ow mandii echt spannend voor jou!! het is trouwens gelukt! hier issie: Bekijk bijlage 76941 en wat denken jullie? in een ander topic denken ze dat ie positief is
Oeeeehhh jij kunt over 3 dagen al testen meid Spannend.... zie alleen wel dat je net pas gestopt bent... Meid je lichaam kan je mega voor de gekhouden, vooral in het begin door ontpillen! dus niet te veel hoop hebben hoor Maar dan nog: IK HOOP DAT WE ALLEMAAL OP ROSE GAAN DEZE RONDE
HIj is dikposi meid! Alleen ben ik in een ander topic wel tegen gekomen dat deze testen niet zoooo fijn zijn! ze zijn vaak ook vals posi!:O Dus ik zou als ik jou was de volgende ronde (hoop natuurlijk dat die niet komt voor je) die van sensitest bestellen! Ik heb deze ronde die duren van clear blue gebruikt ditgitale, daar verschijnt alleen n lachend gezichtje op als je ovu hebt! (IDEAAL! vond ik ze!) maar zijn wel prijzig:O
thnx voor de waarschuwing...en kan het ook van het ontpillen zijn?en ik ga zoiezo testen dat ken geen kwaad toch?(behalve dat de zwangerschap testen beetje duur zijn)en ik hoop niet te veel maar der zijn echt vele veranderingen te merken viel me vriend als eerste op namelijk...
Begrijp me niet verkeerd hoor meid, ik hoop echt dat het raak is voor je Maar ik heb al 4 rondes lang elke keer die "klap" dat het weer niet raak is..... natuurlij heb je elke ronde wel weer hoop... maar je moet je lichaam niet te erg vertrouwen Jammer genoeg! Ik duim voor je meid
Hai thnx voor de tip en ik wacht maar gewoon geduldig af en zie het van zelf wel ergens hoop ik dat het raak is en ergen hoop ik niet te veel zeg maar anders idd die 'klap' dat het niet raak is daar word ik ook niet echt vrolijk van zeg maar...begrijp precies wat je bedoelt
@all: Nou hier erg blaasontsteking gevoel slechte nachten al 2 nachten 4.30 wakker Kweet t ook niet nog 7b daagjes
klussen jesje!!! Nooky koop anders kv 2v5 euro mandii...tja balen van je nachten in blaasontsteking, maar ik heb goede hoop voor je! Hier is me ongi denk ik voorbij!!! Yeah! eindelijk *maak even een vreugdedansje* (lol) Liefs mij
ja ik zit te wachten om te klussen haha mijn vriend heeft namelijk visite oh ja mandii ik heb ook wel negatieve dingen gelezen over kruidvat ovutesten maar ook goede. we zie het wel he?! maar op zich zou het wel kunnen, want met de pil had ik altijd een "cyclus" van 28 dagen en eerste pilloze maand 39 dus misschien issie nu al wel weer goed op gang.
oh ja nooky: ik zat vorige maand ook in mijn eerste ronde en voelde echt als wat je ook kan voelen tijdens een zwangerschap, maar werd gewoon ongi helaas. wil je niet ontmoedigen hoor meid, maar ik heb zelf gemerkt dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden helaas...
Goede morgen dames, Ff snel een reactie van mij: @Ilse: Hopelijk is je ongi echt over en mag je snel weer aan de slag *oefenen is ook nooit verkeerd toch* &ik hoop indd dat het bij mij raak mag zijn! Ik twijfel.... @Jesje: natuurlijk zou het wel kuinnenn, hoop het ook echt voor je! Succes meid @ALL: Hier weer eerder wakker maar nu maar half uur eerder dan me wekker *das al heel fijn* Sta op met mega buikpijn, net alsof binnenkant van me onderbuiik is opgeblazen als een ballon zo voelt het.... aanraken/indrukken is niet prettig en opstaan en bukken ook niet Blaasontstekings gevoel is stukje minder dus hop dat het meevalt! Gister wel licht in me hoofd maarjah komt vast goed. Vandaag heb ik een temp stijging gehad weer Dus ben benieuwd wat het gaat worden oer 6 dagen!
oehhh spannend mandii!! als ik zo naar je tempkaartje kijk, lijkt het wel een innestelingsdip echt spannend hoor!! nou ik heb eigenlijk echt een stomme vraag als je bijna je ei gaat krijgen kan het dan pijn doen met klussen? elke stoot (haha sorry voor mijn taalgebruik) deed echt pijn onderin mijn buik was gewoon echt niet fijn, maar ja is voor een goed doel he en wat voel je als je je ei krijgt? heb hem namelijk nog nooit gevoeld maar heb er ook nog nooit op gelet.
ja dank je is wel duidelijk ja maar ik hoefde er niet op te letten, want het deed zo'n pijn dat was niet normaal en wanneer ga jij testen? ben wel benieuwd hoor hoop het echt voor je!! je temp ziet er in ieder geval goed uit!!
Nee dat stukje van opletten ging over je vraag of je je ei moest/kon voelen?? Ik zit nu 6 dagen ervoor... wil vrijdag testje proberen, maar nog erg vroeg dan ook denk ik Maar als je na gaat hoeveel pijn ik ana me buik heb, ALS dat van zwanger zijn is zul je toch zeggen dat er genoeg hcg in me lichaam is hahahah
heb net weer een ovutest gedaan, maar was volgens mij niet positief meer. kan dat kloppen? bovenste is van vandaag, onderste van gisteren Bekijk bijlage 77147
Hij is indd stukje lichter maar dan moet ik goed kijken Ik zou echt als ik jou was volgende ronde die dipsticks van sensitest nemen meid! Zijn mega duidelijk&betrouwbaar Nou wel fijn! misschien is je cyclus dan ook wl korter