge je kan ze terug zien op programma gemist van sbs 6, er is een meid bij van 16 die wil 27 kinderen zodat ze niet dik wordt....

20. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @Nooky dat klopt, ik geef mezelf ook helemaal geen hoop want ik weet dat het ontpillen kan zijn. Ga ook zeker niet teveel testen, is zonde van het geld. Maar het zou natuurlijk wel mooi en zeer welkom zijn.

Deel Deze Pagina