ik moet woensdag weer naar de ha dan gaan ze weer testen en die weer niks aan geeft dan gaan ze als het goed is bloed prikken. wat voor een afwijking is dat dan wat die vrouw heeft als ik dat vragen mag onze zoon is gek op babytjes lekker knuffelen altijd en helpen
ik heb geen idee zou ik wel eens kunnen vragen voor je woensdag naar de ha gaat. geen idee of het een naam heeft hoor maar is die er is zal zij het wel weten
oke. hoop natuurlijk dat er wel wat zit want waarom zou ik anders overtijd zijn maar heb nu echt zoiets van of geef een positieve test of dat de ongi doorzet want dan kunnen we weer verder dit is zo ook niks ben ook nog geen foliumzuur aan het slikken want straks ben je heel lang bezig om zwanger te worden en ben je maanden lang foliumzuur aan het slikken schiet ook niet echt op
Ik zit 3 dagen voor mn NOD, naja berekend op een LF van 14 dagen.... normaal zit ik op de 10-11 dagen LF en heb vanaf 7-8DPO al bruin verlies. Nu heb ik sinds vanmorgen in ene rose afschrijding, beetje tussen waterig en creamy in. Ook heb ik een drukkend/zeurend gevoel in mn rechter heup/lies terwijl als ik ongi wordt altijd lage rugpijn krijg... Is dit het begin van t eind, dus wordt ik toch ongi of zal t nu eindelijk zo ver mogen zijn? (Zijn nu 17 maanden bezig)
hey meiden, Nouvy, gefeliceteerd meid! ppfff wat duurt dat ierdere maand lang die laatste week voor NOD, ongikrampjes zijn helemaal weg hier.. dus we wachten rustig af Gister de knoop doorgehakt, we gaan toch naar de Gyn.. Donderdag eerst daarvoor naar de HA. Liefs Loekie
Nouvy!! Meisje meisje meisje toch!!! Wat ben ik blij voor jou!! Gefeliciteerd!!!!!! Tegen beebje.. en nu blijven plakken hoor je me!!!!! Het is jullie zo gegund!!!!! Hier bijna van de ongi af, kunnen weer aan de slag zo! Maar ja manlief is heel december nog in opleiding en in januari ook weer 2 weken weg voor oefening, we zien het wel. Ik ga er niet te veel meer om stressen, Dat heb ik de afgelopen 5 rondes gedaan en dat heeft ook tot niks geleid. We zien het wel wanneer het ons gegund is. Fijn weekend iedereen!!!
Ik ga idd naar Rome woensdag nouvy heb geen test gedaan. Heb weer kramp en net wat lichtroze bloedverlies. Echt een druppie
flippo geen idee meid! misschien een innesteling? je hebt een redelijk stabiele cyclus afgelopen 3 maanden maar daarvoor had je af en toe uitschieters. waterig creamy heb ik maar hoor ook van vrouwen dat zij dat juist weer niet hebben dus lastig. hoop echt dat je niet de 18e maand in gaat. loekiemonster hoop dat ze jullie snel kunnen helpen meid! maikki ja snap ik dat duidelijkheid het belangrijkst is nu, wat betreft foliumzuur dat slikte ik al wel voor de zwangerschap. stond ook op het potje voor zwangere vrouwen of vrouwen die zwanger willen worden. wordt volgens mij zelfs aangeraden al te starten met slikken voor de zwangerschap zodat je lijf eraan gewend is. hmm ms jammer zo weinig tijd samen maar 1x is maar genoeg he
Ik vind het ook lastig, daarom hoopte ik inderdaad op reacties... De pijn in mn heup/lies begin nu na 2 paracetamol wat af te nemen gelukkig.... de tijd zal het leren Misschien dat ik morgen of overmorgen eens test als alles goed blijf gaan en mn temp hoog blijft!
oh heerlijk an naar rome. snap er niks van bij jou. iedere keer posi tests en dan dit...knuf voor jou!
@ikkedus, ja ik weet het, ze zeggen dat je het om de dag moet doen maar dat zit er bij ons niet in. 1x goed getimed kan al voldoende zijn hihi, ach ja we zien wel
@nouvy: is heel logisch hoor dat je gisteren vergeten was op andere te reageren! heb je vandaag nog een testje gedaan om te kijken of ie al duidelijker is? na mijn eerste posi test had ik nog een paar testen in huis liggen en heb toen elke dag een test gedaan om te kijken of het wel echt zo was hihi. heb ze ook allemaal bewaard, vind het wel leuk om te zien hoe het streepje elke keer donkerder werd. @an: nou meid hopelijk betekent die druppel roze niks zeg. maar sommige vrouwen verliezen nog weleens wat bloed terwijl ze zwanger zijn en het is maar 1 druppel, dus misschien is het wel helemaal niks. @maikki: wat raar zeg dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt als het nou je eerste ronde was, zou ik zeggen dat het ontpillen was, maar dat is bij jou niet het geval maar er zijn mensen die pas na een paar weken posi testen, die maken gewoon langzaam hcg aan. ik hoop voor jou dat dat voor jou ook het geval is, al hoop ik niet dat jij ook een paar weken moet wachten op duidelijkheid! @ikkedus: wel een beetje rustig aan doen he meid! je ziet wel: je lijf geeft het meteen aan dat je teveel gedaan hebt gisteren! gaan jullie nog iets leuks doen het weekend? vanavond komen vrienden van ons steengrillen, is altijd leuk natuurlijk! ga zo ff mijn huis opruimen, is hard nodig hihi en morgen moet ik helaas weer werken
nee dat hoop ik ook niet moet woensdag naar ha weer plas brengen en voor zover ik weet als dan nog de test negatief is zou ik bloed mogen gaan prikken vraag me af of ze het daar dan wel op zien
Lig ff op bed nu. Ben echt ongi want ik had net al meer bloed. Zo vrienden op bezoek met hun kleine. Dan maar ff met hem spelen