@jesje1982 inderdaad. Ik weet nu dat mijn cyclus 35 dagen is. Toch best netjes vond ik zelf. Het is nog niet echt doorgezet, maar dat komt nog wel denk ik. Hoe is het met jou?
Ik moest 20 sep eigenlijk weer om een prik (prik pil) Niet gedaan ik heb wat bloedingen gehad, en veel last van ontpillen, maar 3-11 heb ik een goede menstruatie gehad, wel een heftige, maar was ik allang blij mee, eindelijk paar dagen actie! 15-11 had ik een ei-sprong. Dus ronde 1 ook uit het niets, heb ik zere (.)(.) mijn tepels prikken soms, heel raar, maar ook heel herkenbaar.
NOD: november: ikkuh86 : 11 november 2010 -----> rode duiveltjes volgende ronde Baby Boom: 12 november 2010-----> rode duiveltjes volgende ronde an1985 : 15 november 2010 Maikii: 15 november 2010 MsRock : 16 november 2010-------> rode duiveltjes volgende ronde Nouvy: 18 november 2010 Loekiemonster: 24 november 2010 fidel2010 : 28 november 2010 nooky??: bezigbijtje 27 november 2010 Disney1986: 29 november 2010 december : Wolfje22: 01 december 2010 DeniseG1986 : 03 december 2010 Baby Boom : 12 december 2010 msrock: ??? Ikkuh86: Zwanger: CM1978, 27 mei 2011, echo 6 januari 2011 Ikkedus, 6 januari 2011 MEISJE jesje1982, 26 maart 2011 MEISJE
Even de lijst aangepast! Joehoe een eitje bij Fidel !!!! Wat jammer Ikkuh, maar inderdaad je cyclus is mooi op gang nu, op naar de volgende ronde! MS: balen meis! Hadden weer goede hoop voor je deze ronde!
ik heb nog liever dat het doorzet dan die onzekerheid nu als je gaat rond neuzen op internet lees je zoveel verhalen van vrouwen die vaak al 2 weken overtijd zijn voordat je eens een keer positief testen
Dat is waar. Het is even afwachten geblazen. Had vanmorgen bruin bloed en kleine beetje normaal bloed. En net alleen bruine afscheiding dusja. Het zet niet door. Hebben hier meer mensen last van gehad?
het kan voorkomen dat sommige vrouwen pas later posi testen, fidel is daar het goede voorbeeld van, maar als je pas in de eerste ronde zit kan je cyclus wat van slag zijn en wat langer duren. kijk maar naar ikkuh en ook ikzelf spreek uit ervaring. de symptonen van ontpillen, ongi enzo lijken erg veel op zwangerschapssymptomen, dat maakt het juist allemaal zo moeilijk! uhm weet even niet meer wie, maar iemand vroeg hoe het met mij ging. met mij gaat het goed hoor, was gisteren even niet zo lekker, maar denk dat mijn lijf wat ontregeld was van de nachten en daarbij maakte ik me ontzettend druk om het kamertje wat maar niet op wil schieten zoals ik dta zou willen hihi, maar vanavond gaat mijn vriend verder heeft hij beloofd @cm: zie dat je 6 jan weer een echo hebt, je 20 weken echo denk he? spannend meid, wil je weten wat het wordt? als alles goed is begint 2011 in ieder geval goed voor jou! ik heb 23 dec een pretecho ook wel spannend weer! ben benieuwd of we al een beetje kunnen zien op wie ze gaat lijken! en idd nouvy hoe is het met jou??? en an al wat meer duidelijkheid?
Ja 20 weken inderdaad Jesje ! Lijkt me leuk om te weten wat het wordt! Pretecho ook leuk zeg! Dan ben je 25 weken, kun je vast al heel veel zien. Gelukkig voel je je iets beter dan gister! Die nachtdiensten zullen er zeker in hebben gehakt! Vandaag zag iemand mijn buikje, leuk vond ik dat! Ga dit weekend kleren shoppen, want zeker aan het einde van de dag heb ik de broeksknopen los.... Is pas 2 kilo bij, maar mijn buik begint echt op te zetten nu, zal hard gaan vanaf nu.
Thanx jesje, zie dat jij al aardig gevorderd bent met je zwangerschap Heb wel de hele dag en afgelopen dagen het gevoel dat ik ieder moment ongesteld wordt... is dat normaal?? normaal heb ik dat pas vanaf het moment dat het doorbreekt.... en helemaal omgekeerd normaal vanaf ei pijn in boobs tot dag voor ongi, maar nu is dat alweer 2 dagen weg, alleen wel dat ik mn bh de hele dag voel zitten, geen pijn dat niet.. Misschien een rare vraag van mij, heb er tenslotte al 3, maar ik kan me nix van de vorige keren herinneren, lijkt al zo lang geleden.. Liefs Loekie
haij lieve mensen hier alles goed?bij mij wel hoor heb rare steken aan me rechter kant van me onderbuik.. kan ook komen door dat ik last heb van me darmen....echt raar maja nog 7daagjes om en na bij en dan is er meer duidelijkheid (hoop ik)