Ja wat duurt de tijd toch lang als je moet wachten Heb sinds vandaag ineens het gevoel dat ik toch zwanger ben, ben ontzettend moe, snel geïrriteerd en heel emo. Verder heb ik sinds 2 dagen pijn in mijn onderbuik wat ik vorige maand niet heb gehad. Misschien was mijn bloeding toch een innesteling? Nog een week wachten voor zekerheid
Buikpijn is er soms wel, soms niet. Niet meer zoals gister de hele dag! Flinke steken downunder.... Licht ongi rugpijn zoals ik atijd heb uurtje voor ik ongi word... Licht in me hoofd blijft aanwezig, het vele nattigheid van onder ook... echt niet normaal voelt de hele tijd alsof ik in me broek geplast heb hihi... Heb straks even naar verloskundige gebeld.... (ken er eentje namelijk) En die zei dat het indd goed kan dat het ene keer meer hcg al heeft dan andere keer! En ze zei dat ik me nog geen zorgen hoefde te maken.... de buikpijn kon nog een innesteling zijn.... Ze had nog wel hoop, en dacht niet dat eerst posi was en nu nega door afstoting ofzo... Dat vind ik wel een fijn idee... ze zei dat ik nu beste tot dinsdga kon wachten (gezien ik nooit echt over tijd ben en anders ha bellen. Ze rade aan om za+ma nog eens te testen..... Ze vond het niet erg negatief klinken dus, want ze begon zelfs over dat ik meteen als ik overtijd was moest bellen voor afsrpaak. Dus ja het is nu gewoon afwachten, maar vond het wel fijn om te horen. Maar blijf rekenen op een ongi!
ow fijn mandii dat ze jou gerust heeft kunnen stellen! en wacht je nu tot zaterdag met testen? mijn duimen draaien voor je hoor meid
hoi allemaal, wat een werk om alles door te lezen pfff, wel spannend allemaal.... dan sluit ik me vanaf nu hier bij aan, ben nu anderhalf jar pil af, tot zo ver geen geluk, heel onregelmatige cyclussen gehad, maar, misschien dat er nu regelmaat in komt, eindelijk daarbij voel ik me deze maand anders als anders, namelijk, ik ben als een week misselijk met name smorgens, ( dat werkt niet in me voordeel want doe op het moment aan asperge-steken, dus dan hang je ook de hele tijd voorover) maar vorige maand had ik hier nog geen last van, daarbij moet ik ook sinds een week duidelijk meer plassen als anders al dagen gehad dat ik 5 keer moest plassen in 5 uur tijd, als je dan tussen de bossen moet kan je dat makkelijk bijhouden, normaal moet ik maar 1 a 2 keer in 5 uur tijd. heb ook het gevoel dat me borsten groter en steviger zijn. zit nu op dag 25, de laatste 6 cyclussen zaten tussen 29 en 33 dagen in moet zegge ben er deze maand ook veel meer mee bezig, komt ook omdat een hele goede vriendin wel zwanger is (14 weken) en die er totaal nog niet mee bezig was ( zwanger met pil) en heel simpel gezegt DAT WIL IK OOK!!! groetjes jamejozie ohh p.s waar ik vandaan kom provincie groningen
ik sluit me hier nu bij aan ben 1dag over tijd maar heb het gevoel ook nog niet dat ik ongi ga worden had gister test gedaan
Heey nooky,, ik hoop het zo voor je Ik heb eergister ook die testen besteld... word me net verteld dat die indrooglijntje hebben:O Ben benieuwd denk dat ik ze morgen heb,,,, ga er zaterdag een testje mee doen....
dat wist ik ook niet dat ze dat hadden...ik ga vandaag zoiezo nog kruidvat test halen die schijnt goed te zijn....Gewoon voor de zekerheid en ik hoop dat bij jou ook positief is mandii
Ja zou indd even met een ander merk testen kruidvat 2v5 vind ik indd erg fijn! Ik hoop het ook, mar verwcht het niet meer.... Blijf t alleen wel erg raar vinden dat die een keer wel posi was....
hallo, ik heb het gevoel dat ik zwanger ben heb nu al 3 testen gedaan, clearbleu zei positief de andere 2 waren bij de dokter die waren negatief beetje vaag allemaal. De symptomen die ik heb zijn: het gevoel of blazen ze een balon op in mijn onderbuik, Giga misselijk pijn in mijn onder rug Heeel moe veel plassen wel veel dorst mijn buik is nu al zeer dikker Tsja wat moet ik nu geloven testen huisarts of thuistest?? XX
@ mandii en nooky: en al getest? ben benieuwd!! @ bloempje: met welke van clearblue had je getest? die met die indicator? als die zwanger zegt lijkt mij de kans groot dat het zo is want die testen niet zomaar positief en anders misschien nog een testje doen? hier nog steeds aan het wachten, wachten, wachten.....
hihihi,, weet ik eigenlijk niet ik had die 2 voor 15, de meest betrouwbare 5. die zei zwanger maar die bij de de dokter zei nee, maar heb maandag of woensdag een inwendige echo. Dus wel spannend zou me eerste worden
spannend bloempje!! maar die ik bedoelde kan je echt aflezen zwanger of niet zwanger heeft dus geen streepjes ik hoop voor je dat het raak is na zo lang proberen
jah inderdaad, ik hou je wel opde hoogte zal nu ff rustig tv kijken ben zeer moe. hoe gaat het met jou probeer fase's hooop de goeie kant op
ja voor mij wordt het nu 2 weken wachten om te testen maar ik ga wel proberen om niet achter elk dingetje in mijn lijf iets te zoeken, want vorige maand heb ik van alles gevoeld, maar dat was waarschijnlijk gewoon ontpillen. ik ga ook proberen om niet meer voor mijn nod te testen, hoop alleen dat me dat gaat lukken!! ik heb namelijk nog 2 testen van matcare ultra liggen van vorige maand maar is wel verleidelijk dan
Ik weet hoe moeilijk dat wachten is Jesje, je neemt je voor om het dit keer niet te doen maar als je nod dichterbij komt wordt het steeds moeilijker ... vooral als je zoals ik (en vele hier) vanalles begint te voelen! Wat is geduld hebben toch lastig
ja erg he dat wachten:x kon je maar gelijk na je ei testen he?!! maar ja ik ga gewoon mn best doen om niet te veel op dingen te letten in mijn lijf en echt echt proberen om niet voor mijn nod te gaan testen, maar ben bang dat dat laatste me toch niet gaat lukken hahaha vooral omdat ik testen heb liggen die je al voor je nod kan doen en wanneer ga jij testen debski? of ga jij echt tot je nod wachten? ik vind turen namelijk ook leuk hihi
mandii en nooky zijn jullie er niet vandaag? ben zo benieuwd of jullie nog een test hebben gedaan vandaag