heej!! nou.... ik heb geen idee dat klinkt rampzalig hé?! na mijn miskraam geen ongi geweest, 2weken geleden heb ik wel 3dgn vruchtbaarslijm gehad en ben dus ervanuit gegaan dat ik dan gewoon mijn 'normale' cyclus van 28 dgn zou hebben morgen zou dan mijn nod zijn.. maar mijn lichaam maakt het me niet makkelijk dit keer voel van alles.. heb met vriendje afgesproken morgen een testje ertegenaan te gooien zodat we wel weten waar we aan toe zijn.. dus ben benieuwd.. en anders dan hoop ik dat de ongi netjes op tijd eraan komt, zodat we daarna weer met frisse moed verder kunnen gaan..
kv kun je makkelijk ook in de middag testen, zolang je niet teveel drinkt kan die in de middag ook posi zijn succes meid.. nee idd die testen zijn in de winkel te koop, heb een paar maanden geleden ook gekeken of ik ze online zag staan, maar helaas staan ze daar niet tussen op de site van kv..
een goede morgen allemaal, weer een nieuwe dag dag 3 en nog steeds geen bloedverlies clear blue zei weer "niet zwanger"! straks maar even naar de kv eens kijken of die wel wat aangeven ...
goedemorgen allemaal, Vanmorgen oud bruin bloed bij het afvegen, denk dat het toch door gaat zetten. Dan weet ik in ieder geval dat mijn cyclus 35 dagen is en kan ik me daar op focussen.
okee je kan wel smiddags testen, al blijft de beste urine toch de ochtendurine, maar er moet dan minimaal 3 uur tussen 2 testen zitten waar je dan ook niks tot weinig bij drinkt, om de urine geconcentreerd te laten worden... 2 testen binnen 2 uur heeft namelijk niet zo heel veel nut.., daarbij wacht nu even 2 daagjes, dan kan mocht je zwanger zijn het HCG verdubbelen. dat scheelt ook weer in de kosten en heb je meer kans op post. testen. moeilijkste is nu... wachten wachten wachten de laatste dagen duren het langst.. succes
Hey meiden, Hoe is het met jullie? Ongelovelijk hoeveel hier gekletst is sinds ik dit topic geopend heb Echt super! Ben zelf een poos niet op zp geweest, dus heb ook niet alles terug gelezen.... Zit hier nu ook weer in laatste week van cyclus.. Heb sinds een paar dagen continu kramp in onderbuik wat doortrekt naar zijkanten.. en maagzuur, hoofpijn en veel plassen, maar ja dat kan ook weer bij naderende ongi passen.. Dus we zien het wel Liefs Loekie
hoehoeeeeeee!!! me ei gespot, dag 22 zegt de fertilityfriend dus nu echt dan ook op het wachtbankje... pfff dat duurde lang zeg... dus nu me banner even aanpassen en NOD
het is pas mijn eerste ronde nu maar vorig jaar hebben we ook geprobeerd en toen is het helaas mis gegaan na een paar maandjes rust hadden we zoiets van zullen we het toch nog een keer proberen 3 dagen overtijd nu en heb zoiets of een posi test of gewoon ongi maar niet dit
@maikki ik weet precies hoe jij je voelt. Ik ben vandaag een week overtijd, ook eerste ronde dus wist niet echt hoelang mijn cyclus was. Had allemaal symptonen, maar vandaag toch oud bloed met afvegen. Dus op naar ronde 2. Veel succes.
dank je ik voel al meer dan een week vanalles opgezetten aders,zwaar gevoel in mijn buik,misselijkheid,enorm moe met vlagen,af en toe hier en daar steekjes en ga zo maar verder wat kan een vrouwelijk lichaam toch ingewikkeld zijn bah
hey de topicstarter, jah leuk he we zijn echt een soort kletsclubje geworden, maar wel met symptomen beschrijvend... ook de zwangere dames onder ons zin blijven plakken en strooien iedere maand met HCG in het rond alleen blijkbaar hebben we allemaal een gaatje in ons emmertje want het wil nog niet best lukken..
@ikkuh: balen meid van je ongi, maar nu weet je in ieder geval wel waar je aan toen bent! @fidel: joehoe!! eindelijk meid! en nu weer op het verschrikkelijke wachtbankje, maar denk dat jij allang blij bent dat je er eindelijk op kunt @ikkedus: hoe is het met jou? @loekiemonster: welkom terug meid! we hebben inderdaad goed ons best gedaan met kletsen hihi. hopelijk mag jij ook snel op roze! ik heb vandaag beoordelingsgesprek op mijn werk, ben benieuwd, maar denk dta het allemaal wel goed zal zijn. mijn baas zei laatst nog tegen mij dat hij me echt niet kwijt wil, dus maak me niet echt zorgen.
Mag ik ook mee doen? ik heb maandag mijn ei gehad, en heb nu zere (.)(.) en onderrug! Gisteren leek het als of ik een niersteen kreeg, gelukkig is het meegevallen. Bij ons 1e kindje had ik eerder een niersteen als een positieve test, raar maar waar. ik ben niet misselijk, maar was ik bij ons 1e kindje ook niet, nooit geweest ook.