een goede zondag morgen allemaal. weer een nieuwe dag en nog steeds niks te bekennen. eens kijken wat we vandaag weer gaan doen misschien wel naar de intocht sinterklaas hier
ikkuh wat vervelend zoveel bloedverlies! rustig aan he meid goed voor je buikje zorgen. iig gefeliciteerd met de duidelijkheid en je eerste natuurlijke ongi jesje ja harry potter was leuk, natuurlijk balen dat t nog zo lang duurt voor de volgende helft uitkomt. heb het boek gelezen dus weet hoe het afloopt maar toch. oh wat gezellig kolonisten ben ook echt fan! ja snap k dat hij jou als taxi wel prettig vind . wij wonen op loopafstand van de stad dus ben ik niet echt als taxi nodig. spoor mn man wel aan nu nog een paar keer op stap te gaan voordat de kleine er is, zeker omdat we allebei heel sterk het vermoeden hebben dat ze in 2010 komt. dat betekend geen alcohol met kerst en oud en nieuw is nog een groot vraagteken. maar goed je man ligt nu dus nog lekker in zn bedje hehe. ga je nog iets leuks doen vandaag? maikki blijft spannend voor je dan
spannend blijft het zeker vooral als je een beetje gaat google.... rustig maar afwachten tot woensdag heb nog steeds gevoelige (.)(.) pukkeltjes erop en voelen enorm zacht aan voor de rest nog steeds steekjes in buik en rommelend gevoel maar geen ongi gevoel en vies natwe zullen het wel zien of merken duurt alleen allemaal zo lang zo
nog even dan is het woensdag en hoop dat de huisarts dan stappen gaat ondernemen om bloed te laten prikken om er dan achter te komen of het raak is of totaal iets anders aan de hand is. heb nooit geweten dat er zoveel vrouwen rond lopen die problemen hebben met het hcg gehalte vond gister een pagina op google en daar viel me de mond van open hoeveel dat er wel niet zijn en de ene blijkt dan uiteindelijk niet zwanger te zijn en de andere na 14 dagen overtijd en alleen maar negatieve testen inmiddels wel al een gezond kind hebben of zwanger zijn raar dat vrouwelijk lichaam
Helemaal mee eens Maikki!!! Toevallig gisteren nog over gehad met mijn man... Dat het HCG wel in je lichaam kan zitten, maar dan niet op een zwangerschapstest... Héél vaag!!!!
daarom is alleen niet zo fijn als je niet gewoon zo als de doorsnee vrouw bent en als je overtijd bent gewoon positief kan testen en nu dus in onzekerheid zit van wel raak of niet ik ga uit van niet maar iedere dag meer dan heb je zoiets van zou het toch misschien zo zijn.....
Dat snap ik.. Dat maakt inderdaad de hoop groter en als het dan toch (weer) niet zo is, dan is de teleurstelling ook weer zo onwijs groot... Ik zal voor je duimen meis!
ik ben nog steeds niet ongie en geen bloed meer te bekennen mischien toch innesteling geweest...heb wel nog steeds rare steken onder rechts in me buik
Hallo dames! Hoe was jullie weekend? Mijne wel leuk! Gister saampjes boodschappen gedaan en cadeautjes gekocht voor mijn schoonmoeder... is volgende week jarig.. en we hebben een doop van het dochtertje van een nichtje van mijn man volgende week. Heb een baby kersenpitknuffeltje, die kan je koud maken in de vriezer en warm in de magnetron tegen buikkrampjes.. echt lief! Tis een klein varkentje. Mijn man vroeg gister of wij cadeautjes voor kerst voor elkaar deden ... ik keek hem aan en hij zei ja ik wil ook een cadeautje dat niks kost... aaawwww lief he! Zometeen krijgen we visite, schoonzus (die zwanger is) en zwager van mij.. ik ga voor ze koken. Lekker pasta. Hier is de ongi weer voorbij, heb het tegenwoordig maar 4 dagen echt fijn!!! Vanmiddag weer aan de klus geslagen haha Hoop dat hij op de goeie momenten er is inderdaad! Heb trouwens aan mijn beste vriendin verteld dat we ermee bezig zijn, wel fijn dat ik al mijn gevoelens met iemand kan delen. Kan het wel met mijn man maar die heeft toch dezelfde teleurstelling als ik.
@An, volgende ronde zie ik. balen meid!!! Megaknuffel voor jou!! @NookY, nog even spannend las ik? Ik duim voor je! Hoe is het met de rest???
haaaj meis, ik heb idd vanmorgen nog een testje ertegenaan gegooit en was nu duidelijker dus hopen op een mooi sinterklaarkadootje met flink wat plakkit erbij
@nooky: oh spannend meid! hoop dat het een innesteling is geweest! @maikki: he meid, wat balen dat je maar geen duidelijkheid hebt:x welke testen gebruik je als ik vragen mag? @msrock: ah wat lief die reactie van je man! wij geven dit jaar geen cadeautje aan elkaar, hebben 23 dec de 3-d echo en dat kost al 120 euro en het mooiste kerstcadeautje zit in mijn buik hoop dat jullie ook zo'n mooi cadeautje krijgen voor de kerst! @ikkedus: ik moest vandaag werken en ben daarna nog even naar mijn zus geweest. wanneer ben jij nou precies uitgerekend? wel spannend hoor, komt voor jou nu echt dichtbij!
@nouvy: oh die is zeker een stuk duidelijker! ga je nu ook een afspraak maken bij de vk? ik hoop echt voor jou dat dit een plakbaby is!!