@maikki: natuurlijk is dat geen probleem meid! en member wordt je als je genoeg berichten plaatst hihi. wel balen dat je nog geen duidelijkheid hebt en idd als je al 5 jaar geen pil meer slikt, kan het niet van het ontpillen zijn. @cm: bij mij begon mijn buik ook echt te groeien vanaf 12 weken ongeveer. leuk is dat he?!! ik voel me trouwens weer een stuk beter, denk dat het toch de omschakeling van de nachten is geweest. @wolfje: balen dat je ruzie hebt met je vriend en hopelijk komt je ei snel!
thanks meid, hoop ook dat ei komt! Seks is meneer veel te moe voor Hebben jullie een bekende of een onbekende? thanks meid ik hoop het ook! Waarom zal dat een probleem moeten zijn... al denken mijn schoonouders er helaas anders over, mensen van de oude tijd, tis is ziekte bleh! snap dat niet hoor, heb ook 2 homo vrienden, vind het echt super met hen durf ik gerust uit te gaan en gek te doen en als ze je vast houden weet je zeker dat er niks achter zit Oja en me tante is lesbische, dus heb er 2 Nee meid liefde zit een hart niet in het geslacht, zolang jullie gelukkig zijn is het toch goed! graag gedaan... ja soms ben ik er tijden niet en dan weer ff wel haha ligt precies eraan hoe me bui hangt Hier ook echt voorkeur voor kerst hoor, die sem 2 kadootjes in schoen en rond 5/6 december een kado dan vind ik het goed... Hebben jullie een bekende of een onbekende? thanks meid ik hoop het ook! Waarom zal dat een probleem moeten zijn... al denken mijn schoonouders er helaas anders over, mensen van de oude tijd, tis is ziekte bleh! snap dat niet hoor, heb ook 2 homo vrienden, vind het echt super met hen durf ik gerust uit te gaan en gek te doen en als ze je vast houden weet je zeker dat er niks achter zit Oja en me tante is lesbische, dus heb er 2 Nee meid liefde zit een hart niet in het geslacht, zolang jullie gelukkig zijn is het toch goed! graag gedaan... ja soms ben ik er tijden niet en dan weer ff wel haha ligt precies eraan hoe me bui hangt Hier ook echt voorkeur voor kerst hoor, die sem 2 kadootjes in schoen en rond 5/6 december een kado dan vind ik het goed... Met kerst doen we altijd met me oma kadootjes onder de boom zooo gezellig Met kerst doen we altijd met me oma kadootjes onder de boom zooo gezellig
een anonieme donor die wel bereid is als de tijd komt en hij/zij wilt weten waar hij/zij vandaag komt hij langskomt
hahaha ik ga helemaal stuk hier dubbele berichten typ fouten echt leuk... sorry (niet dat ik zelf nooit typ fouten maak hahaha) Nouvy?? al getest of heb ik het over het hoofd gezien??
ik durf niet....!! maar hier nog niks, nadaaaa, noppes.. straks ga ik even de stad in en eens kijken of ik het voor elkaar krijg voor kv even naar binnen de wandelen.. sinds gisteren weer behoorlijke rommelde darmen, en van8, vanmorgen weer gemene steekjes, nu links van me, vorige maand rechts.. dusja kan van alles zijn hé..
whaaahaaa.. het is gezonde spanningen hé herken het van vorige maand hahaha.. maar vanmiddag laat ik het wel weten, aangezien ik hierna weer moet werken en niet voor verrassingen wil staan
ja idd gezonde spanning, lijk alsof ik van alles met jullie mee voel hahaha sinds gister misselijk net toen ik opstond ook weer, vaker naar de wc hahahha echt stom. moet nog even wachten op het eitje
over spanningen gesproken hé alleen jammer dat je je eitje nog moet krijgen.. pff, dat die zich maar snel laat vinden zodat ik komende weken ook in spanning voor jou kan zitten dus kom maar op..
Ikkedus wat spannend van je sollicitatie! Klinkt wel beetje gek dat je op je eigen werk solliciteert . Hoop op goed nieuws! En zeker...een goede camera is heel belangrijk!!
hahahaha jah maandag beginnen met de ovu's en dan ga ik weer en voor ik aan de beurt ben wil ik roze zien veeel roze
@ babyboom komende maand gaan wij voor roze he. Vandaag is het dan echt aangebroken mijn ongi. Ben er op zich wel content mee omdat ik nu weet hoelang mijn cyclus is. @ nouvy jij weet de spanning er wel in te houden he haha, succes meid hoop voor je dat je zwanger bent. Mijn nieuwe NOD is 23 december, kunnen jullie dat aanpassen in het rijtje?
An, waar blijft je posi test nou ??? Lief van CM-sintman...ik had vanochtend chocolademuntjes in mijn laars...
hoi meiden ik wil voor jullie ook wel wat schoenen neerzetten hoor nouvy en an wel spannend voor jullie zeg! hoop dat sinterklaas voor jullie al een mooi cadeautje heeft! en maikki voor ons is dat allemaal geen probleem hoor! mijn zus is ook lesbisch en mijn ooms zijn homosexueel, maar daar ben ik praktisch mee op gegroeid, zij zullen ook een soort van opa en oma zijn voor mijn kind omdat mijn ouders niet meer leven.