hoi nooky wat balen meid dat je test nu negatief was ik had dat vorige maand ook. had eerst een heel licht streepje en daarna niks meer, ben toen op dag 39 ongi geworden. ik wil je niet ontmoedigen hoor meid en hoop dat het bij jou wel goed zit toch, maar bij mij moest mijn cyclus echt op gang komen en ik moet ook nog maar zien of die deze maand weer een beetje normaal is maar wat ik al zei: hoop dat het bij jou niet zo is als bij mij mandii hoe is het nu met jou? is je ongi al doorgekomen?
@ Nooky en Mandii balen meiden ... op naar een ongi voor jullie!! @ Jesje en meid heb je al een voorgevoel?? Ik duim voor je!
Hai mensen ik wou even laten weten dat ik wat minder op zp ben te vinden omdat me vriend vind dat ik er te veel op zit....vanmorgen tijdens 1van zijn ochtend humeurtjes zei die dat ik te veel op deze pagina zit...dus ben stukje minder hier en meer bij hem...wel jammer want het is hier zo gezellig... dus dan wetenn jullie dat en hou jullie wel op de hoogte hoe en wat...Dikke knuffel en hopelijk zijn er meer mensen waar hun zwangerschapstest positief is....
heej dames, Heb het bericht ontvangen van de verloskundige en moest over een week weer testen,grrrr duurt te land Alleen mijn buik echt pijn die ik weg moet puffen hebben jullie dat ook wel eens?? of ik moet ongi worden, of ik ben vreemd zwanger hihih @ nooky wat jammer van die nega zo had ik het ook 1 keer licht posi en toen duidelijk nega @mandii, heej meid hoe is het nu met jou ? Door voor ronde 6 of kan het toch nog raak zijn
ik zie dat je banner weer op 1 staat, dus ik neem aan dat je ongi echt definitief is doorgebroken ?? balen en voor rose ik doe me best.... misselijk is iets afgenomen, wel last nog van buikpijnen, voornamelijk rechts, terwijl ik eigelijk normaal alleen last heb van links... dus misschien dat iets is..., darmen zijn actiever, moet ook vaker naar de wc ook last van rugpijn heb ik ook echt nooit last van en ben op op een of andere manier vrolijker dus wie weet, als mijn ongi zich niet meld komenden dagen dan ga ik vrijdag testen, ( dan is me vriend en ook weer, wel net zo leuk ook voor hem) dus tot zo ver afwachten groetjes jamejozie voor de rest is het nog wachten,
hoezo tijd voor de kapper en me haarkleur aanpassen, heb er helemaal overheen gelezen ( duidelijk weer toe aan blond verven).... verder nog nieuws???
@ debski: nee heb nog totaal geen voorgevoel. vorige maand voelde ik van alles, maar nu helemaal niks. heb alleen veel pukkels in mijn gezicht maar ik ga vrijdag een test wagen. heb namelijk zaterdag een meidenavond en wil wel weten of ik een wijntje kan drinken. maar ja stel dat ik dan te vroeg test? pff lastig allemaal.... mandii balen meid dat je ongi bent geworden, maar nu weet je wel waar je aan toe bent
Heeej Meiden,,, was ik weer ff,,, schatje ligt al op bed Is vdnaag naar dokter geweest en ze verdenken hem indd va pfeiffer Dus mooi balen voor hem, en voor mij want is niet zooo heel gezellig elke keer dat hij zoo moe is! Met mij gaat alles oke, mega last van me rug! Moet echt het bed in met pittennzakken en een para:x Morgen de 2e dag... pfff nog 4 te gaan! Verder heb ik net een nieuwe pendel binnen en je gelooft het niet: JUNI! Jesje meid; spannend! Je kunt best wel wat wijntjes drinken hoor! zijn zat meiden die niet weten dat ze zwanger zijn voor 5/6 weken!
mandii is het niet misschien vroeg mis gegaan, aangezien het ook zo pijn doet? je had immers een licht streepje toch? misschien dat ze daarom pendelen voor juni. enne pendels kunnen ook voor maand van de bevruchting zijn dus dat zou nog kunnen wel balen zeg dat je man pfeiffer heeft ik heb toch iets leuks: ik zat net opp vakantieveilingen te neuzen en daar stond voor een nachtje op de oranjecamping voor 2 personen voor zaterdag en nu heb ik gewoon gewonnen met bieden voor 1 euro hahaha. ga dus niet meer naar de meidenavond, maar daarheen samen met mijn zus zovaak is het geen wk en die meidenavond is vaker dus.... ik ga vrijdag of zaterdag voor de zekerheid wel even een test wagen, want ja als er een streepje is ga ik natuurlijk niet drinken
Wauw! leuk joh, en dat voor een euro Veel plezier dan Tjah pfeiffer hoop maar dat de test het niet uitwijst hij krijgt pas volgende week woensdag bericht ervan! Ja vermoede is er indd wel dat het misgegaan is Maar jah liever nu dan met 5+ weken.... :x Indd jun i voor bevvruchting kan nog... we zullen weer 26 dagen moeten wachten....
ja en dat wachten duurt zo lang he?! bij mij begint het eindelijk een beetje op te schieten pfff maar ik voel gewoon nog helemaal niks! en dat terwijl ik vorige maand zoveel voelde en toen was er niks, maar ja kon ook het ontpillen zijn natuurlijk
Hoi Jesje, Dat heb ik ook deze maand, voel helemaal niets terwijl ik vorige maand juist heel veel klachten had maar er toen niets was... Spannend! Ik wacht met je mee!! Gr. Linda
Je hoort wel eens vaker dat als je niks voelt dat het wel eens raak kan zijn ... hoop het voor jou! Nog even geduld hebben, ik kom zeker kijken of je zwanger bent! Ow en veel plezier zaterdag
Heej Jesje, wedstrijdje doen wie het langst kan wachten met een test hihi misschien dat het helpt mij niet nog een hele week ongeduldig te zijn... Slaap lekker allemaal... Gr. Linda
@ debski: ja wie weet meidenavond gaat trouwens niet door voor mij, ga zaterdag een nachtje naar een oranjecamping eerst voetbal kijken en dan feesten @ linnie: nou wil dat wel doen, maar weet nu al dat ik ga verliezen haha. ga namelijk vrijdag al een test doen. ga zaterdag naar een oranjecamping met een feest erbij en wil kijken of ik misschien al wat duidelijkheid kan hebben ik heb nog testen liggen van matcare ultra die kunnen 6 dagen voor nod dus wie weet slaap lekker allemaal....
Spannend!! Veel plezier a.s. zaterdag op de oranjecamping, maar eerst hier nog even posten dan over de uitslag van de test he! Ik ga voor je duimen! Gr. Linda
Goedemorgen iedereen alles goed hier?met mij gaat wel rommelende darmen misselijkheid die komt en gaat me tepels die voelen alsof er speltjes in geprikt word...heeeel moe gister zelfs zo erg dat ik 2uur later nadat ik uit bed was weer me bed in ging..weet echt niet wat het is...en wat een dingen lees ik weer....en ik ben nog steeds niet ongesteld....me vriend die is af en toe wel stress kip en ken ook wel lekker zeuren maar nu heeft hij ook wel zoiets van wat is er aan de hand met je?hij leeft nu wel mee hij zei ja we moeten gewoon de dokter bellen en eisen een bloedtest en gaan niet eerder weg als de dokter je geholpen heeft...had vanmorgen wel enorme buikpijn toen ik op me buik lag werd minder toen ik op me rug ging leggen..
@Nooky, wat vervelend, hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. twee rondes geleden was ik ook ruim over tijd en veel klachten, ook denk ik omdat ik er zoveel mee bezig was, dat het dan haast iets van ophoudt... Gr. Linda